۱۰۹۹۹۷۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دستگیری باند خرید و فروش سلاح در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان گلستان پس از اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی موفق به شناسایی اعضای باند خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان گرگان شدند.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان گلستان پس از اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی موفق به شناسایی اعضای باند خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان گرگان شدند.

سردار سعید دادگر، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از یکسری اقدامات تخصصی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی اعضای باند خرید و فروش سلاح های غیرمجاز در شهرستان گرگان شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های پلیس مشخص شد متهمان قصد جابجایی سلاح با ۲ دستگاه سواری پژو و پراید در یکی از روستاهای گرگان دارند، افزود: بلافاصله تیمی ویژه از ماموران به محل مورد نظر اعزام و به محض مشاهده خودروهای مورد نظر به رانندگان آن دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم اصلی این باند خلافکار، به محض مشاهده پلیس از خودرو پیاده و با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شده و قصد آسیب رساندن به آنان را داشت که با هوشیاری ماموران، متهم ناکام ماند.

سردار دادگر با بیان اینکه ماموران قصد داشتند متهمان را آرام کرده و آنان را به خویشتن داری و تمکین به قانون دعوت کردند، تصریح کرد: سرکرده این باند به صحبت های ماموران هیچ توجهی نداشته و سایر همدستانش را نیز به اقدام علیه پلیس تحریک می کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه ماموران برای تسلیم شدن متهمان در برابر قانون اقدام به شلیک ۳ تیر هوایی کردند، خاطرنشان کرد: متهم بار دیگر با استفاده از یک تیغه چاقو قصد ضربه زدن به پلیس را داشت که ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک به سمت این شرور، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه ۴ همدست دیگر متهم نیز در این عملیات دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودرو متهمان، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

سردار دادگر با اشاره به انتقال متهم به مراکز درمانی برای مداوا، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد و قاطعانه مقابل آنان ایستاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج