۱۰۹۴۶۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نصرتی: مدیران ما از ۱۸ساله‌ها خجالت بکشند!

سرمربی پارس جنوبی جم ضمن ابراز تاسف از وضعیت مالی و امکانات تیمش، مسؤولان شهر جم و این باشگاه را مورد انتقاد شدید قرارداد.

ورزش سه: سرمربی پارس جنوبی جم ضمن ابراز تاسف از وضعیت مالی و امکانات تیمش، مسؤولان شهر جم و این باشگاه را مورد انتقاد شدید قرارداد.

محمد نصرتی بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نود ارومیه از سری رقابت‌های جام حذفی گفت: شرایط تیم ما طوری بود که بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود هفته های بدی را پشت سر می گذارند. آنها تمرکز لازم را ندارند و با دریافت تنها ۲۰ درصد از قرارداد خود زندگی شان با مشکلات جدی مواجه شده است، اما با این حال این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون فقط و فقط برای اعتبار و شرافت خودمان بازی می کنیم.

او در خصوص جریان بازی و اتفاقات آن ابراز کرد: با آنالیزی که در طول هفته انجام دادیم به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و با اینکه در ترکیب مان فقط ۲ بازیکن بزرگسال داشتیم، توانستیم ۹۰ دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. ما امروز در ترکیب خودمان از بازیکنان جوانان و ۱۸ ساله بهره بردیم و توانسته با تکیه بر انگیزه و شجاعت آنها مبارزه کنیم. ما امروز گلر سوم خودمان را به بازی گرفتیم و که اتفاقا یکی از بهترین‌ها ما بود.

سرمربی پارس جنوبی درباره عملکرد مدیران این باشگاه گفت: هفته هاست که ما و بازیکنان در حال اعتراض هستیم. مشکلات زیادی داریم، اما واقعا هیچ کسی هیچ عزمی برای حل مشکلات ما ندارد. ما در جم احساس غریبی می کنیم و انگار همه مقابل ما هستند تا در کنارمان.

نصرتی با انتقاد از روند تیمداری در شهر جم ابراز کرد: واقعا من هیچ عزمی در مسؤولان استانی برای بازگشت این تیم به لیگ برتر نمی بینم. روزهای اول مقامات استانی من جمله نمایندگان مجلس وعده های زیادی دادند اما عملا هیچ اتفاق مثبتی برای تیم نیفتاده است. به نیمزفصل نزدیک شده ایم و بازیکنان ما فقط ۲۰ درصد قرارداد های خود را دریافت کرده اند.

او اضافه کرد: تیمی مثل مس کرمان سالهاست در لیگ یک با پشتوانه مالی بسیار خوب فعالیت می کند و هنوز موفق به برگشت به لیگ برتر نشده آن وقت چه توقعی از تیم پارس جم دارید که در شهر خود غریبه است و هیچ حامی و پشتوانه ای ندارد.
نصرتی

با انتقاد از سطح امکانات تیمش اظهار داشت: ما در جم یک زمین تمرین مناسب نداریم و در زمین مسابقه نیز یکی از بی کیفیت ترین زمین های لیگ یک را در اختیار داریم. در تهران هم یک زمین ثابت نداریم و مثل خانه به دوش ها هر هفته بلاتکلیف هستیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به ارقام پایین قراردادها در تیمش گفت: تیم ما یکی از تیم های متوسط رو به پایین لیگ است و ما در هر بازی بیش از ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال را به زمین می فرستیم تا انگیزه آنها استفاده کنیم. مگر من تا چه زمانی می توانم بازیکن را به لحاظ انگیزشی سرپا نگه دارم؟ در این شرایط اقتصادی همه بازیکنان باید پاسخگوی زندگی شان باشند.

نصرتی ادامه داد: من در تمرینات پیش فصل با اعتبار خودم کمپ و زمین تمرین اجاره کردم و باشگاه بعد از گذشت ۴ ماه هنوز بدهی‌های خود را پرداخت نکرده است. این ابدا تیمداری حرفه‌ای به حساب نمی آید. باید یک عزم جدی در سطح استان وجود داشته باشد و مسؤولان آستین همیت را بالا بزنند و از خواب بیدار شوند. این تیم نیاز به حمایت دارد و بازیکنان در شرایط حداقلی نیز از حقوق خود محروم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج