۱۰۸۴۱۰۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تهدید علیه آمریکایی‌ها در آستانه استیضاح ترامپ

مقامهای امنیتی آمریکا با نزدیک شدن زمان دادگاه استیضاح دوم دونالد ترامپ، در حال بررسی شماری تهدید علیه نمایندگان کنگره از جمله تهدید به قتل و حمله به آنها در خارج از کنگره آمریکا هستند.

ایسنا: مقامهای امنیتی آمریکا با نزدیک شدن زمان دادگاه استیضاح دوم دونالد ترامپ، در حال بررسی شماری تهدید علیه نمایندگان کنگره از جمله تهدید به قتل و حمله به آنها در خارج از کنگره آمریکا هستند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تهدیدها و نگرانی‌هایی مبنی بر اقدام دوباره معترضان مسلح آمریکا علیه کنگره موجب شده تا مقام‌های امنیتی فدرال و پلیس کنگره همچنان روی ماندن هزاران نیروی گارد ملی در واشنگتن دی.سی همزمان با طرح استیضاح ترامپ در سنا تاکید کنند.

حمله شوکه کننده هواداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا در ششم ژانویه موجب شده است تا مقام‌های فدرال دوباره وضعیت امنیتی این نهاد و قانونگذاران را مورد ارزیابی قرار دهند. مراسم تحلیف جو بایدن هم تحت تدابیر امنیتی سنگین برگزار شد.

گرچه تحلیف ریاست جمهوری بایدن بدون هیچگونه مشکلی برگزار شد و معترضان مسلح در سراسر این کشور حرکتی انجام ندادند اما تهدیدها علیه قانونگذاران در آستانه استیضاح دونالد ترامپ همچنان خطری بالقوه است.

یک مقام آمریکایی مطلع گفت، این تهدیدهایی که مقام‌های فدرال در حال ردگیری آنها هستند، متفاوت هستند. این پیامها عمدتا به صورت آنلاین و در گروه‌های گفت‌وگو ارسال می‌شوند و شامل توطئه برای حمله به اعضای کنگره در زمان برگزاری دادگاه است.

مقامهای امنیتی آمریکا برنامه‌هایی را برای مقابله احتمالی با معترضان مسلح که دوباره به واشنگتن دی.سی بازمیگردند، در نظر دارند. از زمان آشوب‌های اوایل ژانویه، تدابیر امنیتی در اطراف واشنگتن شدت گرفته است و مقامها میگویند که حدود ۷۰۰۰ عضو گارد ملی برای کمک به ماموران فدرال در آنجا باقی خواهند ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج