۱۰۸۸۴۱۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

بازگشت آندو به مستطیل سبز

بعد از شکست خانگی تراکتور مقابل پرسپولیس زمزمه تغییرات در باشگاه تبریزی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

روزنامه ایران ورزشی: بعد از شکست خانگی تراکتور مقابل پرسپولیس زمزمه تغییرات در باشگاه تبریزی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. تجمع هواداران ناراضی این باشگاه نیز بر احتمال وقوع تحولات تازه در این باشگاه افزوده و هیچ بعید نیست این تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل یکی از پرکارترین تیم‌های لیگ برتر باشد. در همین راستا تراکتوری‌ها مذاکرات خود را با برخی بازیکنان انجام داده‌اند که در نیم‌فصل دوم به این باشگاه ملحق شوند. در بین اسامی که اطراف باشگاه تراکتور شنیده می‌شود نام آندرانیک تیموریان هم مطرح است و احتمالاً او در نیم‌فصل دوم برای این باشگاه بازی خواهد کرد.

البته برخی رسانه‌ها از احتمال سرپرستی آندو در تراکتور گفته‌اند که این خبر با آنچه در حال وقوع است همخوانی ندارد و تیموریان احتمالاً به خواست مسعود شجاعی به تبریز خواهد رفت تا نیم‌فصل به این باشگاه کمک کند. گفته می‌شود حتی پیش از بازی آخر تراکتور مقابل پرسپولیس شجاعی صحبت‌هایی با آندو داشته و از او درباره میزان آمادگی‌اش پرسیده که تیموریان هم به هم‌تیمی سابق خود در تیم ملی گفته شرایط بدنی‌اش مناسب است و می‌تواند به تراکتور کمک کند. تیموریان در ماه‌های اخیر تمرینات منظمی را سپری کرده و شرایط بدنی‌اش بسیار ایده‌آل شده است. با این حال قرار است او چند روز در تمرینات تراکتور به عنوان میهمان حاضر شود و بعد از آن تصمیم قطعی خود برای بازی در ترکیب تراکتور را اتخاذ کند.

آندو درباره شرایط جسمانی خودش توضیحاتی می‌دهد که نشان از آمادگی‌ برای بازگشت به مستطیل سبز دارد. کاپیتان سابق تیم ملی ایران می‌گوید: «من ماه‌ها است تمرینات سفت و سختی انجام می‌دهم. الان از لحاظ جسمانی آماده‌ام و شرایطم خوب است. خودم همیشه دوست داشتم در شرایط بهتری از فوتبال خداحافظی کنم. در این مدت تیم‌هایی بودند که من را می‌خواستند اما من دست نگه داشتم.»

آندو درباره پیشنهاد تراکتور این توضیحات را می‌دهد: «صحبت‌هایی شده اما هنوز چیزی قطعی نشده است. من تراکتور را همیشه دوست داشتم و این تیم برای من قابل احترام است. هر کمکی از دست من برآید برای این باشگاه دریغ نخواهم کرد. اگر قسمت شد برای این تیم بازی کردم با تمام وجودم در خدمت تراکتور و هوادارانش هستم. اگر هم اتفاقات دیگری رخ داد برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شرایط تراکتور از هر لحاظ بهتر شود. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و باید تا آن زمان از همه لحاظ وضعیتش بهتر شود.»

با توجه به صحبت‌های آندو و خبر‌هایی که از تبریز مخابره می‌شود باید منتظر حضور آندو در تمرینات تراکتور باشیم. احتمالاً آندو در روزهای آتی به تبریز خواهد رفت و شرایط بدنی‌اش از سوی مربیان این باشگاه بررسی خواهد شد تا اگر مورد تأیید قرار گرفت نامش برای نیم‌فصل دوم در لیست بازیکنان تراکتور قرار بگیرد. در عین حال که خبر حضور آندو در تراکتور به گوش می‌خورد درباره تغییرات در کادر فنی این تیم هم خبر‌های تازه‌ای شنیده می‌شود که جالب توجه است. بعید نیست دوباره ساکت الهامی به عنوان سرمربی در تراکتور مشغول به فعالیت شود اما نباید نقش مسعود شجاعی را در این تیم نادیده گرفت.

حتی اگر ساکت الهامی نیز به تبریز برود باز هم مسعود شجاعی در تصمیم‌گیری‌های تراکتور سهم قابل توجهی خواهد داشت. البته هنوز این فعل و انفعالات قطعی نیست و شاید نام‌های دیگر سر از تبریز درآورند اما به هر حال حضور تیموریان در این تیم خبر جالبی است که چشم‌ها را به سمت تراکتور خواهد چرخاند و این باشگاه را مورد توجه قرار می‌دهد. بدون شک برای هواداران تبریزی نیز این سؤال پراهمیت خواهد بود که بدانند وضعیت بدنی آندو بعد از سال‌ها بازی نکردن به چه شکل خواهد بود اما شاید آندو به واسطه ظرفیت‌هایی که دارد بتواند تبریزی‌ها را با آمادگی خود شگفت‌زده کند و حتی فوتبالی به نمایش بگذارد که همگان مهر تأیید بزنند بر جذب او توسط مدیران و تصمیم‌گیران باشگاه تراکتور تبریز.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زا رعی

      این پیرمرد برای چه میخاند بیارند

    • سامان

      آقای اندو تیموریان حیف شما نیست به باشگاهی مثل تراک تور بری
      بیشتر فکر کن !!

    • پیرمرد پرسپولیسی

      آندرانیک بازی کند!!! اگه می خواهیدتامنم بیام براتون بازی کنم .حالا که مدرسه ی پیرمردها راه انداختید ،خواستم بگم ،منم پایه ام .برچه اساسی بازیکنی که چند سال از سطح اول فوتبال دور بوده ،بااین سن وسال می خواهید جذب کنید ،؟ همه ی دنیا به جوانان وتیم های پایه شأن بها می دهند وجوانگرایی می کنند تا تیم راجوان وبا اینده ای روشن متحول کنند ،کمی صبور باشید به جوانانتان بها بدهید امید داشته باشید که در دراز مدت حتما جواب می دهد .طبیعتاً جوان‌گرایی هزینه دارد ولی میوه ای شیرین ببار ‌می ا ورد . .

      پاسخ ها

      • درمانده

        تو چیکارداری انشاالله مومن زاده هم بیارن
        چه اشکالی داره هم بازی بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج