استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی_ fموبایل
دندانپزشکی تاج_f موبایل
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
ادیب_1
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
اپیلاسیون نانا 3
ادیب_3
لاله زار مال_3
لاله زار مال_4
ادیب_4
اپیلاسیون نانا 4
ادیب_2
لاله زار مال_2
اپیلاسیون نانا 2
دکتر نداف کرمانی_ f
دندانپزشکی تاج_f
۱۱۱۲۰۱۰
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
۷۲۵
معاون شبكه سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در بهمن ماه ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.

سایپانیوز: معاون شبكه سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در بهمن ماه ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.

استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک

سعید تخته‌چیان گفت: مجموعه سايپايدك در زمينه بهبود شاخص‌هاي رضايت مشتري پيشرفت‌هاي قابل توجهی داشته و طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، ضمن استمرار روند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه 99 نسبت به دوره مشابه سال 98 بالاترين ميزان رشد امتياز رضایت مشتريان را کسب كرده است.

تخته‌چیان ادامه داد: شرکت سایپا یدک در سال 99 با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌هاي مهمي در اين مسير بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهي به بهمن ماه 99، موفق شد نسبت به نتايج پاییز همان سال، به میزان 3 درصد رضایتمندی مشتریان را افزايش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتري نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن را كسب کند.

لازم به ذکر است سايپايدك موفق شد در چند دوره متوالي ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، بيشترين ميزان رشد رضايت مشتري را در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش به دست آورد.

برچسب ها:
انتشار یافته: 3
در انتظار بررسی:9
Iran (Islamic Republic of)
11:17 - 1400/02/06
تا وقتی قیمتها به دوران قبل بر نگردند ازخودتان تعریف واز رضایتمندی مردم چیزی نگویید مردم از گران کردن خودروها هبچگونه رزایتمندی نداشته وخود رویی هم خریداری نمی کنند خودرو باید ارزان وبا کیفیت ودر سطح وتوانایی وحقوق ومعیشت انهه به مردم واگذار شود
پاسخ ها
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خودرهای سایپا بی کیفیت گران ومدیران بی لیاقت وهمچنین ایران خودرو
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خخخخ
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
گروه تولیدی نیلوفر_1
شرکت هوش و دانش سپهر_1
سفیر بار ساقدوش_1
سفیر بار ساقدوش_3
شرکت هوش و دانش سپهر_3
گروه تولیدی نیلوفر_3
شرکت هوش و دانش سپهر_4
سفیر بار ساقدوش_4
گروه تولیدی نیلوفر_4
سفیر بار ساقدوش_2
شرکت هوش و دانش سپهر_2
گروه تولیدی نیلوفر_2
کلینیک النا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
دندانپزشکی تاج _ فوترموبایل2
شفا_فوترموبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
ترجمه زندگی_فوتر موبایل
دکتر صالحی_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
دکتر آزاد خواه_فوتر موبایل
قالیشویی ثمین_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
روانشناسی مرهم_ فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
نیکان فارمدمهر_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
روشا فارمسی_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
دکتر لاجوردی_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
فنی آتل_فوتر موبایل
پارسیان طب - فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
دندانپزشکی تاج _ فوتر2
کلینیک النا_فوتر
شفا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
دکتر صالحی_فوتر
پارسیان طب - فوتر
نیکان فارمدمهر_فوتر
دکتر آزاد خواه_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
ترجمه زندگی_فوتر
فنی آتل_فوتر
تنورستان_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
آیلین_تزریق چربی
آیلین_فوتر بلفارو
دکتر لاجوردی_فوتر
روشا فارمسی_فوتر
اورانوس_فوتر2
روانشناسی مرهم_ فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی ثمین_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر