۱۰۹۵۷۳۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

از تشویق کریمی تا حساسیت روی لنز‌ها

مجری مراسم، مسؤول کمیته بدوی فدراسیون فوتبال بود که اجرایش انتقاد‌هایی را به همراه داشت. او مسلط نبود و اشتباهات نسبتا زیادی در خواندن اسامی داشت. به اضافه این‌که چند بار مجبور شد اشتباهاتش را تصحیح کند.

روزنامه جام‌جم: مجری مراسم، مسؤول کمیته بدوی فدراسیون فوتبال بود که اجرایش انتقادهایی را به همراه داشت. او مسلط نبود و اشتباهات نسبتا زیادی در خواندن اسامی داشت. به اضافه این‌که چند بار مجبور شد اشتباهاتش را تصحیح کند.

نبی دبیر کل فدراسیون که مجری برگزاری مراسم بود، چند بار به رای دهندگان هشدار داد که مراقب باشند عکاسان با لنزهای قوی خود، عکس آرای آنها را نگیرند. او چند‌بار هم از مسؤولان دیگر خواست تا اجازه ندهند دوربین‌های فیلمبرداری به محل جمع‌آوری آرا نزدیک شوند.

علی کریمی پس از حذف از انتخابات با کاندیداهای دیگر دست داد. سپس به مسؤولان برگزاری انتخابات تعظیم کرد و پس از دست تکان دادن برایشان از سالن خارج شد. او به شدت تشویق شد.

کیومرث هاشمی بعد از شکست مقابل عزیزی‌خادم ناراحت بود، به این دلیل که اعتقاد داشت بعضی از افرادی که به او قول داده بودند، به رقیبش رای دادند. هاشمی تا روز قبل از انتخابات تا حدود زیادی مطمئن بود برنده است.

عزیزی‌خادم بعد از انتخاب به عنوان رئیس جدید، کیومرث هاشمی را در آغوش گرفت. او با تعدادی دیگر از مسؤولان هم برخورد گرمی داشت و حتی در لحظه‌ای ماسک را از صورتش برداشت که این مساله باعث انتقاد بعضی رسانه‌ها شد.

یک نقاش در سالن حضور داشت و تا پایان مراسم پرتره ۴ کاندیدا را کشید که کار جالبی بود. همچنین فدراسیون، تابلو فرشی منقش به عکس تمام خبرنگاران و عکاسان به آنها هدیه داد که آن هم با استقبال همه روبه‌رو شد.
سردار آجرلو که در زمان مدیریت در استیل‌آذین به شدت با کریمی به مشکل خورده بود، دیروز سعی کرد با او شوخی کند. کریمی هم احترام آجرلو را حفظ کرد.

نمایندگان فیفا به صورت لایو مراسم انتخابات را تماشا می‌کردند. همچنین ناظران AFC هم حضور داشتند. نبی دبیر کل فدراسیون چند بار به اعضای مجمع گفت چون مراسم در حال پخش زنده است و فیفا هم می‌بیند، بهتر است به احترام آنها نظم را رعایت کنند و سر جای خود بنشینند.

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال که در انتخابات غایب بود تا لحظه آخر تلاش می‌کرد تا بتواند از نفوذ خود برای رای آوردن عزیزی‌خادم استفاده کند.

بعد از انتخابات بعضی خبرنگاران می‌گفتند در اصل کفاشیان و هاشمی مقابل بهاروند و عزیزی‌خادم شکست خوردند چون آنها در جبهه‌ روبه‌روی هم بودند.

حیدر بهاروند در حین برگزاری انتخابات به خبرنگاران گفت رئیس بعدی ۱۲۰ میلیارد تومان پول دارد که منظورش پول‌های فیفا بود. البته او هیچ اشاره‌ای به پرونده ویلموتس نکرد که اگر ایران در آن ببازد چه بلایی سرش خواهد آمد.

بعد از پایان انتخابات علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش همراه با نبی دبیر کل فدراسیون و اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی جلسه‌ای را برگزار کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      کریمی منظورتان معاون هدایتی است!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج