۱۱۱۹۳۶۷
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

مرزبان: سپاهان، کلاس فوتبال خود را نشان داد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان ما در دیدار با مس رفسنجان با تعصب بازی کردند و شرافت کاری خود را نشان دادند.

میزان: علیرضا مرزبان در خصوص پیروزی ۵ بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه می‌دانستیم این دیدار، بازی آخر پیش از تعطیلاتمان خواهد بود، برنامه ریزی‌ کردیم تا بتوانیم با یک استراتژی منحصر به فرد، با تمام قوا کار کنیم. از نظر بحث فیزیولوژیک توانستیم بدن بازیکنان را آماده کنیم و بر روی مسائل تاکتیکی خود مثل پرس از جلو نیز تمرینات خوبی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه سپاهان کلاس فوتبال خود را نشان داد عنوان کرد: برای ما روشن بود اگر بتوانیم با تفاضل این بازی را به پایان برسانیم از نظر روانی به تیم کمک خواهد کرد. ابتدا یک گل دریافت کردیم، اما خیلی زود به بازی بازگشتیم و یک نیمه طوفانی رقم زدیم. بازیکنان ما به تیم و مردم اصفهان تعصب نشان دادند و فوق‌العاده باغیرت بازی کردند. نتیجه این دیدار افتخار آفرین بود. سپاهان فوتبال مدرن و اروپایی از خود به نمایش گذاشت. هواداران نیز مانند ما از این فوتبال زیبا و تماشایی لذت بردند.

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه ممکن است این تفاضل گل نقش تعیین کننده در مشخص شدن تیم قهرمان داشته باشد گفت: برای برد مقتدرانه نیاز به تفاضل گل داریم. بنابراین برد با ۵ گل از برنامه‌های ما بود. در این زمینه سرمایه گذاری کردیم و یک سیستم صد در صد هجومی معرفی شد. با توجه به شرایطی که داشتیم انتظار می‌رفت در نیمه دوم گل‌های بیشتری بزنیم.

مرزبان ضمن تبریک به تیم مس بابت بازی خوبشان تصریح کرد: تیم مس نیمه اول فقط یک گل خورد و مقاومت خوبی نشان داد. آنها توانستند ضربات ایستگاهی فوق‌العاده خطرناکی بزنند. مس فوق‌العاده قوی است و از نظر تاکتیکی هر تیمی را می‌تواند اذیت کند. ما حتی در جام حذفی تا دقیقه ۱۲۰ نتوانستیم از این تیم جلو بیفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مرزبان یکی از مهمترین عوامل موفقیت سپاهان است گفت: نکته حائز اهمیت آن است که میان اعضای کادر فنی درک متقابل و هماهنگی وجود داشته باشد که خوشبختانه سپاهان دارد. ما کادر فنی فوق‌العاده خوب و قوی داریم. محرم نوید کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران است که برای سپاهان نیز افتخارات بزرگی کسب کرده است. نتایج خوبی که سپاهان می‌گیرد به دیدگاه خوب محرم به فوتبال بازمی‌گردد. او تجربیات خوبی در فوتبال اروپا دارد و در آنجا بازی داشته است. طبیعتا نقش سرمربی تیم، واضح است. خوشحالم که چنین سرمربی فوق‌العاده باهوشی تیم را همراهی می‌کند که واقعا مسائل دنیای فوتبال را خوب می‌فهمد و ارتباط خوبی با بازیکنان کادر فنی و هواداران دارد.

مربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: ما سعی داریم تمام تفکرات تاکتیکی سرمربی تیم در مورد مسائل مختلف از جمله پرسینگ، دفاع خوب و منسجم و حملات را به خوبی اعمال کنیم. نقش رضا فتاحی به عنوان سرپرست تیم خیلی پررنگ است. محمود کریمی نیز یکی از اسطوره‌های بزرگ سپاهان است که بی نهایت در مسائل تاکتیکی قوی است. در کنار آن احمدی گلر‌های خوبی پرورش می‌دهد و از نظر فنی به تیم کمک می‌کند. بهادرانی در تیم‌های پایه سپاهان کار کرده و ارتباط خوبی بین ما و تیم‌های پایه برقرار کرده است. ربانی در مسائل بدنسازی تیم کمک بسیاری می‌کند. تکسیرا مربی خوبی است که در مورد طراحی تمرینات به ما کمک ویژه‌ای دارد. همه این مسائل دست به دست هم داده تا اکنون سپاهان روی خط موفقیت حرکت کند.

مرزبان ادامه داد: ما چهار پایه لازم برای موفقیت در سپاهان را داریم که هر پایه اش نقشی تعیین کننده دارد. چهارپایه‌های موفقیت یک تیم عبارت‌اند از متحد بودن هوادارن با تیم، اتحاد درونی کادرفنی، اتحاد درون تیمی بازیکنان و در نهایت اتحاد مدیران تا بتوانند حس خوبی به بازیکنان دهند. وقتی این چهارپایه با هم هماهنگ باشند، آن زمان است که تلاش‌ها نتیجه می‌دهد و میز موفقیت استوار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه سرمربی تیم همیشه تاکید دارد بازی بعدی برای ما مهم‌تر خواهد بود و ما نیز بازی به بازی جلو می‌رویم، خاطرنشان کرد: اکنون این خبر خوب را به هواداران سپاهان می‌دهیم که ما سهمیه آسیا را در جیب خود داریم و فقط به دنبال کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر هستیم. در پایان تشکر ویژه دارم از اهالی رسانه که اخبار درون تیمی ما را خیلی خوب پوشش دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سپاهان کلاس تبانی تابلو را کاملا نشان داد خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب میسوزید لنگیا

    • بدون نام

      کاملا مشخص بود تبانی.اظهر من الشمس
      اسمش چیز دیگه نمیشه گذاشت(کلاس بالای فوتبال)خخخخخ

    • میثم

      کلاس فوتبال تبانی هست مرزبان؟؟؟

    • بدون نام

      بوی تبانی میاد

      پاسخ ها

      • موج قرمز

        کلاس فوتبال ، خخخخخخ آقای مر زبان ساعت چنده!

    • بدون نام

      کلاس بالایی از تبانی پیشرفته رو نشون دادید!!!

    • بی نام

      سپاهان کلاس چیز دیگری را نشان داد.خجالتم چیز خوبیه.

    • بدون نام

      شب دراز است و قلندر بیدار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج