۱۱۱۶۴۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حقیقی: اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم

علیرضا حقیقی به دنبال ثبت چهارمین کلین شیت در دور برگشت بازی های لیگ برتر در دیدار با فولاد بود اما یک اشتباه مانع از ثبت این رکورد شد.

ورزش سه: علیرضا حقیقی به دنبال ثبت چهارمین کلین شیت در دور برگشت بازی های لیگ برتر در دیدار با فولاد بود اما یک اشتباه مانع از ثبت این رکورد شد.

او پیرامون این بازی به خبرنگار ما می گوید: بازی، بازی خوبی بود. بی تعارف ما خوب بازی کردیم. به خصوص در نیمه ی دوم. صاحب توپ و میدان بودیم و به لطف موقعیت هایی که ایجاد کردیم می توانستیم برنده میدان باشیم. متاسفانه یک اشتباه از سوی من که ناخواسته بود موجب شد به حداقل امتیاز بازی دست پیدا نکنیم. من ابتدا بچه ها را به خاطر بازی خوبی که ارایه دادند تحسین می کنم و عذرخواهی می کنم که اشتباه من موجب شد این موقعیت خوب برای تیم از دست برود. از کادر فنی به خصوص آقای قلعه نویی و مدیریت باشگاه و تماشاگران تیم هم عذرخواهی می کنم.

علیرضا حقیقی در واکنش به این سوال که چه اتفاقی رخ داد که موجب شد در این بازی مرتکب اشتباه شود؟ گفت: زمانی که دروازه بان درون دروازه می ایستد اشتیاق زیادی دارد که کلین شیت کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. به دنبال هیچ ادله ای برای توجیه اشتباه خود نیستم. من اشتباه کردم. اما برای اینکه در چارچوب دروازه گل گهر نمایش خوبی داشته باشم خوب تمرین می کنم و این اشتباه اصلا برای من قابل درک و باور نیست.

به خصوص که همواره روی بازی هم متمرکز هستم. از این بابت متاسفم. می دانم که مشکل فنی نیست به این خاطر که شما می توانید در تمرینات مشاهده کنید که من با جدیت کار می کنم. می توانم اینطور بگویم اتفاقات ناخواسته علیه من بوده است. اما باز هم خدا رو شکر می کنم و امیدوارم در بازی های آینده با سیوهایی که انجام می دهم به تیم در مسیر نتیجه گیری کمک کنم. فوتبال ادامه دارد و امیدوارم در هفته های آینده گل گهر به امتیازات لازم برای رسیدن به یک جایگاه شایسته دست یابد و من هم بخشی از این موفقیت ها باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج