۱۱۱۸۴۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد تند از فرهاد مجیدی روی آنتن تلویزیون

امید روانخواه مربی سابق پگاه و بازیکن اسبق استقلال و کارشناس فوتبال نقطه نظرات جالبی در برنامه شب‌های فوتبالی ارائه کرد.

خبرورزشی: امید روانخواه مربی سابق پگاه و بازیکن اسبق استقلال و کارشناس فوتبال نقطه نظرات جالبی در برنامه شب‌های فوتبالی ارائه کرد.

امید روانخواه هافبک سابق استقلال که سابقه دو بار گلزنی در دربی ها را در کارنامه خود دارد، در برنامه شب های فوتبالی با انتقاد از توئیت آذری جهرمی گفت :با احترام به ایشان انتظار می رود در زمان برد و باخت در دربی ها و مشکلات این روزهای جامعه کمی خود دار باشیم و نمک به زخم مردم نپاشیم، شخصا فکر نمی کنم هیچ جای دنیا یک فرد سیاسی به صورت علنی از تیمی حمایت کند.

روانخواه در ادامه با انتقاد از مجیدی گفت: سرمربی استقلال در کنفرانس خبری گفتند تیم را دلالها بستند. در حالی که استقلال در آن زمان سرمربی داشته و نظرات سرمربی وقت قابل احترام است. خود آقای مجیدی در نیم فصل آرمان رمضانی را به استقلال آوردند. همواره جابجایی ها از رقیب سنتی به تیم دیگر باید بازیکن با کیفیت را شامل شود که به طور مثال در جهان فوتبال می شود به انتقال فیگو از بارسلون به رئال مادرید را نام برد. آیا آقای رمضانی کیفیت بالایی داشتند. آیا ایشان را دلالها به استقلال آوردند؟ آیا درست است مثلا در مورد بودروف سوالاتی مطرح کرد؟ به نظر بنده آقای مجیدی نباید این گونه بحث ها را در مصاحبه هایش مطرح می کردند.

روانخواه البته تاکید کرد اگر صحبتی مطرح می‌کند برای پیشرفت استقلال است وگرنه او فرهاد مجیدی بازیکن محبوبی بوده که افتخار داشته کنارش بازی کند.

او به مجیدی توصیه کرد یک مربی مولف باشد و با وجود اینکه فرهاد را کمی کم تجربه دانست گفت: مجیدی بسیاری از تصمیمات در حوزه فنی و غیرفنی را با آزمون و خطا می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج