۱۰۸۷۱۵۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

عبدی: نباید با رفیق بازی مربی شد

کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نباید ورود به عرصه مربیگری با رفیق بازی صورت بگیرد گفت: فوتبال ایران تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر: کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نباید ورود به عرصه مربیگری با رفیق بازی صورت بگیرد گفت: فوتبال ایران تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گرفته است.

حسین عبدی در خصوص کیفیت بازی‌های لیگ برتر فصل جاری گفت: متاسفانه عوامل مختلفی در افت فنی اکثر تیم‌ها وجود دارد که به بدنه فوتبال هم لطمه زده است. فوتبال خوبی را از تیم‌های باشگاهی شاهد نیستیم و مشخص است که حاشیه‌های فوتبالی در متن قرار گرفته است.

کارشناس فوتبال ایران درباره منع ورود مربی و بازیکنان خارجی ادامه داد: یکی از معدود کشورهایی هستیم که چنین تصمیم صحیحی گرفتیم. دلیلش هم مشکلات اقتصادی بوده است و هیچ ربطی به صنعت فوتبال حرفه‌ای در دنیا که تعامل همه جانبه در آن است، ندارد.

عبدی افزود: اگر می‌خواهیم پویایی لازم را داشته باشیم نیاز به نگاه حرفه‌ای داریم و نباید این قانون عجیب پابرجا باقی بماند.

وی درباره تاثیری که مربیان ایرانی در غیاب همتایان خارجی خود گرفته‌اند نیز صحبت کرد و گفت: فوتبال ایران تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گرفته است. تیم‌ها روند سینوسی دارند و هیچکدام گام‌های رو به جلو بر نمی‌دارند. مربیان کشور باید خود را به روز کنند و اگر دنبال ثبات در نتیجه گیری هستند نیاز دارند تا آرامش بیشتری داشته باشند.

کارشناس فوتبال ایران ادامه تصریح کرد: باشگاه‌های ما با علم روز فوتبال دنیا بازی نمی‌کنند. متاسفانه در همین وضعیت هم می‌بینیم برخی افراد لیسانس مربیگری هم ندارند اما به آنها تیم داده شده است. به همین خاطر یک روز خوب و روز دیگر بد هستند. مربیان باید زحمت بکشند. نباید با رفیق بازی وارد عرصه مربیگری شد.

او درباره عدم رقابت بازیکنان با خارجی‌ها در لیگ برتر ایران تاکید کرد: من فکر می‌کنم فوتبال ایران می‌تواند همچنان صادرات بازیکن داشته باشد اما مشکل اصلی اینجاست که هیچ کمکی به بلوغ فوتبالیست ایرانی نمی‌کنیم. اگر با منع ورود خارجی‌ها بخواهیم فقط قیمت بازیکنان داخلی را کاذب بالا ببریم هیچ کمکی به فوتبال ملی هم نکرده‌ایم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم نیز صحبت کرد و گفت: پرسپولیس در بازی آخر مقابل ماشین سازی عجول بازی کرد. حریف این تیم در نیمه دوم کاملاً مسلط بر بازی بود. این موضوع زنگ خطر برای پرسپولیس است که هیچ تیمی را دست‌کم نگیرد و بتواند با تمام قوا برای بازی‌های بعدی قدم بردارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین چ

      آقای عبدی اون موقع که تیم پرسپولیس به شما و رفقا داده شده بود چطور؟ اون موقع رفیق بازی بود یا صرفا سطح بالای دانش فنی شما؟

      پاسخ ها

      • ز ب

        واقعا درست میگن فوتبال ایران شده تعارف به رفیق نمونه بارز محمود عکسی باچه روزمه ای سرمربی استقلال
        استقلال تیم بزرگی است که از وقتی پای رفیق بازی به میان آمده قهرمان نشده

      • بدون نام

        آقای عبدی عزیز درفوتبال ایران هیچ چیزی سرجای خودش نیست مگرمدیران باشگاهها مثل رسول پناه یا مددی ها شایسته پست مدیریت بوده اند؟؟؟

    • بدون نام

      آقای عبدی متاسفانه این کل ورزش ایران هستش که بحران مدیریتی دارد کل ساختارورزش ایران معیوب میباشد چون شایسته ها به حاشیه رانده شده اند !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج