جاباما
۱۱۱۱۷۲۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«هفت سال ده روز کم» در جشنواره آمریکایی

فیلم کوتاه «هفت سال ده روز کم» در بخش رقابتی جشنواره بین المللی هالیوود سیلور اسکرین قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: فیلم کوتاه «هفت سال ده روز کم» در بخش رقابتی جشنواره بین المللی هالیوود سیلور اسکرین قرار گرفت.
«هفت سال ده روز کم» در جشنواره آمریکایی
پیمان شاه محمدی پخش کننده بین المللی فیلم کوتاه «هفت سال ده روز کم» با اشاره به استراتژی پخش این فیلم تاکید کرد: فیلم کوتاه «هفت سال ده روز کم» به کارگردانی و تهیه کنندگی حمید نوری در جشنواره بین المللی هالیوود سیلور اسکرین در بین سیزده فیلم منتخب بخش رقابتی قرار گرفته است. ۲۵ آوریل برابر با پنجم اردیبهشت، روز «آگاهی از خود بیگانگی والدین» است و رویکرد این جشنواره نیز برپایه همین شعار بنا شده است که برای ما دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستیم و در این فیلم به نمایش گذاشتیم یعنی تنش، آزار و سپس ویرانی حاصل از معضلات طلاق.
وی ادامه داد: رویکردی که جشنواره هالیوود سیلور اسکرین به درستی آن را «یک جدایی تلخ یا طلاق» می داند که در آن رابطه مقدس والدین و کودک از بین می رود و این معضل گریبانگیر اعضای خانواده می شود. بیگانگی والدین نوعی «خشونت خانگی و کودک آزاری» است و امسال این جشنواره به شکلی بسیار جدی به این موضوع می پردازد. جشنواره هالیوود سیلور اسکرین در هفتمین دوره خود به همراه موسسه victim to hero شروع به کار کرد که در این بین ۶۱۴ فیلم از ۸۶ کشور جهان به دبیرخانه ارسال و در نهایت ۱۳ اثر برای نمایش در بخش اصلی انتخاب شدند.
شاه محمدی یادآور شد: هالیوود سیلور اسکرین یک جشنواره سالانه دارای مجوز IMDB است که حمایت بسیاری از برندگان اسکار و امی، مدیران استودیو و افراد برجسته صنعت فیلمسازی در آن به چشم می‌خورد. همچنین این جشنواره، فیلم هایی را که برنده اسکار و جوایز معتبر دیگر هستند نیز به نمایش در می آورد. این جشنواره فرصت مناسبی برای فیلمسازان از سراسر جهان است که بتواند وارد ارتباطات ارزشمند جشنواره ای و همینطور فرصت های شغلی در صنعت فیلمسازی شوند. نمایش این دوره از جشنواره به علت پاندمی کرونا به صورت آنلاین و از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۹ می ۲۰۲۱ برابر با ۵ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می شود.
در خلاصه داستان فیلم کوتاه «هفت سال ده روز کم» آمده است: شوهر لیلا به خاطر طلاق و مهاجرت، لیلا را از دیدار با پسرش (توفیق-۷ساله) محروم کرده است. لیلا که پس از مدت ها موفق می شود پسرش را ببیند متوجه رازهای پنهانی از توفیق در مدرسه اش می شود. لیلا تصمیم می گیرد توفیق را به نحوی به شهر خود ببرد.
در این فیلم بیتا معیریان، فربد احمدی، محمد خوشبختیان، صفر محمدی، نعیم شیخ محبوبی، علی ابریشمی و معصومه خوشنویسان به ایفای نقش پرداخته اند.
سایر عوامل فیلم عبارتند از نویسندگان: حمید نوری و فاخته الله مراد، مدیر فیلمبرداری: داود ملک حسینی، مدیر صدابرداری: مسیح حدپور سراج، تدوینگر، آهنگساز و مدیر امور استودیویی: پیمان شاه محمدی، صداگذاری: محمد مهدی جواهری زاده، اصلاح رنگ و نور: امیرحسین خوشبین، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حمید باب الحوائجی، گریم: سارا اسکندری، طراح صحنه و لباس: دلیله صوفیانی، عکاس: بهنوش منصوری، دستیارکارگردان: محمد سالار حنیفه پور، مدیرتولید: بهرنگ شیرین زاده، مترجم: حسن شرف الدین، زیرنویس انگلیسی رضا تاری وردی، پوستر حمیده نوری، پخش بین اللملی: پیمان شاه محمدی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج