جاباما
۱۰۹۷۲۸۸
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

سیدجلال یک کاپیتان تمام‌نشدنی است

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع باتجربه پرسپولیس بعد از مدتی غیبت دوباره در بازی پرسپولیس مقابل سایپا به میدان رفت؛ بازیکنی که در کنار سیدجلال باز هم نمایش خوبی در خط دفاعی داشت تا پرسپولس با تک‌گل سیدجلال از سد تیم خودرو‌ساز بگذرد و پرسپولیس با کسب سه امتیاز فاصله دو امتیازی خودش را با سپاهان حفظ کرده و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت بخشد.

روزنامه ایران ورزشی: محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع باتجربه پرسپولیس بعد از مدتی غیبت دوباره در بازی پرسپولیس مقابل سایپا به میدان رفت؛ بازیکنی که در کنار سیدجلال باز هم نمایش خوبی در خط دفاعی داشت تا پرسپولس با تک‌گل سیدجلال از سد تیم خودرو‌ساز بگذرد و پرسپولیس با کسب سه امتیاز فاصله دو امتیازی خودش را با سپاهان حفظ کرده و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت بخشد.

بعد از چند هفته غیبت به بازی‌ها برگشتی و برای پرسپولیس بازی کردی از این موضوع با ما حرف بزن.

همسترینگ پایم دچار چند سانت پارگی شده بود که در این بین پزشکان تیم خیلی برایم زحمت کشیدند و خدا را شکر من هم با تمرینات منظم و مرتبی که داشتم با کمک پزشکان تیم، بدنساز و کادر فنی‌مان آماده برگشتن بودم و با صلاحدید سرمربی‌مان بازی کردم و خدا را شکر که موفق شدیم برنده شویم و باز هم دست پر از میدان خارج شویم.

از بازی مقابل سایپا برایمان حرف بزن. در نیمه اول خوب بودید اما در نیمه دوم در دقایقی سایپا تیمتان را تحت فشار قرار داد.

ما برای برد و کسب سه امتیاز به مصاف سایپا رفته بودیم چون برای گرفتن صدر از سپاهان و رسیدن به جایگاه قبلی‌مان باید پیروز می‌شدیم به همین دلیل فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم و با گل زیبای سید از حریف پیش افتادیم. موقعیت‌های دیگری هم برای افزایش گل‌های زده‌مان داشتیم که با بدشانسی ما گل نشد. در این بین طبیعی بود که تیم سایپا هم برای جبران گل خورده حمله کند و درصدد جبران مافات برآید اما با دفاع تیمی خوب و نمایش برتر موفق شدیم جلوی حملات حریف را بگیریم و در نهایت با سه امتیازی دیگر به کارمان خاتمه دهیم و در صدر بمانیم.

بردتان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

خدا را شکر که بازی‌های خوبی برگزار کردیم و با کسب چند برد متوالی موفق شدیم خودمان را در بالاترین نقطه و صدر جدول حفظ کنیم. برای ما هر بازی حکم یک فینال را دارد. بازی به بازی پیش می‌رویم تا ان‌شاءالله در پایان به هدفی که ترسیم کرده‌ایم دست یابیم.

فصل قبل در بازی‌تان مقابل صنعت نفت گل زدی این بار ممکن است باز هم به این تیم گل بزنی چون در هر بازی هم معمولاً در ضربات ایستگاهی به هوای گل زدن جلو می‌کشی تا گل بزنی؟

وظیفه اصلی من دفاع کردن است و من هم همیشه سعی می‌کنم در قالب کار انفرادی و دفاع تیمی بهترین باشم و برای تیمم مؤثر واقع شوم اما در زدن ضربات ایستگاهی جلو می‌روم تا شانسم را برای گلزنی امتحان کنم و واقعاً نمی‌توانم حرف خاصی در این رابطه بزنم اما بعد از انجام وظایفم اگر موقعیتی پیش آمد در ضربات ایستگاهی جلو می‌کشم. در مورد گلزنی هم باید ببینیم چه پیش می‌آید و چه می‌شود. هدف اصلی ما در بازی مقابل صنعت نفت در یک دیدار خارج از خانه فقط برد و ادامه بردها و تداوم کسب سه امتیاز است. صنعت نفت تیم خوبی است اما ما در هر بازی هدفی جز پیروزی نداریم.

و اگر گل بزنی یزله می‌زنی؟

باور کنید هنوز در این مورد فکر نکرده‌ام و تصمیمی هم نگرفته‌ام اما یزله اصلی را برای جشن قهرمانی نگه داشته‌ام و آن موقع حتماً با یزله زدن شادی خواهم کرد اما فعلاً در مقطع حساسی قرار گرفته‌ایم و باید با تمرکز بالا برای تیممان و کسب نتایج درخور تیم پرسپولیس بجنگیم و تلاش داشته باشیم و برای اینطور مسائل هنوز زود است که اظهار نظر داشته باشم.

در خصوص سیدجلال که در این فصل چهار گل زده چه نطری داری؟

سیدجلال یک کاپیتان تمام‌نشدنی است و ماشاءالله وقتی تمرین کردنش را می‌بینید لذت می‌برید. آقاسید اینقدر انگیزه دارد و با روحیه و انگیزه بالا تمرین می‌کند که به بقیه بازیکنان انرژی می‌دهد. از حضور سیدجلال و تجربه‌اش نهایت استفاده را می‌بریم و‌ از اینکه کاپیتانی مانند سیدجلال در تیممان داریم واقعاً لذت می‌بریم و از اینکه تیم یکدل و متحدی داریم با روحیه بالاتر برای پیروزی و موفقیت می‌جنگیم.

فرجی و کمال کنعانی را نگران می‌کنند؟

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان بعد از مصدومیت در دیدار با فولاد ۶ بازی پایانی نیم‌فصل اول را از دست داد. در بازی اولی که او به همراه سیدجلال غایب بود (دیدار با آلومینیوم هرمزگان) این مسأله به شدت به چشم آمد اما با بازگشت سیدجلال و استفاده از کامیابی‌نیا در قلب دفاع مشکلات این منطقه کاملاً حل شد. کار به جایی رسید که وقتی کنعانی‌زادگان از مصدومیت برگشت و تا حدودی آماده شد یحیی ریسک نکرد و دو بازی از این بازیکن استفاده نکرد تا کمال در این پست باقی بماند. عملکرد کمال در قلب دفاع فوق‌العاده بود و تیم با حضور او تنها یک گل از روی نقطه پنالتی خورد؛ آن هم طی ۵ بازی. با این وجود کنعانی‌زادگان از بازی با سایپا و در شروع نیم‌فصل دوم به ترکیب اصلی برگشت چرا که کادر فنی پرسپولیس نمی‌توانست بیش از این یک مدافع ملی‌پوش را روی نیمکت نگه دارد.

حالا پرسپولیس در آبادان بازی خواهد کرد و به احتمال زیاد باز هم کنعانی زوج سیدجلال در قلب دفاع خواهد بود اما غیر از محمد انصاری که در لیگ شانزدهم به عنوان مدافع میانی نمایش‌های فوق‌العاده‌ای ارائه داد، کنعانی دو رقیب دیگر خواهد داشت و شرایط برایش در نیم‌فصل دوم به گونه‌ای پیچیده شده است.

قرار است فرشاد فرجی هم به جمع مدافعان پرسپولیس اضافه شود که البته کیفیتش برای سیدجلال و کنعانی نگران‌کننده نیست اما قبلاً در شهرخودرو شاگرد یحیی بوده و این می‌تواند تا حدودی کنعانی را نگران کند. در واقع با نمایش‌های بی‌نقص کمال در قلب دفاع و اضافه شدن فرجی به جمع مدافعان، کنعانی باید کیفیت بالاتری از دوران قبل از مصدومیتش ارائه دهد چرا که حالا دیگر مثل قبل بی‌جانشین نیست و بعید نیست با هر اشتباه و تحت فشار قرار گرفتن کادر فنی، نیمکت‌نشین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یحیی گلمحمدی

      درود بر سیدبزرگوار

    • بدون نام

      تست دوپینگ بگیرید تا مظنه بیاید دستتان

      پاسخ ها

      • ابی

        جک ٣ دی که نزده کیسه کش

    • آ.ن.14

      کیسه کشا چشم دیدن قدرت پرسپولیس رو ندارن هزیون میگن

      پاسخ ها

      • ⁦♥️⁩طوفان سرخ⁦♥️⁩

        گل گفتی

    • عشق یک کلام پرسپولیس و سلام

      دورود بر سید بزرگوار⁦❤️⁩

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج