۱۰۸۵۹۳۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره هواپیمای ترکیه

سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرواز ۸۷۴ شرکت هواپیمایی ترکیش که قرار بود در ساعات ۱۲:۲۰ بامداد در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین بنشیند، به دلیل شرایط نامساعد جوی تغییر مسیر داد و در فرودگاه باکو فرود آمد.

ایسنا: سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرواز ۸۷۴ شرکت هواپیمایی ترکیش که قرار بود در ساعات ۱۲:۲۰ بامداد در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین بنشیند، به دلیل شرایط نامساعد جوی تغییر مسیر داد و در فرودگاه باکو فرود آمد.

در این اطلاعیه آمده است: هواپیمای مذکور پس سوختگیری در فرودگاه باکو مجددا حدود ساعت ۴:۰۰ بامداد در فرودگاه امام خمینی فرود آمد و مسافران به سلامت از هواپیما پیاده شدند.

سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در برخی مناطق تهران نداشته و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

پیش‌تر نیز رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به ایسنا گفته بود که خلبان هواپیمای ترکیش‌ایر پس از آنکه به دلیل بروز شرایط جوی نامناسب نتوانست در تهران فرود بیاید، بر اساس طرح پروازی خود و به صورت قانونی باکو را به عنوان فرودگاه کمکی انتخاب کرده بود.

بر اساس این گزارش، جمعه شب صدای آژیر در برخی مناطق غربی تهران شنیده و همزمان، خبرهایی از تغییر مسیر پرواز ۸۷۴ هواپیمایی ترکیش منتشر شد که در پی آن، موضوع سقوط یا احتمال سقوط این هواپیما مطرح شد، اما مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، این مساله را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله طبق روال عادی برنامه، هم دروغ میگن و خبر موثق خبریه که شما میفرمایید...مثل خبر اثابت موشک به هواپیمای اوکراینی که اصلا امکان نداشت.

    • بدون نام

      هوای تهران چه جو نامساعدی هم داشت .
      نه برفی نه بورانی نه تگرگی نه باران آنچنانی نه مه فوق العاده ای نه گرد و غباری ، خلاصه خوبه هواپیمایی دنبال اطلاع رسانی دیگری باشد.

    • بدون نام

      دروغ دروغ دروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج