جاباما
۱۰۹۶۴۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تکذیب میزبانی بحرین در انتخابی جام جهانی

رئیس هیات عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق گفت: هیچ نامه رسمی مبنی بر میزبانی بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی دریافت نکرده‌ایم.

خبرگزاری مهر: رئیس هیات عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق گفت: هیچ نامه رسمی مبنی بر میزبانی بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی دریافت نکرده‌ایم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش تصمیم گرفت ضمن تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، این رقابت‌ها را به صورت متمرکز در یک کشور برگزار کند. مقرر شد مسابقات هر گروه در یکی از کشورهای همان گروه برگزار شود و تیم‌ها تا اواسط اسفند برای گرفتن میزبانی فرصت دارند.

این در حالی است که گفته می‌شود بحرین در گروه سوم یعنی گروهی که تیم‌های ملی ایران، عراق، هنگ کنگ و کامبوج حضور دارند، تلاش زیادی برای گرفتن میزبانی انجام داده است. با توجه به اینکه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بحرینی است، این گمانه زنی‌ها به اوج رسیده و ممکن است ایران (که در حالت عادی باید سه بازی در خانه خود برگزار می‌کرد) برای انجام مسابقات خود راهی کشور بحرین شود.

این موضوع حتی واکنش مسئولان فوتبال عراق را هم در پی داشته است. «ایاد بنیان» رئیس هیات عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق در این ارتباط گفت: هنوز هیچ نامه و بیانیه رسمی برای میزبانی بحرین در گروه سوم دریافت نکرده‌ایم.

فدراسیون فوتبال ایران هم در روزی که مشخص شد رقابت‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود، به صورت شفاهی درخواست میزبانی داد و مقرر شد در زمان تعیین شده، به صورت کتبی هم اقدام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج