۱۱۱۵۵۷۱
۵ نظر
۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۱۴
پ

عراقچی: در مذاکرات وین تعجیل نمی‌کنیم

رییس تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین گفت: در مذاکرات تعجیل بی‌مورد نخواهیم کرد، تعجیلی که باعث کاهش دقت شود نخواهیم کرد و اجازه فرسایشی شدن مذاکرات را نیز نمی دهیم.

ایسنا: رییس تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین گفت: در مذاکرات تعجیل بی‌مورد نخواهیم کرد، تعجیلی که باعث کاهش دقت شود نخواهیم کرد و اجازه فرسایشی شدن مذاکرات را نیز نمی دهیم.

سید عباس عراقچی با بیان اینکه ما روندی را که در سه دوره قبل شروع کردیم را ادامه خواهیم داد، تصریح کرد : همانطور که قبلاً گفته شد، ما در مسیری مشخص قرار گرفته‌ایم ،حداقل در مورد مسیری که باید برویم تفاهم وجود دارد گرچه موانع جدی در این مسیر وجود دارد.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه ما از راه درازی را در پیش رو داریم و به هیچ وجه نمی شود زمان بندی برای آن پیش بینی کرد افزود: اگر بخواهیم وارد بحث زمان‌بندی شویم فکر می کنم که یک مقدار غیر واقع بینانه است.

معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه ما تلاش خواهیم کرد که هرچه زودتر این کار انجام شود، گفت: با این حال تعجیل بی‌مورد هم نخواهیم کرد، تعجیلی که باعث کاهش دقت شود نخواهیم کرد و اجازه فرسایشی شدن مذاکرات را نیز نمی دهیم.

وی با بیان اینکه با دقت کارمان را انجام می دهیم، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که وجود دارد ، بعضا مشکلات جدی است و باید از طریق مذاکره و پیدا کردن راه حل های مذاکراتی حل و فصل شوند .

رئیس تیم مذاکره کننده ایران با بیان اینکه کار سختی را در پیش رو داریم افزود: امیدواریم که بتوانیم ان‌شاءالله در زمان کوتاه تر ی این مذاکرات را به سرانجام برسانیم ولی بحث زمان برای ما اولویت ثانویه دارد اولویت اول دقت است روی منافع ملی ایران، تأمین منافع ملت ایران و تأمین مواضع قطعی جمهوری اسلامی ایران است که بارها بیان شده است.

عراقچی: در مذاکرات وین تعجیل نمی‌کنیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز خودکارت گم نشود

    • بدون نام

      تعجیل کنید ما راضی ایم

    • حقگوی شیرازی

      درود خدا و ملت ایران بر شما و اقای ظریف . گوشتان به هیاهوهای هوچی های داخلی و خارجی مثل نتانیاهو و جمهوری خواهان امریکا هم بدهکار نباشد.

    • م.ن

      هشت سال پیش با مذاکره شروع کردید و حالا هم با مذاکره تمام کنید.عجله هم نکنید!! عوایدش هم برای مردم حسرت و برای شما عکسهای یادگاری با نیش های باز ظریف

    • tat

      وقت کشی و فرسایشی بودن یعنی چه ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج