جاباما
۱۱۱۰۷۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرناندو: مقابل پرسپولیس از نظر پرسینگ خوب بودیم

سرمربی تیم فوتبال اف.ث گوا در نشست خبری قبل از رویارویی با پرسپولیس ایران شرکت کرد.

خبرگزاری فارس: نشست خبری سرمربی تیم فوتبال اف.ث گوا هند امروز انجام شد. برای این منظور وی به همراه برناندون فرناندس در این نشست قبل از رویارویی با پرسپولیس حضور یافت.

فرناندو ابتدا در مورد وضعیت و آمادگی بازیکنانش گفت:شرایط سخت است. برای همه تیم ها هم سنگین است. چون ما ۶ بازی در ۲۰ روز می کنیم. در این حالت خیلی مهم است که کل کادر بازیکنان تیم آماده باشند. این موردی است که ناشی از تاثیرات به جای مانده از شیوع کروناست.

او که تیمش ۲ شب قبل مقابل پرسپولیس ایران ۲ بر یک باخت و فرداشب دیدار برگشت را انجام می دهد، افزود:بله. من در مورد چند چیز از عملکرد تیمم خوشحال هستم. خوشحال از این که در برخی زمان های بازی در پرسینگ خوب کارکردیم.

فرناندو تصریح کرد: البته از نظر زمان بندی حملات، خوب در این بازی نبودیم. حالا مهم است که این نکات را در نظر بگیریم و کنترل کنیم.

مربی گوا در ادامه بیان کرد:روحیه و نگرش باشگاه و خواسته بازیکنان ما در رختکن این است که برنده هر بازی شویم. با این حال اکنون در لیگ قهرمانان آسیا هستیم که بازی های سنگین و دشواری هستند.

فرناندو در مورد تیمش همچنین عنوان کرد: بعد از بازی در رختکن به بازیکنانم گفتم که برای بازی بعدی آماده می شویم. امیدواریم تلاش های انجام گرفته برای ریکاروی روحی مثبت باشند. این را هم می دانیم که در لیگ قهرمانان هستیم و باید در زمینه کسب امتیازات پیشرفت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج