۱۱۰۸۱۴۹
۲۷ نظر
۵۰۰۹
۲۷ نظر
۵۰۰۹
پ

سعید نمکی:

ابتلا به کرونا در مراسم مذهبی را بزرگنمایی می‌کنند

وزیر بهداشت گفت: باید همه مردم و مسئولان به دور از سیاست‌زدگی راهکار موفقیت را در پیش گیرند اما متاسفانه برخی از افراد در حال سو استفاده از موضوع هستند، اما باید این افراد بدانند زدن نظام هیچ عایدی برایشان نخواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت گفت: باید همه مردم و مسئولان به دور از سیاست‌زدگی راهکار موفقیت را در پیش گیرند اما متاسفانه برخی از افراد در حال سو استفاده از موضوع هستند، اما باید این افراد بدانند زدن نظام هیچ عایدی برایشان نخواهد داشت.

سعید نمکی امروز در جلسه ستاد کرونای استان زنجان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از کادر درمان و همراهی مسئولان نظامی و انتظامی استان در راستای مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: اگر مردم همراهی داشته باشند اوضاع بیماری کرونا و شرایط شیوع آن تحت کنترل در می‌آید اما گاها عدم همراهی و رعایت پروتکل‌ها سبب می‌شود تا خسارات جبران ناپذیری تحمیل شود.

ابتلا به کرونا در مراسم مذهبی را بزرگنمایی می‌کنند

وی افزود: در طول سال گذشته کل کشور از لحاظ امور مختلف خصوصا کرونا در شرایط سختی قرار داشت اما کشور ما توانست با همکاری همه جانبه از این برهه سخت عبور کند و در این زمینه از برخی کشور‌ها نیز در کنترل بیماری کرونا پیشی گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه با توجه به تحریم‌ها در روز‌های نخستین شیوع بیماری کرونا کمبود لوازم بهداشتی محسوس بود گفت: با عزم جدی و راسخ و البته تلاش و همراهی مردم نه تنها اینکه مسئله کمبود مرتفع شده بلکه به یکی از کشور‌های صادر کننده لوازم بهداشتی نیز تبدیل شده‌ایم.

وی با بیان اینکه در طول سال اخیر با سه جهش این ویروس منحوس که نفس‌ها را به شماره انداخت عبور کردیم، تصریح کرد: شرایط حاضر نیز با جهش ویروس محقق شده و باید راه خروج از شرایط حاضر پیدا شود اما با شرایط حاضر در طول هفته پیش‌رو موج بیماری بسیار سهمگین‌تر خواهد شد.

نمکی عنوان کرد: مسئولان بهداشتی همواره در حال خدمات‌رسانی هستند و اندکی در این امور قصور نداشته‌اند با این حال امیدواریم با تجربه‌ای که در طول شیوع این بیماری بر کشور تحمیل شد و از آن با موفقیت عبور کردیم در این برهه نیز موفق عمل کنیم با این وجود علی‌رغم تمام مشکلات کادر درمان اندکی از خدمت‌گزاری کوتاهی نخواهند کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: باید همه مردم و مسئولان به دور از سیاست‌زدگی راهکار موفقیت را در پیش گیرند اما متاسفانه برخی از افراد در این فکرند از این موضوع سوء‌استفاده کنند اما باید این افراد سیاست زده بدانند زدن نظام هیچ عایدی برایشان نخواهد داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اذعان به اینکه بعد از دریافت واکسن کرونا نیز رعایت پروتکل‌ها همچنان باید ادامه‌دار باشد، بیان کرد: اگر بیماران کرونا به شکل سرپایی فیلتر شوند کنترل امور بسیار راحت‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها نسبت به سال گذشته رشد داشته است بیان کرد: بیمارانی که به کرونای انگلیسی مبتلا شده‌اند در هفته دوم بیماری بد حال شده و نیازمند تمهیدات پزشکی خاصی هستند که حتما باید تحت مراقبت قرار گیرند.

نمکی با اشاره به اینکه مراسم شب احیا باید با شرایط ویژه و با برنامه‌ریزی و فکر انجام شود، گفت: بنده اعتقاد به این مراسم و آیین دارم اما باید این نکته همواره مد نظر قرار داشته باشد که نباید تحت هیچ شرایطی اوضاع را برای دشمن فراهم کنیم و بهانه‌ای برای بدنام کردن خودمان دست آنان دهیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مسموم تبلیغاتی وجود دارد، گفت: اگر یکی از مومنان در این مراسم به کرونا مبتلا شود موضوع را بسیار بزرگ‌نمایی می‌کنند اما برخی‌ها رفت و آمد به ترکیه که گسترش شیوع بیماری را در پی داشت را منکر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امارهای بین المللی را نگاه کنید میبینید در ترکیه زمان عید امار ۶۷ مورد مرگ داشته اند و بعد از رفتن ایرانی ها به ۲۵۳ رسیده حالا از ایران رفته با از انجا امده؟ حتی وزیر ما جرات نداره واقعیت را بگه که از عراق وارد شد .البته رییس جمهور گفتند موج چهارم از عراق امده است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا خودشون اجازه ی ورود دادن.....هر چند کلا ایرانیها نباید میرفتن

    • بدون نام

      پس زوحانز چراتکدیب میکنه یه چیزدیگه میگه

    • علیرضا

      واکسن بزنید تا بیماری کم شود

    • بدون نام

      شاید هم بی عر ضه گی شما

    • داوود صراف

      ما دیگه به این حرف ها عادت کردیم همش تقصیر دشمن هست . .

    • بدون نام

      تمام سفرهای عید اشتباه بود باید راه بسته میشد

    • بدون نام

      ملت رفتن واکسناسیون درستی را انجام بدهند آخه مثل دولت غریبه پرست هستند و به آنها برای واکسن اعتماد دارند و پول خرج کردن خیالشان راحت بشه

    • مردم

      چرا جلوی پروازها رو نگرفتن

    • بدون نام

      قرص پلاویکس پنجاه هزار تومان الان شده سیصدو پنجاه هزار تومان چی میگی

    • بدون نام

      واقعا اسمت زیبنده ات است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلاهرجاکه تعدادافرادزیادجمع بشن خصوصا محل های سرپوشیده احتمال کرونابیشتراست.

    • هموطن

      خب چرا مرزها رانبستید!؟ چرا همون موقع به مردم اعلام نکردید که اگر مرزهای ترکیه بسته نشود ویروس انگلیسی که ترکیه را زمینگیر کرده ایران راهم ضربه فنی خواهد کرد!؟ حالا که شده میگید!؟

    • امین

      من مشکوک به کرونا بودم رفتم مرکز بهداشت رشت گفت ۸ روز طول میکشه جواب بیاد خب تو این ۸ روز چیکار کنم دکتر جان فقط صحبت کردن مهم نیست یه ذره عمل هم مهمه همه پول ندارن برن ۳۵۰ پول آزمایش بدن منم از همکارم گرفتم

    • بدون نام

      رئیس جمهورجبهه گرفت
      حرف دکترنمکی عوض شد!
      گناها گردن ترکیه بروها افتاد!!!!

    • بدون نام

      کاملا دروغه

    • التماس دعا

      خجالت بکشین دیگه حیا کنید

    • بدون نام

      برید امار بین المللی را نگاه کنید ببینید کجا بیشتر کرونا بوده

    • _

      پول برای همه تون مهم هست نه جان انسانها چرا قبل از عید سختگیری نکردید که ماشین ها را جربمه کنید و پول گرداندن کشور را به چنگ دراوردید

    • بدون نام

      پس چراجلوی این مصیبت رانمیگرید

    • ارباب شما

      تنها خیر کرونا به همینه

    • نامnaser

      ادم بیسوادونچسب

    • مهدی،ابراهیمی

      اول خودت،برو،

    • بشیری

      نان‌ حلال وجود پاک خدمتگزار وطن ومردم است.

    • بدون نام

      ماسکت کو جناب نمکی عریر.

    • و

      چرا این دولت از صفهای طویلی که خودش برای این ملت درست میکنه حرف نمی زنند مانند صف مرغ . صف در دفاتر پیش خوان جهت سهام عدالت و سوخت و هزاران مورد دیگر که سبب افزایش آمار کرونا شده وفقط از مسافرت و دید و بازدید می گوید که باعث کرونا .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وظیفه شما است نمکی جان که مشکلات تمامی کادر درمان را حل کنید و به آنها رسید گی کنید و از رئیس بیمارستانها و دانشگاه ها علوم پزشکی بخواهید که مشکلات کادر درمان را حل کنند با سخنرانی و شعار که مشکلات حل نمیشود وظیفه شما است که واکسن مورد نیاز مردم را تهیه کنید و در دسترس مردم بگذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج