جاباما
۱۱۱۰۱۹۱
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

توضیح درباره فوت پاکبانانِ واکسینه شده

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد علت فوت پاکبان واکسینه شده مشهدی مثبت اعلام شدن تست pcr اعلام کرد اما مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: علت فوت بنا به صحبت خانواده وی ابتلا به بیماری کبدی است.

خبرگزاری فارس: در پی انتشار خبری مبنی بر فوت ۲ پاکبان واکسینه شده خبرنگار ما صحت و سقم این خبر، علت فوت را از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیران روابط عمومی‌‌های معاونت خدمات شهری و مالی، پشتیبانی شهرداری مشهد جویا شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه واکسیناسیون پاکبانان همچنان در حال انجام است در خصوص فوت دو پاکبانی که واکسن کرونا را دریافت کرده بودند، گفت: یک نفر از این پاکبانان به علت تصادف فوت کرده است و پاکبان دیگر نیز تست pcr وی مثبت اعلام شده است.

توضیح درباره فوت پاکبانانِ واکسینه شده

البته مهدی قلیان اول در گفت‌وگو با یکی دیگر از رسانه‌ها، جزئیات بیشتری از این مسئله عنوان کرده و گفته بود: من اطلاع دقیقی از علت فوت این فرد ندارم اما شنیده‌ام که تست pcr این پاکبان مثبت اعلام شده است.

وی توضیح داده بود: واکسن وقتی تلقیح شود نتیجه تست کرونای فرد را مثبت نمی‌کند، باید بررسی کنیم که علت دقیق چه بوده اما این احتمال وجود دارد که فرد کرونا داشته و بی‌علامت بوده و واکسن را هم دریافت کرده اما بر اثر همان کرونا فوت شده باشد.

طبق اظهارات معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، واکسنی که به پاکبانان زده شده به گروه‌های حساس(دارای سطح ایمنی پایین‌) مانند بیمارانی که سرطان داشته‌اند یا تحت شیمی درمانی بوده‌اند هم تزریق شده و تاکنون هیچ عارضه‌ای برای آن‌ها به وجود نیامده است.

علت فوت دو پاکبان تصادف و بیماری کبدی بوده است

در همین رابطه مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون پاکبانان شهرداری مشهد تنها ۲ نفر فوت کرده‌اند که علت فوت این دو نفر ارتباطی به دریافت واکسن نداشته است.

امین زحمتکش تصریح کرد: علت فوت یکی از پاکبانان بنا به صحبت خانواده وی به علت ابتلا به بیماری کبدی و علت فوت پاکبان دیگر نیز تصادف بوده است و ارتباطی به دریافت واکسن نداشته است.

وی متذکر شد: تمام مراحل واکسیناسیون پاکبانان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و شهرداری این شهر در این امر دخالتی ندارد و تنها محل واکسیناسیون را در اختیار نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذاشته است، از همین رو علت فوت پاکبانان را دانشگاه علوم پزشکی مشهد باید توضیح دهد.

واکسیناسیون یک هزار نفر از کارگران شهرداری مشهد از هفته آینده

مدیر روابط عمومی مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد نیز به خبرنگار فارس گفت: در مرحله اول واکسیناسیون خوشبختانه ۵۰۰ نفر از کارگران شهرداری مشهد واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و از شنبه هفته آینده نیز مرحله دوم این واکسیناسیون آغاز می‌شود.

مهدی آقاسی‌‌زاده توضیح داد: در فاز دوم واکسیناسیون برنامه‌ریزی شده تا یک هزار نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری واکسن دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موش ازمایشگاهی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب اومدی

    • بدون نام

      لااقل بگید چه واکسنی زده بودند چینی، روسی، کوبایی، .................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج