۱۱۰۱۶۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

این تبلیغات واقعا هوا را پاک می‌کنند!

کارشناسان دانشگاه فنی و مهندسی پرو (UTEC) بیلبوردهایی را طراحی کرده‌اند که علاوه بر ایفا کردن نقش تبلیغاتی خود می‌توانند هوا را نیز تصفیه کنند.

ایسنا: کارشناسان دانشگاه فنی و مهندسی پرو (UTEC) بیلبوردهایی را طراحی کرده‌اند که علاوه بر ایفا کردن نقش تبلیغاتی خود می‌توانند هوا را نیز تصفیه کنند.

امروزه بیلبوردهای تبلیغاتی صرفا استفاده تجاری ندارند چرا که به لطف تلاش مهندسان و کارشناسان این بیلبوردها علاوه بر نقش تبلیغاتی نقش فیلترهای تصفیه هوا را نیز ایفا خواهند کرد. کارشناسان دانشگاه UTEC پیش از این نیز بیلبوردهایی را طراحی کردند که می‌توانستند آب آشامیدنی تولید کنند و هم‌اکنون نسل جدید این بیلبوردها می‌توانند هوا را نیز تصفیه کنند.

بنابر ادعای تیم مهندسی این دانشگاه، قدرت این بیلبوردها در تصفیه‌ کردن هوا برابر با ۱۲۰۰ اصله درخت است و قادرند روزانه در شهرهای شلوغ حدود ۱۰۰ هزار مترمکعب از هوا را تصفیه کنند.

به گزارش روزنامه تایم، دانشگاه UTEC نخستین بیلبورد تصفیه هوای خود را در نزدیکی منطقه در دست بازسازی «لیما» پایتخت پرو نصب کردند. این شهر به عنوان یکی از شهرهای دارای هوای آلوده در آمریکای جنوبی معروف است. این بیلبورد با ترکیب هوای آلوده و آب و استفاده از قوانین ترمودینامیک، آلودگی‌های موجود در هوا نظیر باکتری‌ها، گرد و غبار و میکروب‌ها را تصفیه و هوای پاک و تازه را وارد محیط می‌کنند.

کارشناسان مدعی شدند این بیلبورد طی یک هفته توانسته است ۵۰۰ هزار مترمکعب هوا را تصفیه کند و ۹۹ درصد از باکتری‌های هوازی موجود در آن را نیز بزداید.

این تبلیغات واقعا هوا را پاک می‌کنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج