۱۱۰۷۹۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

در انتظار شب طلایی فوتبال ایران؛ ۹ امتیاز لطفا!

سه نماینده از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، امشب نبرد‌های حساس و سرنوشت‌سازی را با رقبا پشت سر می‌گذارند. تیم‌هایی که کیلومتر‌ها دورتر از استادیوم خانگی و در غیاب تماشاگران وفادارشان، کار دشواری برای درخشیدن در آسیا خواهند داشت.

روزنامه توسعه ایرانی: سه نماینده از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، امشب نبردهای حساس و سرنوشت‌سازی را با رقبا پشت سر می‌گذارند. تیم‌هایی که کیلومترها دورتر از استادیوم خانگی و در غیاب تماشاگران وفادارشان، کار دشواری برای درخشیدن در آسیا خواهند داشت. میزبانی، همیشه یک اهرم قدرتمند برای ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان بوده و حالا در دومین سال پیاپی بدون میزبانی، فوتبال ایران برای فصل تازه رقابت باشگاهی در آسیا آماده می‌شود. پرسپولیس، تراکتور و فولاد خوزستان، امشب اولین مسابقه‌های مرحله گروهی را پشت سر می‌گذارند. استقلال هم روز جمعه خودش را برای اولین مسابقه این مرحله آماده خواهد کرد.

تراکتور؛ نقشه‌های رسول پاشا برای پیروزی

پس از سپری کردن آخرین جلسه‌های تمرینی، تراکتوری‌ها برای نبرد با «پاختاکور» ازبکستان آماده می‌شوند. حریف امروز قرمزهای تبریز، در جدول لیگ داخلی شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. این تیم پنج هفته پس از شروع لیگ ازبکستان، حتی یک امتیاز هم از دست نداده و همچنان با قدرت در صدر جدول لیگ دیده می‌شود. ترکیب پاختاکور نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان، تغییرات زیادی نداشته است. همچنان دراگان سران، کلیدی‌ترین و مهم‌ترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود. جلال‌الدین ماشاریپوف که فصل گذشته برای پاختاکور به میدان می‌رفت حالا دیگر از این تیم جدا شده و برای الشباب امارات بازی می‌کند. ماشاریپوف در آخرین مسابقه فصل گذشته تیم سابقش در لیگ قهرمانان، روبه‌روی پرسپولیس در همان دقایق اول از زمین بازی اخراج شد. فصل گذشته آسیا برای پاختاکور با شکست روبه‌روی نماینده ایران به پایان رسید و حالا آنها در آغاز فصل جدید دوباره روبه‌روی یکی دیگر از نمایندگان فوتبال ایران به میدان می‌روند.

تراکتور در این فصل، از بسیاری از اهداف بزرگی که در سر داشته عقب است. آنها نتوانسته‌اند در لیگ برتر در قامت یک تیم مدعی نشان بدهند و بعید به نظر می‌رسد که شانسی برای قهرمانی لیگ بیستم داشته باشند اما شاید در آسیا، بتوانند شرایط متفاوتی برای خودشان بسازند. خطیبی به عنوان سومین مربی فصل تراکتورسازی، امیدوار است تیم را در آسیا به موفقیت برساند. تراکتور تا امروز پنج بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و تنها یک بار توانسته از مرحله گروهی صعود کند. چهار بار حذف شدن از دور گروهی، نشان می‌دهد که این مرحله یک سندروم بسیار مهم برای تیم تبریزی است. تیمی که می‌خواهد برای اولین بار در تمام تاریخش به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

سه نماینده از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، امشب نبردهای حساس و سرنوشت‌سازی را با رقبا پشت سر می‌گذارند. تیم‌هایی که کیلومترها دورتر از استادیوم خانگی و در غیاب تماشاگران وفادارشان، کار دشواری برای درخشیدن در آسیا خواهند داشت

فولاد؛ یک برخورد لالیگایی!

فولادی‌ها بدون مکث و معطلی، خیلی زود با بهترین و قدرتمندترین هم‌تیمی‌شان برخورد خواهند کرد. این تیم نسبت به السد قطر، استراحت کم‌تری داشته و همین چند روز قبل، دیدار پلی‌آف با العین امارات را پشت سر گذاشته است. با این حال به نظر می‌رسد تیم نکو کاملا در شرایط مسابقه قرار دارد و به وضعیت کشور میزبان هم خو گرفته است. فولادی‌ها رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان را درخشان آغاز کرده‌اند اما روبه‌رو شدن با السد، محک به مراتب جدی‌تری برای این تیم خواهد بود. چراکه تیم ژاوی این فصل در لیگ قطر حتی در یک مسابقه هم شکست نخورده است.

در اینکه السد یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا به شمار می‌رود تردیدی وجود ندارد اما نباید فراموش کرد که این تیم در سال‌های اخیر بارها روبه‌روی نماینده‌های ایران مغلوب شده و حالا هم فولاد یکی از بهترین و منظم‌ترین نماینده‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود. فولاد با ترکیبی از مهره‌های جوان و ستاره‌های باتجربه بسته شده و هماهنگی بسیار خوبی در ترکیب این تیم دیده می‌شود. در سمت مقابل هم السدی‌ها ستاره‌های بسیار زیادی را در اختیار دارند. از اکرم عفیف و بغداد بونجاح که چندین سال است برای این تیم به میدان می‌روند تا سانتی کازورلا و رودریگو تاباتا که نفرات تعیین‌کننده‌ای هستند. این بازی، جدال دو مربی جوان و پرانگیزه است. ستاره‌هایی که قبلا هم در لالیگا چند بار روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند.

پرسپولیس؛ قهرمان استارت می‌زند

بهترین تیم فصل گذشته «غرب آسیا» حالا می‌خواهد دوباره برتری‌اش را در این منطقه به رقبا ثابت کند. نکته نگران‌کننده برای تیم یحیی قبل از دیدار امروز با الوحده امارات، شرایط خاص سفر این تیم به هندوستان است. یحیی و شاگردها هنوز از وضعیت میزبانی هندوستان راضی به نظر نمی‌رسند و نگران نفوذ کرونا به اردوی تیم‌شان هستند. قرمزها باید اولین مسابقه را بدون فرشاد فرجی و سعید آقایی سپری کنند. به احتمال زیاد سیامک نعمتی در این بازی‌ها در پست غیرتخصصی دفاع چپ به میدان می‌رود تا جای خالی سعید را پر کند. او قبلا هم در پست غیرتخصصی دفاع راست، عملکرد درخشانی داشته است. سرخ‌ها در سه سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده‌اند و هیچ چیز به جز رسیدن به فینال سوم، آنها را راضی نخواهد کرد.

بازگشت عیسی آل‌کثیر، اصلا خبر خوبی برای خط دفاعی الوحده نیست. بازیکنی که البته احتمالا در شروع این مسابقه روی نیمکت حضور خواهد داشت. پرسپولیس با مهدی ترابی، وحید امیری، شهریار مغانلو و احسان پهلوان، ترکیب هجومی قدرتمندی خواهد داشت. غیبت اسماعیل مطر نیز، مهم‌ترین نکته در مورد حریف اماراتی این باشگاه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج