۱۰۹۲۶۵۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مغانلو: از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارم

شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتا کلارای پرتغال می‌گوید که از تیم‌های پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارد، اما در جریان امور رضایت نامه اش نیست.

ورزش سه: شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتا کلارای پرتغال می‌گوید که از تیم‌های پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارد، اما در جریان امور رضایت نامه اش نیست.

با رسمی شدن انتقال مهدی ترابی به تیم فوتبال پرسپولیس، حالا مهدی ترابی تبدیل به جذاب ترین گزینه نقل و انتقالات زمستانی شده است؛ بازیکنی که فصل گذشته گلزن ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر بود و تصمیم به حضور در لیگ پرتغال و تیم فوتبال سانتا کلارا گرفت اما حالا بعد از چند ماه احتمال حضورش در لیگ ایران مطرح شده است.

او امشب در برنامه شب های فوتبالی حضور یافت و در این خصوص اظهار نظر کرد: «خداراشکر شرایط خوبی دارم، توانستم در بازی آخر هم بازی کنم و نمره خوبی هم بگیرم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.»

مغانلو در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در لیگ پرتغال راضی است؟ گفت: «بالاخره باید شرایطی را تجربه می‌کردم و از روند یکنواختی در می‌آمدم و چیزهای زیادی یاد گرفتم و امیدوارم که تداوم داشته باشد.»

سوال بعدی این بود که از چه تیم هایی پیشنهاد دارد؟ مغانلو توضیح داد: «باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده و دو باشگاه دیگر هم همینطور. خودم دخالتی نمی‌کنم و اگر مدیربرنامه ام صلاح بدانند منتقل می‌شوم و خودم دخالتی نمی‌کنم. اگر اتفاق بیفتد برای من خوشحال کننده است؛ چه پرسپولیس، چه تراکتور و سپاهان. تیم های بزرگی هستند و آرزوی هر بازیکنی است که در تیم های دیگر بازی کنند.»

وی درباره تیم های خواهانش پاسخ داد: «سپاهان پیشنهاد نداده اما پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دادند.»

در ساعات اخیر همچنین شایعاتی پیرامون دریافت رضایت نامه مغانلو توسط خودش مطرح شده که او در این باره گفت: «من فکر کنم [موضوع] رضایت نامه را مدیربرنامه ام بیشتر در جریان است و اطلاع خاصی ندارم.»

شهریار مغانلو در مورد علاقه اش به پرسپولیس عنوان کرد: «من پرسپولیس را دوست دارم چون تیم بزرگی است و موفقیت هایی کسب کرده و باید ببینیم چه پیش می‌آید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نیارنش بهتره آنچنان آش دهن سوزی نبود وقتی پیکان بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج