۱۱۰۱۱۳۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

رونالدو به دایی می‌رسد؟

امشب آخرین شب از شب‌های هشتگانه دور یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا سپری خواهد شد و از ۲ بازی بایرن مونیخ- لاتزیو و چلسی- اتلتیکو مادرید ۲ تیم به دور یک‌چهارم صعود می‌کنند تا در قرعه‌کشی روز جمعه و آخرین روز سال۱۳۹۹ حریفان خود را در مرحله حذفی بعدی بشناسند.

روزنامه همشهری: امشب آخرین شب از شب‌های هشتگانه دور یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا سپری خواهد شد و از ۲بازی بایرن مونیخ- لاتزیو و چلسی- اتلتیکو مادرید ۲تیم به دور یک‌چهارم صعود می‌کنند تا در قرعه‌کشی روز جمعه و آخرین روز سال۱۳۹۹ حریفان خود را در مرحله حذفی بعدی بشناسند.

چیز خاصی درباره این تیم‌ها وجود ندارد جز اینکه بایرن با توجه به برد پرگل در دیدار رفت صعودکننده قطعی است و چلسی هم یک برد خارج از خانه یک بر صفر و ارزشمند در برابر حریف اسپانیایی و صدرنشین لالیگا به‌دست آورده و توماس توخل هم تابه‌حال در سمت سرمربیگری چلسی هیچ مسابقه‌ای را نباخته است و کم هم گل می‌خورد.

با توجه به اینکه امروز آخرین شماره روزنامه همشهری در سال۱۳۹۹ منتشر ‌شده، بد نیست بازی‌هایی را که تا آخر تعطیلات نوروزی در تقویم فوتبال خارجی گنجانده شده است با هم مرور کنیم. یک نکته مهم در این رقابت‌ها برای توجه ما ایرانی‌ها وجود دارد؛ اینکه ممکن است کریستیانو رونالدو با ۳مسابقه‌ای که تیم ملی پرتغال در ایام نوروز در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی از قاره اروپا در پیش دارد بتواند به رکورد گل‌های ملی علی دایی برسد یا نزدیک شود.

رونالدو چند بازی را به‌دلیل مصدومیت و همچنین قرنطینه کرونایی از دست داد و این رکوردشکنی احتمالی را به تعویق انداخت. حالا در بازی با آذربایجان، صربستان و لوگزامبورگ شرایط برای گلزنی مقابل این ۳تیم نه چندان قدرتمند فراهم است تا فاصله ۹گله رونالدو با دایی جبران یا کم شود.

رونالدو به دایی می‌رسد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه

    • بینام

      واقعا چقدر بی جنبه هستید نگاهی به بازیکنانی که رکورد آنها شکسته میشه بندازید تا تفاوت جنبه و شخصیت بزرگ انها را با خودتان درک کنید گرد مولر در برابر رونالدو ؛ پله در مقابل مسی و....که چقدر بزرگوارانه به رکورد شکنان خودشان تبریک گفتند

      پاسخ ها

      • پرسپولیسه قهرمان

        خب علی دایی هم تبریک گفت به رونالدوقبل از اینکه رکوردشو بشکنه
        اول برو مطالعه کن بعد حرف بزن

      • بدون نام

        مگه علی دایی چیزی گفته

    • پرسپولیسی

      عجب مدیر گروه بی جنبه و بی معرفتی که نظرات ما را ثبت نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج