۱۰۸۷۴۹۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

یحیی مقابل گربه‌سیاه

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر از امروز با برگزاری ۲ بازی آغاز می‌شود. در یکی از بازی‌های امروز شهرخودرو میزبان مس‌رفسنجان است.

روزنامه خراسان: هفته چهاردهم رقابت‌های ‌لیگ‌ برتر از امروز با برگزاری ۲ بازی آغاز می‌شود. در یکی از بازی‌های ‌امروز شهرخودرو میزبان مس‌رفسنجان است. شهرخودرو در‌حالی از رفسنجانی‌‌ها ‌پذیرایی می‌کند که از ۲ بازی قبلی خود ۶ امتیاز گرفته و با ۲ برد ارزشمند مقابل نساجی و سپاهان توانسته‌ به موقعیت خود در جدول سر‌و سامان دهد. مسلما رحمتی دوست ندارد در خانه این روند صعودی قطع شود. شاگردان رحمتی امروز به دنبال سومین برد متوالی هستند و مس با ربیعی می‌خواهد به رده‌های بالاتر جدول لیگ برسد. در دیگر بازی امروز تراکتور در تبریز پذیرای پرسپولیس خواهد بود.

تراکتور‌ هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد ولی پرسپولیس توانست تیم قعرنشین ماشین‌سازی تبریز را در دقایق پایانی شکست بدهد تا ۱۸ امتیازی شود و به رده ششم جدول برسد. محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور انگیزه زیادی برای بازی با تیم سابقش دارد. البته پرسپولیس با ۸ گل خورده همچنان قوی‌ترین خط دفاع لیگ را دارد. اخباری دروازه‌بان تراکتور در بازی با آلومینیوم به‌دلیل مصدومیت غایب بود و مشخص نیست در این بازی به میدان برود یا نه، هادی محمدی هم دیگر مصدوم تراکتور است. ۲ تیم برای رسیدن به رتبه چهارم جدول تلاش می‌کنند، البته پرسپولیس ۲ بازی معوقه هم دارد و امیدوار است با انجام آن‌ها به به جمع ۲ تیم بالای جدول برسد. تقابل مسعود شجاعی و یحیی گل‌محمدی ‌۲ ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در کسوت مربیگری دیدنی است، هرچند گل‌محمدی بسیار با‌تجربه‌تر و کارآزموده‌تر از شجاعی است.

البته این رویارویی، یک چالش شخصی دشوار هم برای خود گل‌محمدی خواهد بود، چرا‌که سرمربی پرسپولیس مقابل تیمی قرار می‌گیرد که بیشترین شکست را در دوران مربیگری مقابل آن متحمل شده است. این بازی‌، چهاردهمین بازی خواهد بود که یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی مقابل تراکتور قرار می‌گیرد. او در دوران سرمربیگری از هیچ تیمی به اندازه تراکتور شکست نخورده است. سرمربی پرسپولیس در ۱۳ تقابل قبلی خود با تراکتور فقط ۲ برد کسب کرده و در ۷ بازی از تراکتور شکست خورده و ۴ تقابل هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فردا پایان هفته چهاردهم

فردا(جمعه) پرونده بازی‌های ‌هفته چهاردهم لیگ برتر با برگزاری ۶ بازی بسته می‌شود که در مهم‌ترین بازی استقلال در خانه پذیرای نساجی خواهد بود. این بازی برای هر ۲ تیم بسیار مهم و حائز اهمیت است. از یک‌سو ‌‌آبی‌پوشان‌ در صدر جدول قرار دارند و فاصله آن‌ها با تیم‌های تعقیب‌کننده به حداقل رسیده و شاگردان فکری برای حفظ این موقعیت ناچار به کسب پیروزی هستند؛ و از سوی دیگر تیم نساجی با نتایج ضعیفی که در هفته‌های اخیر کسب کرده، به تازگی به جمع ۲ تیم پایین جدول سقوط کرده و برای فرار از این شرایط به امتیازات این بازی نیاز دارند. استقلال هم در ۳ هفته اخیر موفق به پیروزی نشده است.

آبی‌‌ها ‌درحالی از ۹ امتیاز ممکن فقط ۲ امتیاز کسب کرده‌اند که در این ۳ بازی‌ محمود فکری تغییرات گسترده‌ای را در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرده‌ و این تغییرات با انتقاداتی همراه بود. ‌‌آبی‌پوشان‌ در‌حالی برای دیدار با نساجی آماده می‌شوند که به شدت به پیروزی در این بازی و امتیازات کامل آن نیاز دارند. لذا محمود فکری برای این بازی تیمش را به ترکیب قبلی برمی‌گرداند و از هم‌اینک می‌توان بازگشت بازیکنانی همچون ریگی، مهدی‌پور و یکی، ۲ نفر دیگر به ترکیب اولیه این تیم را پیش‌بینی کرد.

هفته چهاردهم-امروز

تراکتور- پرسپولیس؛ ساعت‌۱۵:۰۰
شهر‌خودرو- مس رفسنجان؛ ساعت‌15:00

فردا

ذوب‌آهن-سپاهان؛ ساعت 15:00
آلومینیوم اراک-سایپا؛ ساعت ۱۵:۰۰
پیکان-ماشین‌سازی‌تبریز؛ ساعت 15:00
گل‌گهرسیرجان-نفت‌ م.سلیمان؛ ساعت ۱۵:۳۰
صنعت‌نفت آبادان-فولاد؛ ساعت 16:00
استقلال- نساجی مازندران؛ ساعت‌۱۷:۰۰‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توصیه میکنم که بازی پرسپولیس وتراکتورساعت پانزده وهشت دقیقه برگزاربشه

    • بدون نام

      توصیه میکنم بازی پرسپولیس باتراکتورساعت 15و8 دقیقه برگزاربشه بیادعلی انصاربان

    • بدون نام

      لطفابازی امروزدرتبریزراراس ساعت 15و8 دقیقه بیادعلی انصاریان برگزارکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج