اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۱۱۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

واکنش‌ها به خداحافظی گیگز

سرمربیان و بازیکنان سابق منچستریونایتد در واکنش به خداحافظی رایان گیگز، دوران فعالیت این بازیکن را تمجید کردند و آن را "باور نکردنی" توصیف کردند.

ایسنا: سرمربیان و بازیکنان سابق منچستریونایتد در واکنش به خداحافظی رایان گیگز، دوران فعالیت این بازیکن را تمجید کردند و آن را "باور نکردنی" توصیف کردند.

سر آلکس فرگوسن در سال ۱۹۹۰ رایان گیگز را زمانی که ۱۷ سال سن داشت به باشگاه منچستریونایتد آورد. این بازیکن ولزی ۲۳ فصل در تیم منچستریونایتد بازی کرد و با انجام ۹۶۳ بازی رکورد بازی در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده است. او روز گذشته (دوشنبه) از فوتبال خداحافظی کرد تا به عنوان دستیار نخست لوئیس فان خال در تیم منچستریونایتد انجام وظیفه کند.

سر آلکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد در واکنش به خداحافظی رایان گیگز، گفت: گیگز سال‌های فوق‌العاده‌ای را در منچستر داشت. تعداد بازی‌هایی که او برای تیم انجام داده است، تعداد قهرمانی‌هایی که به دست آورده و کمکی که او به بازیکنان جوان کرده است و البته کمکی که به مربیان تیم کرده همگی نشان می‌دهد که او چه بازیکن بزرگی بوده است.

دیوید بکام، هم تیمی سابق رایان گیگز نیز در واکنش به خداحافظی ها‌فبک ولزی، گفت: گیگز بزرگ‌ترین بازیکنی بود که من در کنارش فوتبال بازی کردم. او نه تنها برای باشگاه منچستر، بلکه برای ورزش فوتبال تلاش زیادی کرد. همگی از حضور گیگز در منچستر خوشحال هستیم و می‌دانم که هواداران باشگاه تا چه اندازه به او علاقه دارند.

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد که ساعت‌ها در کنار گیگز توپ زد نیز با تمجید از این بازیکن گفت: گیگز بازیکن بسیار بزرگی است که در طول سال‌ها حضور در این تیم کارهای بزرگی انجام داده است. باید به او خسته نباشید گفت. افتخاراتی که گیگز در فوتبال به دست آورد باور نکردنی است. فکر نمی‌کنم کسی در دنیای فوتبال پیدا شود که رکوردهای رایان گیگز را بشکند.

مایک فلان، کمک مربی سابق باشگاه منچستر نیز با تمجید از رایان گیگز، گفت: مطمئنم که او در دنیای مربیگری نیز پیشرفت خواهد کرد و به مربی بزرگی تبدیل خواهد شد.

سپ بلاتر، رییس بین‌المللی فوتبال (فیفا) نیز در واکنش به خداحافظی گیگز، گفت: گیگز بازیکن اسطوره‌ای و وفادار باشگاه منچستریونایتد است که توانست ۹۶۳ بازی برای تیم انجام دهد و به ۳۴ قهرمانی دست یابد. فراموش نکنیم که همه این بازی‌ها و همه این قهرمانی‌ها فقط با یک تیم برای او حاصل شده است.

رایان گیگز که پس از برکناری دیوید مویس به صورت موقت هدایت باشگاه منچستریونایتد را برعهده گرفت از فصل آینده به عنوان دستیار لوئیس فان خال هلندی انجام وظیفه خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج