۱۱۱۷۳۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

الجزیره، قهرمان لیگ امارات شد

تیم فوتبال الجزیره با پیروزی در دیدار هفته پایانی لیگ برتر امارات، عنوان قهرمانی این کشور را از آن خود کرد.

ورزش سه: تیم فوتبال الجزیره با پیروزی در دیدار هفته پایانی لیگ برتر امارات، عنوان قهرمانی این کشور را از آن خود کرد.

در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر امارات، تیم فوتبال الجزیره موفق شد پس از پیروزی مقابل خورفکان، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

در این دیدار که در استادیوم محمد بن زاید برگزار شد، الجزیره خیلی زود و توسط عمر ترائوره به گل رسید. در دقیقه ۱۱ حرکت رو به جلو و پاس در عمق زیبای علی مبخوت در درون محوطه جریمه به ترائوره رسید و این بازیکن با شوتی تک ضربه و به زیبایی گل اول الجزیره را به ثمر رساند.

الجزیره، قهرمان لیگ امارات شد

در دقیقه ۳۳ این بار همکاری ترائوره و مبخوت منجر به گل دوم شد. حرکت تکنیکی ترائوره و شوت او، پس از دفع احمد جمعه گلر خورفکان به مبخوت رسید و این بازیکن گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۷ خلفان مبارک به دلیل خطای بسیار بد روی پای آتونه کوادیو، ابتدا یک کارت زرد دریافت کرد و پس از بازبینی صحنه توسط VAR او با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا الجزیره دقایق باقیمانده را ۱۰ نفره دنبال کند.

با وجود یک یار کمتر، این الجزیره بود که در نیمه دوم نیز به گل رسید. در دقیقه ۵۸ حرکت عالی مبخوت از درون زمین خودی و پاس او به عمر ترائوره رسید تا باز هم همکاری این دو بازیکن منجر به گل شود. در دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم، حسن خلفان یک گل برای خورفکان به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود الجزیره به پایان برسد.

در نهایت الجزیره با این پیروزی ۵۷ امتیازی شد و بالاتر از بنی یاس ۵۴ امتیازی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.شباب الاهلی نیز با ایستادن در رده سوم، به کار خود پایان داد. الشارجه و الوحده دو تیمی که باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند نیز در کسب سهمیه آسیایی بازماندند

. تنها شانس الشارجه برای کسب سهمیه آسیایی، قهرمانی شباب الاهلی در جام ریاست جمهوری یا جام حذفی این کشور است که در آن صورت سهمیه چهارم امارات به این تیم می رسد. دیدار فینال یکشنبه هفته آینده بین شباب الاهلی و النصر برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج