۱۰۹۵۷۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رویارویی عنابی‌پوشان با قعرجدولی‌ها

بازی‌های دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در قالب هفته شانزدهم از امروز پیگیری خواهد شد و تیم‌ها پس از ۱۵ روز استراحت و با تغییر و تحول‌های صورت‌گرفته به میدان می‌آیند که هر دیداری قطعا با جذابیت‌های خاصی همراه است.

روزنامه خراسان: بازی‌های دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در قالب هفته شانزدهم از امروز پیگیری خواهد شد و تیم‌ها پس از ۱۵ روز استراحت و با تغییر و تحول‌های صورت‌گرفته به میدان می‌آیند که هر دیداری قطعا با جذابیت‌های خاصی همراه است. هر کدام از مسابقات دور برگشت سخت و نفس‌گیر است و هر تیمی برای کسب امتیاز کامل به میدان می‌آید. از دست دادن امتیاز در هر بازی کار را برای تیم‌هایی که سودای قهرمانی و تیم‌هایی که در معرض سقوط قرار دارند، سخت‌تر خواهد کرد. تنها نماینده فوتبال استان هم که با مشکلات عدیده مالی رو‌به‌رو است، ساعت ۱۵ امروز در تبریز به مصاف تیم قعرجدولی ماشین‌سازی می‌رود. هرچند روی کاغذ کار راحتی دارد اما در عمل کار سختی در پیش خواهد داشت و نباید حریف قعرجدولی را دست‌کم بگیرد. دیداری که دور رفت با پیروزی ۳-صفر به نفع مشهدی‌ها تمام شد و حالا تبریزی‌ها به دنبال انتقام هستند.

مالک باشگاه آفتابی شد

شهرخودرویی‌ها بیش از ۲ ماه است که با مشکلات مالکیتی روبه‌رو هستند و این بحران مالی خیلی بر عملکرد تیم شهرخودرو در بازی‌های دور رفت تاثیرگذار بوده است. وضعیت مالی باشگاه به حدی است که حتی هزینه‌های سفر به شهرهای دیگر را هم ندارند و مسئولان استانی به این تیم کمک می‌کنند. مالک جنجالی باشگاه شهرخودرو خراسان هم که مدتی غایب بود، بالاخره در انتخابات دیروز فدراسیون فوتبال آفتابی شد. فرهاد حمیداوی که شایعاتی پیرامون دستگیری و بازداشتش به خاطر مجموعه اقتصادی شهرخودرو مطرح شده بود، دیروز در جریان انتخابات فدراسیون فوتبال در کنار رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیده شد.

حمیداوی از اواسط بهمن‌ماه به دلیل شکایات متعدد از شرکت اقتصادی شهرخودرو از دسترس خارج شده بود و شایعات زیادی پیرامون او مطرح شد که با حضور در انتخابات دیروز مشخص شد او تنها تصمیم گرفته بود از دسترس به دور باشد. این در حالی است که تیم فوتبال شهرخودرو بیش از ۲ ماه است که با مشکلات مالی مواجه شده و این روزها هم وضعیت خیلی خوبی ندارد و مالک باشگاه هم در ۲ ماه اخیر اصلا به مشهد سفری نداشته و حتی در محل تمرین تیمش هم حضور پیدا نکرده است. البته شنیده شده که حمیداوی با انتقال مالکیت باشگاه موافقت کرده ولی این‌که چه شروطی برای انتقال مالکیت داشته باشد، هنوز مشخص نیست و هر چه این روند طولانی‌تر شود، تیم شهرخودرو ضرر می‌کند و معلوم نیست که چه سرنوشتی در انتظار آن است.

چالش رحمتی

وضعیت عنابی‌پوشان این روز‌ها اصلا مساعد نیست، تا حدی که برخی از بازیکنان جدا شدند و برخی هم سودای جدا شدن دارند که همین مسئله مهدی رحمتی را با چالش سختی روبه‌رو کرده است. این در حالی است که کادر فنی در بازی‌های دور برگشت از نظر بازیکن دچار مشکل می‌شوند. تاکنون سعید جلالی‌راد، روح‌ا... سیف‌اللهی، اکبر صادقی و حسن جعفری از جمع عنابی‌پوشان جدا شدند. امین قاسمی‌نژاد، مهاجم باکیفیت و گلزن شهرخودرو که نیم‌فصل اول با زدن ۸ گل در رده سوم گلزنان برتر قرار دارد، پس از حواشی پیرامون مدیران شهرخودرو با پیشنهادهای وسوسه‌کننده زیادی روبه‌رو شده است.

این مهاجم ۳۴ ساله البته هنوز به قرارداد خود با شهرخودرو پایبند است و با قدرت در تمرینات این تیم شرکت می‌کند اما ماندن یا جدایی او به شرایط مالکیتی تیم وابسته است. قاسمی‌نژاد که از استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان خریدارانش یاد می‌شود در صورتی که شهرخودرو نتواند مشکلات مالکیتی خود را حل کند و منابع مادی جهت حضور در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها را تامین کند، شاید با پرداخت هزینه صدور رضایت‌نامه‌اش از جمع شاگردان رحمتی جدا شود. هرچند سرمربی شهرخودرو و فوتبال‌دوستان خراسانی به خوبی می‌دانند که جدایی بهترین گلزن و ستاره تیم می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد.

به هر حال شرایط خیلی سختی در اردوگاه شهرخودرویی‌ها حاکم است و کسی هم از آینده باشگاه چیزی نمی‌داند که به کجا ختم خواهد شد و همین دوگانگی باعث شد تا بیشتر بازیکنان وسوسه جدا شدن در سر داشته باشند. از طرفی تاکنون ۳ بازیکن به نام‌های یوسف وکیا، مهرداد بایرامی و حسام پورهاشم به جمع عنابی‌پوشان اضافه شدند که باید دید چقدر می‌توانند برای تیم مشهدی تاثیرگذار باشند.

نبرد با سبزپوشان

تیم فوتبال شهرخودرو که در رده دوازدهم جدول رده‌بندی جا خوش کرده؛ ۵ برد، ۳ مساوی و ۷ باخت در کارنامه خود دارد. تاکنون ۱۸ امتیاز جمع کرده و با ۲ پیروزی به راحتی می‌تواند تا رده‌های چهارم و پنجم ارتقا پیدا کند. شاگردان رحمتی امروز بازی نسبتا راحتی دارند و اگر با تمرکز به میدان بروند، قطعا می‌توانند با کسب ۳ امتیاز بازی به مشهد برگردند.

این پیروزی خیلی در روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیرگذار است و نباید به راحتی امتیاز از دست بدهند. از طرفی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی هم در نیم‌‌فصل اول نتوانست شرایط خوبی را سپری کند و از ۱۵ مسابقه نیم‌‌فصل تنها ۸ امتیاز کسب کردند. شروع فصل این تیم با هدایت وحید بیاتلو بود اما پس از ۵ هفته و کسب تنها یک امتیاز، بیاتلو از سمت خود کنار رفت تا سعید اخباری، مربی جوان این تیم در کسوت سرمربی فعالیت کند که در طول ۱۰ هفته سرمربیگری، سبزپوشان یک پیروزی به دست آوردند که درنهایت استعفا داد و حالا مهدی پاشازاده سکاندار ماشین‌‌سازی شده است و در بازی مقابل شهرخودرو انگیزه زیادی دارد اما از نظر بازیکن دستش بسته است و اعلام کرده که وضعیت ماشین‌سازی اسفناک است و نمی‌تواند از همه بازیکنانش در بازی امروز استفاده کند. از طرفی تقابل ۲ استقلالی که تجربه اولین سال مربیگری در لیگ برتر را دارند هم دیدنی و جذاب خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج