۱۱۰۱۷۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش فرگوسن به اولین ترکیب سولسشر در یونایتد

میکی ملون، از سرمربیان فوتبال انگلیس، در کتابی که به صورت مشترک نوشته است، به ۱۰۰ روز نخست اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی منچستریونایتد نیز پرداخته و در این کتاب نکات جالبی برای اولین بار مطرح شده است.

ورزش سه: میکی ملون، از سرمربیان فوتبال انگلیس، در کتابی که به صورت مشترک نوشته است، به ۱۰۰ روز نخست اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی منچستریونایتد نیز پرداخته و در این کتاب نکات جالبی برای اولین بار مطرح شده است.

واکنش فرگوسن به اولین ترکیب سولسشر در یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در کتاب "صد روز نخست: درس‌هایی در رهبری از زبان سرمربیان فوتبال" به بیان خاطرات خود از روزهای نخست سرمربیگری در یونایتد پرداخته و پرده از رازهای شنیدنی و جالبی برداشته است.

میکی ملون، سرمربی داندی یونایتد، یکی از نویسندگان این کتاب است که با سولسشر به مصاحبه پرداخته است. اینکه یک سرمربی که هنوز مشغول به کار است به نوشتن کتاب بپردازد، موضوعی نادر است، اما این کتاب به جمع آوری سرمایه برای مبتلایان به بیماری نورون حرکتی اختصاص دارد و سرمربیانی چون سولسشر، سم آلاردایس، دیوید مویس و شان دایش در آن به بیان حکایات شیرینی از چگونگی یافتن لحن درست پس از به عهده گرفتن هدایت تیم‌هایشان پرداخته اند.

سولسشر در این کتاب از دریافت پیامی از سر الکس فرگوسن که در آن برای او آرزوی موفقیت کرده بود، بازگرداندن فلسفه بازی یونایتد و برگرداندن سنت های قدیمی باشگاه از جمله پوشیدن کت و شلوار یونایتد صحبت می کند.

واکنش فرگوسن به اولین ترکیب سولسشر در یونایتد

سولسشر درباره زمانی که در دسامبر سال ۲۰۱۹ هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت، گفت: "ما درست قبل از کریسمس به باشگاه آمدیم. فکر کنم شبیه این بود که به صورت قرضی آمده باشیم... اصلا شبیه به این نبود که بگویند "بیا و این باشگاه را تغییر بده و مهر خودت را بر آن بزن!"

اینطور بود که "تو باشگاه را می شناسی، انتظارات را می دانی، کاری کن که لبخند بزنند، فوتبال تهاجمی بازی کن و به جوان ها شانس بده."

ما درباره انتظارات بالایی که از این تیم داشتند، کمی خوش گذراندن در زمین و حتی سورپرایز کردن بعضی از مردم صحبت کردیم. بعدتر در آن روز به خاطر دارم که در حال راه رفتن بودم و می شنیدم که مردم می گفتند "بالاخره! داریم درباره دوباره منچستریونایتد شدن صحبت می کنیم..." آن شب معرفی به کارکنان را داشتیم، من رفتم پیش‌ آنها و یک سخنرانی کوتاهی کردم و کمی هم رقصیدم!

پیامی از سر الکس فرگوسن گرفتم که نوشته بود: "تیمت را انتخاب کن و راحت بخواب." من برای او لیست بازیکنانی که انتخاب کرده بودم را فرستادم و او بلافاصله پاسخ داد:"این جواب میده"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج