۱۱۱۹۸۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آکادمی کیا در استیناف؛ استقلال تبرئه می‌شود؟

حبیب الله شیرازی، رئیس هیات فوتبال استان تهران امروز در کمیته تعیین وضعیت حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی گفتگو کرد.

فوتبالی: حبیب الله شیرازی، رئیس هیات فوتبال استان تهران امروز در کمیته تعیین وضعیت حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی گفت‌وگو کرد.

حبیب الله شیرازی عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ ورئیس هیات فوتبال استان تهران امروز با حضور در کمیته تعیین وضعیت استان تهران حضور پیدا کرد و در مورد مسائل مختلفی از مطالبات عوامل اجرایی استادیوم آزادی تا افراد اضافه حاضر شده در شهرآورد نود و پنجم به گفت‌وگو پرداخت.

آکادمی کیا در استیناف؛ استقلال تبرئه می‌شود؟

شیرازی در خصوص آمدنش به کمیته تعیین وضعیت عنوان کرد: به هرحال مواردی که مربوط به کمیته تعیین وضعیت می‌شود و بایستی یک‌سری مباحث اینجا مطرح شود بنده به عنوان مسئول هیئت فوتبال در رابطه با عوامل اجرایی استادیوم ازادی مثل توپ جمع کن‌ها و... پیگیر هستیم که حق و حقوشان را بگیرند و این مطالبات در کمیته تعیین وضعیت است که باید به آن رسیدگی شود. نه تتها این مطالبات بلکه بسیاری از موارد دیگر نیاز به استدلال و مستندات دارد که ما آن را ارائه می‌دهیم و بعد هم اگر نیاز به توضیحات شفاهی باشد شفاف سازی میکنیم. تا ذهنیت افرادی که طرح موضوع کردند و مایی که باید پاسخگو باشیم مرتفع میشود.

شیرازی در رابطه با شکایت ها‌ی مطرح شده مبنی بر استفاده از بازیکنان غیر مجاز در فوتبال پایه گفت: طبیعی است تیم ها همین‌طور که در لیگ برتر نسبت به هم ادعاهایی را مطرح می‌کنند در فوتبال پایه هم چنین اتفاقب رخ می‌دهد و ما نیزمرجع رسیدگی داریم و قرار نیست من به عنوان مسئول هیئت فوتبال بیایم آن مستندات را مورد بررسی قرار دهم. از تیم ها ی معترض خواسته می‌شود که لایحه های خود را تنظیم کنند و اول در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن اگر تیم‌ها با رای صادر شده قانع نشدند به استیناف می‌روند. همین دوشنبه قبل در خصوص آکادمی کیا چهار تیم دعوت شدند تا لایحه های خود را ارائه کنند که دو تیم آمدند و تصمیم هم گرفته شده و براساس نظر کارشناسی کمیته استیناف رای نهایی صادر خواهد شد.

او در مورد شرایط کرونایی و شرایط برگزاری رقابت ها گفت: امسال در شرایط کرونایی و وضع قرمز تهران ما در اول سال با موج چهارم کرونا مواجه شدیم و بازی های لیگ برتر در اواخر سال گذشته در دو رده سنی جوانان و نونهالان باقی ماند و ما هنوز نتوانستیم آنهارا برگزار کنیم چرا که سلامتی مردم برایمان اهمیت دارد. هنوز موفق نشده ایم که مجوز بگیریم تا آن دو هفته معوقه را برگزار کنیم. وقتی میخواهیم بازی ها را شروع کنیم به همه تیم ها ابلاغ می‌کنیم که تست پی سی آر دهند و به ارائه دهند و کار های ما بر اساس مقررات انجا می‌شود.

او در خصوص شائبه ها در مورد قرار بستن خارج از زمان بازیکنان استقلال گفت: وقتی شرایط غیر قابل پیشبینی است شما حق دارید تبصره اجرا کنید. فصل نقل و انتقالات زمانی دارد که در این شرایط باید تصحیح شود. مجبور شدیم آیین نامه دچار تغییر کنیم. پرسپولیس و استقلال پایه تعداد زیادی شکایت داشتند که باعث شد پنجره آن بسته و سپس باز شود.

شیرازی در خصوص افراد اضافی حاضر در دربی گفت: مباحث مختلف مطرح شده در رابطه با دربی در جلسات هماهنگی که قبل بازی برگزار می‌شود تصمیم گیری شده است. که بر اساس این تصمیم مقرر شده است که چه افرادی در دربی حاضر شوند.

او در پاسخ به اینکه قرار بود پانزده نفر از سمت هر دو تیم در دربی حاضر شوند و بالای دویست نفر امده بودند گفت: ببخشید! مگر مسئولش من هستم؟ نماینده سازمان لیگ که اقای محمود زاده باشد مسئول برگزاری مسابقه است و ماهم تحت فرمان او هماهنگ کننده هستیم. ما لیست داریم و طبق آن به افراد اجازه ورود داده می‌شود ما حتی تعداد عکاسان را افزایش دادیم و این تصمیماتی است که اتخاذ میشود و ما فقط تا انجا که در حدود وظایفمان است عمل کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج