۱۱۱۶۴۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جلسه فوری لاپورتا با کاپیتان‌های بارسا

پس از تساوی دیروز بارسا برابر اتلتیکو خوان لاپورتا رئیس باشگاه جلسه‌ای فوری با ۳ کاپیتان تیم برگزار کرد. عدم حضور رونالد کومان در این نشست، قابل توجه است.

ورزش سه: بارسلونا روز گذشته یک بازی فینال گونه برابر اتلتیکو در نوکمپ پیش رو داشت ولی نتوانست از آن با سربلندی خارج شود.

بارسا در نیمه اول تحت تاثیر بازی شاگردان دیه گو سیمئونه قرار داشت و در نیمه دوم با وجود اینکه بهتر کار کرد، نتوانست دروازه اتلتیکو را باز کند و از رسیدن به صدر جدول بازماند.

به فاصله سه بازی تا پایان فصل، شانس بارسا برای قهرمانی لالیگا کاهش پیدا کرده و احتمالا این تیم فصل را با یک جام کوپا دل ری به اتمام خواهد رساند.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، پس از اتمام بازی معمولا بازیکنان به فاصله ۱۰ دقیقه ورزشگاه را ترک می کنند اما لیونل مسی، جوردی آلبا، جرارد پیکه و خوان لاپورتا یک ساعت و بیست دقیقه پس از اتمام بازی از ورزشگاه نوکمپ خارج شدند.

لیونل مسی ۲۰ دقیقه مشغول صحبت با لوئیس سوارز در رختکن بود و پس از آن در جلسه ای با حضور رئیس باشگاه، جوردی آلبا و جرارد پیکه شرکت کرد. نکته مهم اما غیبت سرمربی تیم یعنی رونالد کومان در این جلسه بود.

جلسه ای مشابه پنجشنبه دو هفته پیش و پس از شکست عجیب خانگی برابر گرانادا برگزار شد با این تفاوت که در آن رونالد کومان نیز حضور داشت.

روز گذشته خبر تمدید قرارداد نیمار مثل یک شوک برای مسی و بارسایی ها بود و رویای بازگشت ستاره برزیلی پایان یافت. لاپورتا اکنون برای ماندنی کردن لیونل مسی باید روی جذب ستاره هایی دیگر تمرکز کند و البته احتمالا تغییر مربی نیز در برنامه های او قرار دارد.

جلسه دیروز احتمالا برای آینده بارسا و شرایط باشگاه در فصل بعد مهم و تاثیرگذار بوده است. عدم حضور کومان می تواند به معنای قرار نداشتن او در برنامه های فصل بعد بارسلونا باشد و با او در پایان فصل قطع همکاری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج