۱۱۱۵۹۶
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

تقویت روحیه با دورهمی های آنلاین!

سرگرمي‌هاي نسل جديد با سرگرمي‌هاي نسل قديم خيلي توفير دارد. بازي‌هاي اين دوره هم با دوره‌هاي گذشته تفاوتي از زمين تا آسمان دارد، اما اگر استفاده درست از ابزارهاي سرگرمي اين دوره جديد را به‌خوبي بلد باشيد و بتوانيد از آثار مخرب آن خودتان را دور کنيد...

زندگی مثبت: سرگرمي‌هاي نسل جديد با سرگرمي‌هاي نسل قديم خيلي توفير دارد. بازي‌هاي اين دوره هم با دوره‌هاي گذشته تفاوتي از زمين تا آسمان دارد، اما اگر استفاده درست از ابزارهاي سرگرمي اين دوره جديد را به‌خوبي بلد باشيد و بتوانيد از آثار مخرب آن خودتان را دور کنيد...

خيلي خوب، هم مي‌شود سرگرم شد و هم مي‌شود چيزهاي زيادي ياد گرفت و در نهايت پيشرفتي مطابق با تکنولوژي روز دنيا داشت. حال با وجود افزايش گسترده شبکه‌هاي اجتماعي و بالطبع افزايش تعداد علاقه‌مندان به آن، چطور مي‌شود تاثيرات خوب اين شبکه‌ها را از بين صدها اثر زيانبار تفکيک کرد؟ اگر شما هم جزو يکي از اين شبکه‌هاي اجتماعي هستيد، بهتر است آگاهانه‌تر و با دانشي بيشتر از اين شبکه‌ها استفاده کنيد.

تقویت روحیه با دورهمی های آنلاین!

ارتباط‌هاي بيشتر، زندگي شادتر

اگر قرار باشد استفاده از شبکه‌هاي اجتماعي را با نگاهي منطقي بررسي کنيم، نمي‌توانيم تنها به جنبه‌هاي منفي آن تکيه کنيم. شبکه‌هاي اجتماعي و نرم‌افزارهاي جديدي که امروزه روي گوشي‌هاي همراه نصب مي‌شود اين امکان را به کاربران مي‌دهد که بتوانند با کساني که در نقاط دور جغرافيايي هستند ارتباط برقرار و دوستان جديدي با فرهنگ‌هاي مختلف پيدا کنند. اين گونه شبکه‌ها هنگامي که دنبال دوستان قديمي‌تان هستيد بهترين کمک را براي يافتنشان به شما مي‌کنند. در اين شبکه‌ها از سالروز تولد دوستان و آشنايانتان باخبر خواهيد شد و با پيام تبريک احساس خوبي به آنها منتقل خواهيد کرد. هر چقدر دايره روابط شما بيشتر باشد به همان اندازه زندگي شادتري خواهيد داشت چون با دوستان بيشتر، تنوع بيشتري را وارد زندگي‌تان کرده‌ايد.

موفقيت شغلي

متاسفانه امروزه بيشتر افراد راه استفاده درست از شبکه‌هاي اجتماعي را نمي‌دانند و به همين دليل بيشتر وقت خود را بي‌هدف در اينترنت و شبکه‌هاي اجتماعي مي‌گذرانند. در حالي که اگر شما صاحب کالا و خدماتي هستيد از طريق همين شبکه‌هاي اجتماعي و دايره گسترده دوستانتان مي‌توانيد محصول خود را به بهترين شکل معرفي کنيد و از اين طريق شهرت خوبي هم به دست بياوريد، البته تبليغاتي که با صداقت همراه باشد و تنها به قصد فريب مخاطبان و ناديده گرفتن حقوق آنها نباشد. از طريق شبکه‌هاي اجتماعي مي‌توانيد با صاحبان کالا و محصولات متنوع ديگر در تماس باشيد و از تجربه‌هاي اين افراد استفاده کنيد.

بي‌هدف نگرديد

اگر قرار است براي پيدا کردن يکي از دوستان قديمي‌تان وارد اين‌گونه شبکه‌ها شويد، مستقيم دنبال هدفي که در ذهن داريد برويد و بعد از اتمام کارتان به ديگر کارهاي روزمره‌تان بپردازيد. ساعت‌ها وقت گذراندن در اين شبکه‌ها و کنجکاوي در مورد آدم‌هاي ديگر، چيزي جز از دست دادن زمان با ارزشتان نيست و متاسفانه بايد بگوييم زماني که اين کار جزو عادت‌هاي شما شود زندگي بي‌هدفي را خواهيد داشت. پس هدفتان را تعيين کنيد و بعد از اتمام آن، پرونده گشت‌زني را ببنديد. اگر با اين روش از شبکه‌هاي اجتماعي استفاده کنيد حالتان خيلي بهتر مي‌شود و احساس رضايت‌مندي بيشتري از خودتان خواهيد داشت.

لحظه‌هاي شاد

گاهي اوقات که احساس کسالت مي‌کنيد و دنبال يک سوژه مناسب براي خنديدن هستيد چيزي بهتر از ويدئوهايي که در اين‌گونه شبکه‌ها وجود دارد، نمي‌تواند حالتان را بهتر کند. ويدئوهايي که در مورد شيطنت کوچولوها توسط مادر و پدرشان قرار داده شده يا شيرين‌کاري‌هاي حيوان‌ها و ديگر فيلم‌ها اوقات شادي را براي شما به وجود خواهد آورد. زماني که با افراد خانواده‌تان هستيد اين ويدئوها را با يکديگر ببينيد و لذت ببريد اما يادتان باشد استفاده از اين مورد هم بايد متناسب با سطح فرهنگ و عرف جامعه‌اي باشد که در آن زندگي مي‌کنيد. ديدن ويدئوهاي خصوصي ديگران نه‌تنها هيچ لذتي ندارد بلکه عادت ناپسندي را در شما به وجود خواهد آورد که نمي‌توانيد به زودي از شر آن خلاص شويد.

دورهمي‌هاي آنلاين

اين روزها شبکه‌هاي اجتماعي دايره روابط انساني را گسترده‌تر کرده اما متاسفانه خيلي از عادت‌هاي زيباي گذشته را از بين برده است. بيشتر پيام‌هاي تبريک از طريق پيامک به دست افراد مي‌رسد و فرستادن نامه، تماس گرفتن و قرارهاي ملاقات جاي خود را به نرم‌افزارهاي صوتي و تصويري داده است. در بيشتر جمع‌ها حتي در مهماني‌هاي خانوادگي وقتي حرفي براي گفتن وجود ندارد، به جاي پرداختن به کار گروهي، فعاليت و سرگرمي مهيج و خانوادگي، اکثر افراد ترجيح مي‌دهند به گوشي‌هاي همراهشان پناه ببرند و به گپ و گفت اينترنتي مشغول باشند و حال و هواي مهماني به همين راحتي ديجيتالي مي‌شود. اين کار به مرور زمان افراد را تنبل مي‌کند و قرارهاي ملاقات به تدريج کمرنگ مي‌شود. بهتر است از پيشرفت اين‌گونه عادت‌ها جلوگيري کنيد و سردي روابط به وجود آمده را از بين ببريد.

دکتر حسين ابراهيمي‌مقدم - روانشناس

متاسفانه نسل امروز ميل زيادي به گوشه‌نشيني و انزوا دارد و اين افراد هم جزو طرفداران شبکه‌هاي اجتماعي محسوب مي‌شوند. به عقيده من استفاده بيش از اندازه از شبکه‌هاي اجتماعي باعث منزوي شدن افراد مي‌شود و ميل به گوشه‌نشيني و دوري از جمع را در آنها به وجود مي‌آورد. امروزه در خانواده‌هاي بسياري اين فاصله و سردي وجود دارد و علت اصلي اين اتفاق همين شبکه‌هاي اجتماعي است که متاسفانه به دليل استفاده نادرست و افراطي، تاثيرات زيانباري روي خانواده‌ها گذاشته است. خانواده‌هايي که فرزندانشان از چنين شبکه‌هايي استفاده مي‌کنند، خيلي روي بچه?ها تاثيرگذار نيستند چون فرزندان الگوهاي رفتاري خود را از همين شبکه‌ها دريافت مي‌کنند. از آنجا که نظارتي روي فرزندان وجود ندارد، الگوهاي غلطي را انتخاب مي‌کنند و ديگر قابل‌کنترل نيستند. من به شخصه در جايي که شبکه‌هاي اجتماعي باعث گوشه‌نشيني و افسردگي افراد شود ديد مثبتي در اين مورد ندارم و تاکيد مي‌کنم آثار زيانبار اين‌گونه شبکه‌ها از تاثيرات مثبت آن بسيار بيشتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج