۱۰۸۴۲۶۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سندرز با عکس معروف خود درآمدزایی می‌کند

برنی سندرز، سناتور ۷۹ ساله ایالت ورمونت که در مراسم تحلیف جو بایدن با دستکش‌های بافتنی و چهره جمع شده از سرما دستمایه طنز و ابتکارات در شبکه‌های اجتماعی شد، روز یکشنبه ۲۴ ژانویه گفت خوشحال است که این موضوع احتمالا می‌تواند به جمع‌آوری میلیون‌ها دلار برای امور خیریه کمک کند.

برترین‌ها: برنی سندرز، سناتور ۷۹ ساله ایالت ورمونت که در مراسم تحلیف جو بایدن با دستکش‌های بافتنی و چهره جمع شده از سرما دستمایه طنز و ابتکارات در شبکه‌های اجتماعی شد، روز یکشنبه ۲۴ ژانویه گفت خوشحال است که این موضوع احتمالا می‌تواند به جمع‌آوری میلیون‌ها دلار برای امور خیریه کمک کند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی عکس معروف سندرز را که عکاس خبرگزاری فرانسه گرفته است، در عکس‌های شناخته شده دیگر یا موقعیت‌های دیگر جاسازی کردند.

سندرز با عکس معروف خود درآمدزایی می‌کند

وی روز یکشنبه در پاسخ خبرنگار سی‌ان‌ان که پرسید آیا او به مانند مردم جهان از این نوع عکس‌ها لذت می‌برد و سرگرم می‌شود، گفت خوشحال است که دستکش‌های دستباف، ماسک آبی رنگ و اخم چهره‌اش بتواند برای آمریکایی‌های بی‌بضاعت ثمری داشته باشد.

وی تصریح کرد: «نه تنها سرگرم می‌شویم بلکه آنچه در اینجا در ورمونت انجام می‌دهیم این است که در حال فروش سویشرت و تی‌شرت‌هایی [با این عکس] در سراسر کشور هستیم و تمام پولی که جمع‌آوری می‌شود برای برنامه‌های خیریه صرف خواهد شد.»

وی برآورد کرد که میلیون‌ها دلار از این کار جمع آوری شود و گفت همه این پول در طرح‌هایی مانند تهیه وعده‌های غذایی برای افراد مسن کم درآمد هزینه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج