۱۰۹۰۹۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قربانی: پای حرف هایم می‌ایستم!

مربی سایپا معتقد است که صحبت‌های جنجالی اخیر بار حقوقی نداشته است.

ورزش سه: مربی سایپا معتقد است که صحبت های جنجالی اخیر بار حقوقی نداشته است.

پیروز قربانی، مربی تیم سایپا در مورد شکست تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: متاسفانه علیرغم بازی خوبی که در نیمه اول انجام دادیم، بازی را در عرض دقیقه واگذار کردیم. باید در این مورد بیشتر بحث کنیم تا ببینیم مشکل کجاست.

وی در مورد صحبت های صادقی در نشست خبری پیش از بازی که گفته بود، برخی از تیم ها به بازیکنان جوان سایپا پیشنهادات نجومی داده اند گفت: من در جریان نیستم. به هر حال این اتفاقات در فصل نقل و انتقالات رخ می دهد. همه بازیکنان مدیربرنامه دارند و طبیعتا چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

قربانی: پای حرف هایم می‌ایستم!

مربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا در مورد صحبت های جنجالی اخیرش به کمیته انضباطی رفته است، گفت: خیر نرفتم! فکر می کنم باشگاه خودش یک سری اقداماتی را انجام داده است. ولی حرف بدی نزدم و هنوز هم می گویم که شاید لحن گفتم کمی تند بود اما حرفی که بار حقوقی داشته باشد نگفته ام. حرفی که گفته ام پایش می ایستم اما دوستان کمیته انضباطی هم امیدوارم به مطالبی که گفتم بیشتر فکر کنند. در فوتبال ایران یک سری اتفاقات هست. به نظر من بهتر است که همه مان سعی کنیم به عنوان جزئی از فوتبال آن را به سمت پاکی پیش ببریم. شاید فرزندان ما بخواهند بیایند این فوتبال کار کنند. چه بهتر است که من به عنوان جز کوچکی از این جامعه فوتبال سعی کنم تا زمانی که هستم هر چه بیشتر به سمت پاک بودن پیش بروم.

پیروز قربانی در واکنش به این سوال که آیا بعد از صحبت هایش، آیا هنوز افراد کفتار صفت به کار خود مشغول هستند یا خیر به یک لبخند بسند کرد!

وی در مورد شرایط تیم استقلال تاکید کرد: من تنها کمکی که می توانم به استقلال کنم این است که برای موفقیتش دعا کنم چون یکی از استقلالی ترین آدم های دنیا را در خانه ام دارم. پسر شش ساله ام زمانی که استقلال گل می خورد زار می زند و من را آماج حملات خودش قرار می دهد. امیدوارم استقلال همیشه خوب نتیجه بگیرد تا هواداران استقلال که پسرم هم جزیی از آنهاست خوشحال باشد. من شاید درست نباشد به عنوان مربی سایپا در مورد استقلال صحبت کنم. اما به عنوان کسی که جوانی اش را در این تیم گذرانده می گویم که این تیم نیاز به حمایت دارد و تیم خوبی است. محمود فکری و کادرش از بهترین های استقلال بودند.

مربی سایپا در انتها خاطرنشان کرد: من حرف هایی که باید می زدم را به موقع اش گفته ام. به نظرم گاهی اوقات حرف حق زدن خیلی کمک می کند تا اینکه بخواهی برای به دست آوردن دل جماعتی، حرف هایی بزنی که به دور از حقیقت باشد. من راجع به تیم استقلال صحبتی نکرده ام و به عنوان هوادار همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت کرده ام ولی به نظرم باید همه یاد بگیریم که حقیقت را بگوییم چون حقیقت باعث می شود که پیشرفت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج