۱۰۹۸۳۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جابجایی میان نیمکت حریفان استقلال و العین

رسانه‌های سعودی خبر داده اند که ولادان میلوژویچ طی روز‌های آتی از سمت خود در الاهلی برکنار و هدایت العین را برعهده می‌گیرد.

ورزش سه: رسانه‌های سعودی خبر داده اند که ولادان میلوژویچ طی روز‌های آتی از سمت خود در الاهلی برکنار و هدایت العین را برعهده می‌گیرد.

آینده کاری ولادان میلوژویچ پس از شکست غیرمنتظره مقابل تیم قعرنشین ضمک حسابی به خطر افتاده و رسانه های سعودی اعلام کرده اند که مدیران الاهلی برای برکناری این مربی به قطعیت رسیده و تنها به دنبال این هستند تا با این سرمربی به توافق برسند که از حقوق باقیمانده خود دست بکشد.

با این حال رسانه سعودی اسپورت با انتشار خبری مدعی شد که میلوژویچ بابت قطع همکاری با باشگاه الاهلی به قطعیت رسیده و از همین رو مذاکراتش را با سایر باشگاه ها نیز آغاز کرده و در این زمینه با باشگاه العین نیز به توافقاتی دست پیدا کرده و با اعلام رسمی خبر جدایی او از الاهلی، این سرمربی صربستانی راهی امارات خواهد شد.

صفحه توئیتری اسپورت امارات نیز این خبر را به نقل از رسانه های عربستانی منتشر و اعلام کرد که ولادان میلوژویچ با مدیران العین به توافق رسیده تا به محض جدایی از الاهلی، وظیفه هدایت این تیم اماراتی را برعهده بگیرد.

میلوژویچ ۵۰ ساله در فوریه سال ۲۰۲۰ هدایت الاهلی را برعهده گرفت و در این مدت در ۳۹ مسابقه رسمی هدایت این تیم را برعهده گرفت و تنها موفق به کسب ۱۷ پیروزی شد و در ۱۶ دیدار نیز شکست خورد و در ۶ بازی نتیجه تساوی را کسب کرد.

الاهلی به همراه استقلال در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و العین نیز برای حضور در مرحله گروهی این بازی ها، باید در بازی پلی آف به مصاف فولاد خوزستان برود که این تغییرات بر روی نیمکت های الاهلی و العین برای نمایندگان ایران حائز اهمیت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج