جاباما
۱۱۱۸۸۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شریفات: آبی‌ها نیازمند تلاش بیشتر هستند

بازیکن اسبق استقلال باحمایت از این تیم، مدعی شد که آبی‌ها برای موفقیت در فصل پیش رو نیازمند تلاش بیشتر هستند.

ایلنا: بازیکن اسبق استقلال باحمایت از این تیم، مدعی شد که آبی‌ها برای موفقیت در فصل پیش رو نیازمند تلاش بیشتر هستند.

اسماعیل شریفات در مورد شرایط استقلال برای ادامه فصل گفت: آبی‌ها برای موفقیت در فصل پیش رو نیازمند تلاش بیشتر هستند.

ادامه مصاحبه اسماعیل شریفات به شرح زیر است:

اوضاع آلومینیوم اراک این روزها چطور است؟

اوضاع تیم الان خیلی خوب است و همه چیز نرمال و ایده‌آل است. بعد از اینکه آقای خطیبی از تیم جدا شد ۲ هفته بلاتکلیف بودیم اما آقای منصوریان آمدند و خیلی خوب تیم را جمع و جور کردند. در همان ابتدا اردوی ۱۰ روزه‌ای در شهر مهاجران که در استان مرکزی است، برپا کردیم و بعد از آن هم بازی‌های خوبی انجام دادیم. ۳ برد و ۲ مساوی در ۵ هفته اخیر به دست آوردیم و کلاً ۲ گل خوردیم که هر دو هم از روی نقطه پنالتی بود. در کل همه چیز خوب است و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

بعد از اینکه رسول خطیبی از آلومینیوم اراک جدا شد و منصوریان هدایت تیم را به عهده گرفت، تصور می‌شد به پست قبلی‌ات برگردی و در خط حمله باشی اما باز هم در دفاع راست ماندی و اتفاقاً بازی‌های درخشانی هم انجام می‌دهی. از اینکه مدافع راست هستی، راضی به نظر می‌رسی...

همانطور که گفتید آقا رسول من را به دفاع راست آورد و آقای منصوریان هم از من در همان پست استفاده می‌کنند. من از اینکه در این پست حضور دارم راضی و خوشحالم و اگر تعریف از خود نباشد، فکر می‌کنم در حال حاضر من در دفاع راست و پوریا آریاکیا در دفاع چپ جزو بهترین دفاع‌های ایران هستیم. البته در دفاع راست فرشاد محمدی‌مهر هم خیلی خوب کار می‌کند اما در کل من و پوریا بازیکنانی هستیم که در همه بازی‌ها در حمله هم شرکت می‌کنیم. مثلاً در بازی با پدیده، حرکت تکراری نداشتیم و اینطور نبود که مثلاً فقط سانتر کنیم و خود من ۲ بار در موقعیت تک به تک قرار گرفتم و فکر می‌کنم مقابل پدیده یکی از بهترین بازی‌هایم بود.

مقابل پدیده برد مهمی به دست آوردید و توانستید به رده چهارم جدول صعود کنید...

بله، این بازی یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان بود. ما طوری بازی کردیم که با احترام به پدیده، باید بگویم حریف هیچ حرفی برای گفتن نداشت. قبلاً این مسأله را گفتم اما باز هم می‌گویم انتخاب آلومینیوم اراک، یکی از بهترین انتخاب‌های فوتبالی زندگی‌ام بود چون از همان ابتدای فصل مطمئن بودم آلومینیوم به رده‌های بالای جدول می‌رسد. بازی با پدیده هم عالی بودیم و حیف که گل کم داشت.

قبل از بازی یکسری حواشی در مورد دیدار و صحبت مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان پیش آمد.

دقت نکردم اما به هر حال مشکلی است که بین خودشان است و حتماً حل خواهد شد و بهتر است من در این مورد صحبتی نکنم اما هم منصوریان و هم رحمتی جزو اسطوره‌های استقلال هستند که در کارشان با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنند. من خیلی خوشحالم که کادری استقلالی در آلومینیوم حضور دارد. از علی منصوریان و خرمگاه گرفته تا کاظمی که کار کردن با آنها به من خیلی چیزها یاد می‌دهد و باعث پیشرفتم می‌شود.

صحبت از استقلالی‌ها شد و شما هم که سابقه حضور در استقلال را داری چه نظری در مورد دربی ۹۵ داری؟

من دربی را ندیدم و فقط به ۱۰، ۱۵ دقیقه آخر بازی رسیدم. به همین دلیل نمی‌توانم نظر خاصی بدهم اما فکر می‌کنم پنالتی روی قایدی گرفته نشد که اگر این اتفاق می‌افتاد، بازی مساوی می‌شد.

با این شکستی که استقلال خورد، به نظر می‌رسد تیم مجیدی دیگر نمی‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد.

دقیقاً. من هم فکر می‌کنم استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاد و باید به فکر سهمیه و جام حذفی باشد. من قبلاً در مورد پرسپولیس صحبت کردم اما به خیلی‌ها برخورد اما واقعاً الان پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند و تیم‌هایی مثل استقلال، آلومینیوم، گل‌گهر، فولاد و حتی تراکتور برای رسیدن به سهمیه باید تلاش کنند چون با بازی‌ها و شرایطی که از پرسپولیس و سپاهان می‌بینیم، این ۲ تیم به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند و حتی یک امتیاز هم به زحمت می‌توان از آنها گرفت.

با این شرایط، استقلال بهتر است به فکر جام حذفی باشد که البته خودمان هم نیم‌نگاهی به این جام داریم. تنها باخت پرسپولیس در این فصل را ما رقم زدیم، تراکتور را در تبریز بردیم و فولاد را رفت و برگشت متوقت کردیم. با این شرایط فکر می‌کنم می‌توانیم جزو تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیا باشیم و در اولین فصل حضور آلومینیوم در لیگ برتر کار بزرگی انجام دهیم.

خیلی وقت بود که بحث مطالبات‌تان از نفت مسجدسلیمان پیش آمد. بالاخره پول‌تان را گرفتید؟

شاید باور نکنید اما هنوز اتفاقی در این مورد نیفتاده. امیدوارم با آمدن آقای عزیزی‌خادم که نشان دادند خیلی پیگیر هستند، این مشکل زودتر حل شود و تیم‌ها بدهی‌هایشان را پرداخت کنند. آلومینیوم در این مورد خیلی خوب عمل کرده و این روزها دارد طلب‌های فصل‌های قبل را پرداخت می‌کند اما من بعد از ۳، ۴ سال هنوز نتوانستم طلبم از مسجدسلیمان را بگیرم. به همین دلیل مجبور به شکایت در دفتر قضایی شدم که باز هم جواب نگرفتم اما تا زمانی که پولم را نگیرم، پا پس نمی‌کشم.

به نظر می‌رسد اوضاع مالی آلومینیوم خوب است.

خدا را شکر. جمعه آقای عباسی مدیرعامل باشگاه به همراه رئیس هیأت مدیره آمدند و قول دادند پاداش‌ها را قبل از بازی با تراکتور بدهند. قرار است قبل از همین بازی هم بخش دیگری از قراردادهایمان را پرداخت کنند. تا الان باشگاه هر قولی داده به آن عمل کرده.

به من هم نیم‌فصل یکسری قول و وعده دادند که آقای عباسی، آقای دارابی و رئیس هیأت مدیره گفتند به آنها هم عمل می‌کنند. یک تشکر ویژه هم می‌خواهم از آقای منصوریان و میثم مجیدی کاپیتان تیم‌مان داشته باشم که از بچه‌‌ها حمایت کردند و حرف دل‌مان را زدند. مجیدی جزو بهترین کاپیتان‌هایی است که با او کار کردم. او واقعاً دلسوز است و از تیم حمایت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج