۱۰۹۸۰۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قاسمی‌نژاد: رحمتی رضایت داد جدا شوم

بعد از درخشش امین قاسمی‌نژاد در خط حمله شهرخودرو در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری به‌دنبال جذب این ستاره شهرخودرو هستند.

روزنامه خراسان: بعد از درخشش امین قاسمی‌نژاد در خط حمله شهرخودرو در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری به‌دنبال جذب این ستاره شهرخودرو هستند. استقلال‌تهران و گل‌گهر‌سیرجان علاقه‌مند به جذب این مهاجم گلزن شهرخودرو هستند و با این باشگاه و قاسمی‌نژاد‌‌ وارد مذاکره شدند و قطعا وی در نیم فصل دوم در تیمی غیر از شهرخودرو بازی خواهد کرد.‌ قاسمی‌نژاد در‌خصوص جدایی‌اش از شهرخودرو گفت: «با سید‌مهدی رحمتی صحبت کردم و قرار شد من ۲ بازی بعدی در نیم فصل دوم را برای شهرخودرو بازی کنم تا به تیم کمک کنم و او نیز قول داد‌ رضایت دهد تا از تیم جدا شوم‌.

برای همین‌ قطعا از شهرخودرو جدا خواهم شد.» وی در‌خصوص مقصد بعدی‌اش گفت: «مذاکرات خوبی با ۲ باشگاه لیگ برتری داشته‌ام. ‌صبر کنید به زودی همه‌چیز مشخص خواهد شد.» این در‌حالی است که فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی استقلال و فولاد‌خوزستان مدعی شد‌ تنها بازیکنی که از مسئولان باشگاه برای جذب درخواست کرده‌، امین قاسمی‌نژاد است‌‌ که باشگاه شهرخودرو به این درخواست واکنش نشان داد.

سخنگوی باشگاه شهرخودرو در‌خصوص این‌که قاسمی‌نژاد مدعی شده رحمتی با جدایی او موافقت کرده‌، گفت: «بله، آقای رحمتی این موضوع را به قاسمی‌نژاد عنوان کرد، اما این مسئله پیش از حمایت استان از باشگاه شهرخودرو بوده‌. ضمن آن‌که قاسمی‌نژاد با باشگاه ما قرار‌داد دارد و هر باشگاهی ‌خواستار این بازیکن است، ابتدا باید درخواست بدهد و سپس کمیته نقل‌و انتقالات روی آن تصمیم‌گیری کند که باشگاه استقلال تا‌کنون هیچ درخواست رسمی برای جذب قاسمی‌نژاد نداشته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج