جاباما
۱۰۹۴۸۶۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

علی‌نژاد: به گزینه‌های وزارت ورزش رای ندهید!

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد که این وزارت گزینه‌ای در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد.

ورزش سه: معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد که این وزارت گزینه ای در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد.

مهدی علی نژاد به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، میهمان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال خواهد بود. او در گفت و گوی تلفنی اش با برنامه ورزش و مردم در خصوص انتخابات روز یکشنه صحبت کرد:

بنا بر این بود که انتخابات سال گذشته برگزار شود

بعد از استعفای سال گذشته آقای تاج به دلیل بیماری که داشتند با هماهنگی هایی که با فدراسیون فوتبال داشتیم خیلی سریع بنا بر این بود که انتخابات در اسفند ۹۸ برگزار شود.

حدود ۱۰ روز قبل از برگزاری انتخابات، نامه ای از سوی فیفا آمد و اعلام شد که این اساسنامه مورد تایید نیست و با این نمی شود انتخابات را برگزار کرد. علی رغم پیگیری هایی که فدراسیون فوتبال در آن زمان انجام داد بنا بر این شد که اساسنامه مورد بازنگری قرار بگیرد. فرایند طولانی بود و اختلافاتی وجود داشت که نهایتا با تدابیر صورت گرفته حل شد.

رنگ و روی فوتبالی ها در این مجمع پررنگ تر شده است

اساسنامه ای پویا و خوب تدوین شد که هم با قوانین داخلی همراهی دارد و هم از نظر قوانین بین المللی مورد تایید فیفا قرار گرفت. انشالله یکشنبه بر اساس این اساسنامه انتخاب فدراسیون برگزار خواهد شد. یکی از ویژگی های این اساسنامه، افزایش تعداد نفرات اعضای مجمع بود. رنگ و روی فوتبالی ها در این مجمع پررنگ تر شده و شرایط کاندیداتوری نیز سهل تر شد تا شاهد رقابتی خوب و تنگاتنگ باشیم. سیاست وزارت ورزش در این یک سال، همراهی و کمک بود تا اساسنامه تصویب شود و فضایی باز و دموکراتیک برای برگزاری انتخابات وجود داشته باشد.

اگر کسی خود را گزینه وزارت اعلام کرد به او رای ندهید

قطعا ما در این انتخابات هیچ گزینه ای را مورد حمایت قرار ندادیم و هیچ دخالتی نداریم. چند بار این را گفتم و دو روز مانده به انتخابات هم می گویم که اگر کسی خودش را نامزد وزارت ورزش معرفی کرده، من از اعضای مجمع می خواهم که به او رای ندهند چرا که این حتما صحت ندارد. برخی ها هم که فکر می کنند شرایط خوبی ندارند سعی می کنند با ایجاد چند قطبی یا دو قطبی کردن انتخابات، یک طرف را به وزارت منصوب کنند که کار غیر اخلاقی است. هر کسی اگر شواهدی دارد مبنی بر دخالت وزارت دارد، ارائه کند.

الان دیگر مثل دوران آقای کفاشیان نیست!

۸۹ عضو مجمع آدم های عاقل و بالغی هستند و کسی نمی تواند رای را به آنها تحمیل کند. در حد رایزنی هم ما هیچ اقدام نکرده و به کسی توصیه ای نکرده ایم. الان دیگر شرایط دنیا مثل قدیم نیست. مثل دو دهه پیش که اشاره کردید (اشاره به صحبت های آغازین پیمان یوسفی در خصوص درآوردن انتخابات در دوران کفاشیان) آقای کفاشیان یک کارهایی می کردند.

شما کافی است که با یک نفر صحبت کنید، همه متوجه می شوند که با فلان باشگاه یا فلان هیات رایزنی کرده اید. هیچ موردی تا الان نبوده و انشالله یکشنبه انتخابات خوبی خواهیم داشت. هر گزینه که مورد تایید مجمع باشد مورد تایید وزارت ورزش هم خواهد بود به این دلیل که فدراسیون فوتبال یکی از فدراسیون های مهم ماست که وزارت حمایت از آن را وظیفه خود می داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بوی گند فساد همه مملکت رو برداشته، مردم هم نشستن تخمه میشکنن و تماشاگرن!

    • بدون نام

      دروغگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج