۱۰۸۵۶۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

قصه فصل جدید «از سرنوشت» درباره چیست؟

اکبر تحولیان درباره برنامه‌ریزی برای کلید خوردن و پخش سریال «از سرنوشت» بیان کرد که در نیمه اول اسفند تولید آغاز می‌شود و برنامه‌ریزی این است که پاییز سال ۱۴۰۰ به پخش برسد.

خبرگزاری مهر: اکبر تحولیان درباره برنامه‌ریزی برای کلید خوردن و پخش سریال «از سرنوشت» بیان کرد که در نیمه اول اسفند تولید آغاز می‌شود و برنامه‌ریزی این است که پاییز سال ۱۴۰۰ به پخش برسد.
قصه فصل جدید «از سرنوشت» درباره چیست؟
اکبر تحویلیان در گفتگو با ما درباره سریال «از سرنوشت» که فصل جدید آن به کارگردانی محمدرضا خردمندان کلید می‌خورد، بیان کرد: در فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به ادامه زندگی سهراب و هاشم می‌پردازیم و حدود ۲ سال از قصه فصل قبل می‌گذرد.
وی درباره حضور بازیگران جدید بیان کرد: حدود ۶ نفر بازیگر جدید به این فصل از سریال اضافه می‌شوند که هنوز در حال رایزنی هستیم و اسامی قطعی نشده‌اند. بخشی هم بازیگران قبلی سریال هستند که در این فصل هم در کار حضور دارند.
تهیه کننده «از سرنوشت» در زمان تصویربرداری و پخش عنوان کرد: برنامه‌ریزی ما این است که نیمه اول اسفندماه ضبط سری جدید را شروع کنیم که حدود پنج ماه طول می‌کشد و امیدواریم مثل امسال که پاییز روی آنتن رفت، فصل جدید را هم در پاییز سال ۱۴۰۰ به پخش برسانیم.
تحویلیان درباره قصه‌های فصل جدید سریال نیز گفت: آنچه که در حال حاضر دغدغه جوانان ماست محورهای اصلی سریال قرار می‌گیرد؛ به‌کارگیری جوانان، اعتماد به آنها و نحوه تعامل با این قشر و همچنین خودباوری جوانان از محورهای این فصل از سریال است. زندگی و پیچ و خم‌های آن از دیگر موضوعاتی است که در سریال به آن پرداخته می‌شود مخصوصاً که در چند سال گذشته کمتر به زندگی‌های نوپا و دغدغه‌هایی که جوانان در زندگی دارند پرداخته شده است و در این سریال سراغ آنها می‌رویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج