جاباما
۱۰۹۶۰۸۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

چرایی گرانیِ نارنگی در بازار

عضو اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار اتمام نارنگی شمال و سرمازدگی نارنگی فسا و کازرون را علت اصلی گرانی این محصول در بازار اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار اتمام نارنگی شمال و سرمازدگی نارنگی فسا و کازرون را علت اصلی گرانی این محصول در بازار اعلام کرد.

اصغر یاوری عضو اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار درباره دلایل گرانی نارنگی در بازار اظهار کرد: با توجه به اتمام نارنگی انشو ساری و قائم شهر و کاهش تقاضا برای نارنگی فسا و کازرون به علت سرمازدگی‌ اخیر، نرخ نارنگی با نوساناتی در بازار روبه‌رو شده است.

او قیمت هر کیلو نارنگی تخم‌پاکستانی فسا و کازرون در میدان مرکزی را ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان و نارنگی بندری را ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: مغازه داران سطح شهر بر مبنای فاکتور عمده فروشی حداکثر می‌توانند ۳۵ درصد سود لحاظ کنند و عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

یاوری درباره دلایل عرضه گلابی با نرخ ۱۲۵ هزار تومان در برخی از مغازه‌ها گفت: هم اکنون به علت آنکه فصل گلابی گذشته است و قیمت آن جز نرخ نامه نیست و تنها ممکن است مقداری گلابی در سردخانه‌ها نگه داری شده باشد. به همین دلیل این محصول در دسته میوه‌های فانتزی قرار می‌گیرد و با نرخ‌های بالایی در سطح شهر به فروش می‌رسد.

عضو اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی با اشاره به اینکه مشکلی در عرضه سیب و پرتقال شب عید نداریم، بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب محصول در سردخانه‌ها جای هیچ گونه نگرانی برای تامین سیب و پرتقال شب عید نداریم و همواره به سورتینگ‌داران توصیه می‌شود که بارهای خود را روانه بازار کنند، چرا که بعد از عید با عرضه محصولات سردرختی، تقاضایی برای سیب و پرتقال در بازار نیست.

او در پایان نرخ هر کیلو سیب درختی را ۷ تا ۱۵ هزار تومان و پرتقال را ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلاخره شماها برای گرانی اجناس هر روز دلیلی را می‌آورید یک روز کم آبی یکروز دلار یکروز گرما روز دیگر سرما و00000تا می باید بمردم ظلم کنید

    • بدون نام

      عجب گلستانی برای مردم ساختید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج