۱۱۱۵۵۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

در این مطلب به ۹ تصمیم اشتباه در فوتبال ایران در دهه ۹۰ می‌پردازیم که کاش زمان به عقب برمی‌گشت تا شاید اتفاقی بهتر رخ می‌داد.

ورزش مدیا: در این مطلب به ۹ تصمیم اشتباه در فوتبال ایران در دهه ۹۰ می‌پردازیم که کاش زمان به عقب برمی‌گشت تا شاید اتفاقی بهتر رخ می‌داد.

1- جهانبخش و برایتون

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

همین دیروز بار دیگر رسانه‌های انگلیسی از قرار گرفتن جهانبخش در لیست مازاد باشگاه خبر دادند. به او بازی نمی‌رسد، سه سال از بهترین روزهای فوتبالش سوخت و قیمتش به یک‌چهارم تنزل کرد.

۲- برانکو و جلال حسینی

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

مربی کروات شکوه و عظمت را به پرسپولیس برگرداند، اما ابتدای لیگ پانزدهم در مورد جلال یک تصمیم نادرست گرفت. برانکو توافق حسینی با نژادفلاح را وتو کرد. بنابراین یکی از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ صرفا به خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست داد.

3- فردوسی‌پور و کلیپ سوریان

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

کارلوس کی‌روش در مجموع مربی خوب و موثری برای فوتبال ایران بود و باید هم از او حمایت می‌شد، اما به نظر می‌رسد عادل گاهی در این زمینه دچار افراط شد. ساخت کلیپ معروف سوریان بعد از باخت ایران به ژاپن اوج این افراط غیرمنطقی بود.

۴- تراکتور و فروزان

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

اگر مدیران تراکتور ماجرای محسن فروزان را بهتر مدیریت می‌کردند، شاید تراکتور قهرمان لیگ هجدهم می‌شد. اشتباه او مقابل سپیدرود به دست خود باشگاه تبدیل به یک بحران بزرگ شد تا تیم تبریزی از پنج بازی آخر فقط سه امتیاز بگیرد.

5- یحیی و مهدوی‌کیا

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

شاید اگر گل‌محمدی تجربه امروز را داشت، نیم‌فصل آخر فوتبال مهدی مهدوی‌کیا طور دیگری سپری می‌شد. آن داستان، هم به ضرر کیا تمام شد و هم به ضرر خود یحیی.

۶- جدایی فرهاد مجیدی از استقلال

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

استقلال در لیگ یازدهم یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های تاریخش را داشت، اما جدایی فرهاد در نیم‌فصل و پیوستن او به الغرافه قهرمانی را از این تیم گرفت. پیوستن مجتبی جباری به سپاهان در ابتدای لیگ سیزدهم را هم فراموش نکنید. جدایی جباری، انگار آغاز طلسم قهرمانی برای استقلال بود.

7- بوسه شجاع خلیل‌زاده

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

چهل سال است که گاهی پرسپولیسی‌ها می‌روند قطر، پول خوبی می‌گیرند و برمی‌گردند، اما چیزی که در مورد شجاع کار را خیلی خراب کرد، یکی ترک تیم پیش از فینال آسیا بود و دیگری آن بوسه عجیب بر لوگوی الریان. شاید کاریکاتوری نابه‌جا از بوسه‌های او بر نشان پرسپولیس.

۸- «لایک احسان حاج‌صفی»

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

رای احسان به آجورلو نه، اما لایک و کامنت او پای پست حمایتی جلال حسینی از علی کریمی، در تاریخ تزویر و ریا ماندگار خواهد بود.

9- عدم حضور سپاهان در زمین

۹تصمیم اشتباه فوتبالی در دهه ۹۰

امیر قلعه‌نویی هر ایرادی داشت، دوست و دشمن روی جسارت و بی‌باکی‌اش توافق نظر داشتند، بنابراین باورکردنی نبود که او سپاهان را برای بازی با پرسپولیس به زمین نفرستاد. «شجاعت» انگار آخرین ستاره‌ای بود که از دوش ژنرال کنده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج