۱۰۹۲۲۲۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رده سنی بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: یک پژوهش این بنیاد در سال ۹۸ نشان داد که یک چهارم بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای کشور در رده سنی کودکان قرار دارند و ضریب نفوذ پلت فرم موبایل در این رده سنی بالای ۹۸ درصد است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: یک پژوهش این بنیاد در سال ۹۸ نشان داد که یک چهارم بازیکنان بازی های رایانه ای کشور در رده سنی کودکان قرار دارند و ضریب نفوذ پلت فرم موبایل در این رده سنی بالای ۹۸ درصد است.

سید صادق پژمان صبح امروز (پنجشنبه-۳۰ بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای، اظهار کرد: اکوسیستم بازی های دیجیتال در جهان و کشور با رشد و رونق و توسعه جدی طی چند سال گذشته مواجه بوده است.

وی افزود: مجموعه بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان نهاد تنظیم گر و سیاست گذار در این بخش، با موضوعات مختلف و متنوعی روبرو است که باید درباره این موضوعات طراحی و برنامه ریزی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای تاکید کرد: یکی از اهداف مهم مشارکت بنیاد در این رویداد کمک به دغدغه سازی و جریان سازی در مسیر تولید و تامین دانش تخصصی در این حوزه بوده است.

وی تصریح کرد: بازی های رایانه ای در تقاطع دانش های تخصصی مختلف قرار گرفته و لازم است مستمرا در جهت پشتوانه سازی تحقیقات، در امتداد مطالعات اکوسیستم برنامه ریزی انجام شود.

پژمان با بیان اینکه موضوعات انتخاب شده در این کنفرانس مسایل و دغدغه های روز بازی های دیجیتال در کشور است، گفت: در حوزه کودکان کشورهای مختلف به تناسب موضوعات، مسائل را دنبال و قوانین مختلفی را دنبال کرده و نسبت به موضوع برنامه ریزی بلندمدت انجام داده اند.

وی افزود: طی سال ۹۸ در معاونت پژوهش بنیاد، پیمایش دیجیتال انجام و در نتایج آن مشخص شد یک چهارم بازیکنان کشور در رده سنی کودکان قرار دارند و ضریب نفوذ پلت فرم موبایل در این رده سنی بالای ۹۸ درصد است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای تاکید کرد: این آمار نشان می دهد که در رده سنی کودکان نیازمند برنامه ریزی جامع و کاملی در موضوعات فرهنگی و اجتماعی تا ارتقا سواد دیجیتال و سواد بازی ها هستیم.

پژمان ابرازامیدواری کرد با کاربردی کردن و قابل استفاده کردن تحقیقات و مطالعات انجام شده بتوانیم مسیر را برای سیاست گذاری در حوزه بازی های رایانه ای تسهیل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج