۱۱۱۴۰۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شاهرخی: صعود نمایندگان ایران باعث خوشحالی است

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید صعود سه نماینده ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا موجب خوشحالی است.

ایسنا: همایون شاهرخی درباره عملکرد چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یعنی دفاع از اعتبار و آبروی فوتبال ایران که بسیار اهمیت دارد. ایران در این دوره از مسابقات چهار نماینده داشت و همه آن‌ها در اندازه‌های خودشان ظاهر شدند در این میان پرسپولیس، استقلال و تراکتور به آن چیزی که می‌خواستند رسیدند اما فولاد با وجود لیاقتی که مربی و اعضای این تیم داشتند نتوانست به مرحله حذفی برسد. به اعتقاد من فولاد اسیر کم تجربگی بازیکنان و بدشانسی شد. اگر هرچهار۴ نماینده ایران به مرحله بعد صعود می کردند مسلما اعتبار فوتبال ایران هم بیشتر می‌شد.

وی افزود: با توجه به نتایجی که نمایندگان ایران کسب کردند ما به عنوان یک ایرانی از نتایج به دست آمده خوشحال شدیم و امیدوارم این صعودها باعث پیشرفت فوتبال ایران بشوند. اما متاسفانه تجربه چندین و چندساله من می گوید که ما فقط می گویم به این مسابقات برویم واکثرا برنامه ای نداریم. فوتبال ما از نظر برنامه ریزی در سطح ابتدایی است و هیچ برنامه ریزی برای آینده ندارد انشالله از این بعد موفق باشیم.

وی درادامه در پاسخ به این سوال که عملکرد جواد نکونام را چطور ارزیابی می کند، گفت: او مربی با دانش و با شخصیتی است فولاد هم با او عملکرد خوبی داشت. اما بدشانسی های که در طول بازی آورد باعث شد تیمش نتیجه نگیرد به طور مثال اشتباه مدافع تیمش در دیدار برابر انصار نقش زیادی در نتیجه نگرفتن این تیم داشت. من خودم مربی فولاد بودم و دوست داشتم این تیم مثل سه نماینده دیگر به مرحله حذفی صعود کند. اما جوان بودن بازیکنان فولاد و بی تجربگی آنها باعث بروز اشتباهاتی شد که تیم نتیجه نگرفت.

وی همچنین گفت: امیدوارم فدارسیون فوتبال از اتفاقات گذشته درس بگیرد و کاری کند که فوتبال در ایران روز به روز پیشرفت کند. وقتی فوتبال بیشتر پیشرفت کند جوانان هم بیشتر به این ورزش گرایش پیدا می کند. اگر قرار باشد فقط تیم به جام جهانی برود و با یک هیاهوی کوچک همه چیز تمام شود این ارزشی ندارد. متاسفانه ما در سطح آسیا با وجود این که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما از نظر امکانات عقب هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج