۱۰۹۶۱۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عزیزی‌خادم تنش را از تیم ملی و فوتبال دور کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» رییس جدید فدراسیون این است که تنش را از فوتبال به ویژه تیم ملی بزرگسالان دور کند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» رییس جدید فدراسیون این است که تنش را از فوتبال به ویژه تیم ملی بزرگسالان دور کند.

بیژن ذوالفقارنسب روز سه‌شنبه در مورد انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ابتدا باید این انتخاب را به عزیزی‌خادم و تیمش تبریک بگویم و امیدوارم او با توجه به نیروی جوانی که دارد، بتواند برای فوتبال مثمرثمر واقع شود. عزیزی‌خادم کار سنگینی را پیش رو دارد و امیدوارم بتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

وی افزود: عزیزی‌خادم در اوج جوانی تجارب بالایی در مدیریت دارد. او به خوبی می‌داند که فدراسیون در حال حاضر شرایط چندان خوبی ندارد و باید ابتدا این اوضاع را مدیریت کند. امیدوارم که فوتبال ما با او پیشرفت کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد برگزاری انتخابات تصریح کرد: انتخابات در فضای کاملا خوب و سالم برگزار شد و همه به صورت پخش مستقیم این انتخابات را مشاهده کردند. از طرفی پس از انتخابات هم دیگر کاندیداها به عزیزی‌خادم تبریک گفتند و همین موضوع نشان از شفافیت و سالم بودن این فضای انتخاباتی بود.

ذوالفقانسب در مورد توقعاتش از رییس جدید فدراسیون فوتبال اضافه کرد: باید واقع بین باشیم. فوتبال ایران وجهه خودش را در عرصه بین‌المللی از دست داده است. چه در بحث فنی و چه در بحث مدیریت ما در این مدت پسرفت داشتیم. باید این وِجهه در سطح دنیا به فوتبال ما بازگردد.

وی اضافه کرد: در فوتبال نمی‌شود کار را به تنهایی پیش برد. امیدوارم عزیزی‌خادم بتواند تیم خوبی را برای مدیریت فدراسیون انتخاب کند. در چند سال گذشته افرادی در فدراسیون مشغول کار شدند که از جنس ورزش نبودند و در خیلی از اوقات دیدیم که حضور همین افراد دردسر ساز شد. امیدوارم رییس جدید فدراسیون بر اساس شایسته سالاری انتخاب‌هایش را انجام دهد و از افراد کار بلد در فدراسیون استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: خیلی از مدیران هنگام تبلیغاتشان حرف زیاد می‌زنند اما دیدیم که برای مثال در چند سال اخیر هیچ یک از حرف‌های آنها عملی نشد. حرف زدن آسان است. من برنامه های عزیزی خادم را برای فدراسیون مناسب دیدم به شرط اینکه بتواند آنها را عملی کند.

ذوالفقارنسب با اشاره به برنامه تیم ملی هم گفت: ما جام جهانی را پیش رو داریم و به خاطر مدیریت نه چندان خوب الان حضورمان در جام جهانی در ابهام قرار گرفته است. رقبای خوبی داریم. باید تنش از فوتبال ما دور شود و آرامش به تیم ملی تزریق شود و بدون تنش می توانیم شاهد موفقیت تیم ملی نیز باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج