جاباما
۱۰۹۵۲۵۷
۱ نظر
۵۰۷۴
۱ نظر
۵۰۷۴
پ

انتقاد تند استاد حوزه از اظهارات اخیر علم‌الهدی

محمدتقی فاضل‌میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به اظهارات علم‌الهدی، امام جمعه مشهد درباره اینکه زن و مرد متاثر از فرهنگ غرب یکدیگر را به اسم کوچک صدا می‌زنند، او را پدیده عجیبی خطاب کرد و به آن واکنش نشان داد.

روزنامه جهان صنعت: محمدتقی فاضل‌میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به اظهارات علم‌الهدی، امام جمعه مشهد درباره اینکه زن و مرد متاثر از فرهنگ غرب یکدیگر را به اسم کوچک صدا می‌زنند، او را پدیده عجیبی خطاب کرد و به آن واکنش نشان داد.

انتقاد تند استاد حوزه از اظهارات اخیر علم‌الهدی

محمدتقی فاضل‌میبدی، استاد حوزه:

* (در واکنش به اظهارات علم‌الهدی درباره اینکه زن و مرد متاثر از فرهنگ غرب یکدیگر را به اسم کوچک صدا می‌زنند، او را پدیده عجیبی خطاب کرد): اگر زن و شوهر به اسم کوچک همدیگر را صدا نزنند چه بگویند!؟ بگویند ضعیفه یا هو؟

* برخی خطبه‌خوانان نماز جمعه چون فرصت مطالعه ندارند، ناچارند هر حرفی در لحظه به ذهن‌شان خطور می‌کند را بر زبان آورند، بحث خانواده، روابط زوجین و روابط فرزندان با پدر و مادر مباحث کارشناسی و علمی است و هر کسی که می‌خواهد موضوع خانواده و نوع روابط زن و شوهر را مطرح کند باید کتاب‌های علمی و نگاه دانشمندان دنیا را در این باره بخواند و به مردم بگوید.

* این مرزبندی که این حرف غرب یا شرق است مبنای علمی ندارد و بی‌مدرک است. کسی که می‌خواهد علمی حرف بزند در بحث علمی غرب و شرق معنا ندارد و باید از این نوع صحبت کردن دست بردارند.

* (خطاب به علم‌الهدی): آقای علم‌الهدی، همین واکسن کرونا و تریبون و میکروفنی که از آن استفاده می‌کنید ساخته غرب است، پس اینها را هم دور بیندازید!

* این افراد آبروی اسلام و ایران را می‌برند. این حرف‌ها از ضعف معلومات و مطالعه است و پرخاش به غرب کار درستی نیست. بنابراین پیشنهاد می‌کنم آقایان کمتر حرف بزنند و بیشتر مطالعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف ع

      دم شما گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج