۱۱۲۱۵۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بنزما: زیدان، رئال‌مادرید را ترک نخواهد کرد

مهاجم رئال مادرید می‌گوید که سرمربی فرانسوی این تیم فصل آینده نیز هدایت کهکشانی‌ها را برعهده خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان که فصلی بدون جام را با رئال مادرید به پایان برد، در حالی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با این باشگاه قرارداد دارد، شایعه جدایی‌اش از این تیم در تابستان پیش‌رو برسر زبان‌ها افتاده است. زیزو که هنوز به طور علنی نگفته در رئال مادرید خواهد ماند، پس از آخرین بازی لالیگایی تیمش درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت که باید در این خصوص با مدیران باشگاه صحبت کند.

کریم بنزما که فصلی فوق‌العاده را در رئال مادرید سپری کرد و آمار ۳۰ گل‌زده و ۹ پاس‌گل را از خود در ۴۶ بازی به ثبت رساند، در گفت‌وگو با نشریه «اکیپ» فرانسه گفت: زیدان همیشه با من صادق و روراست بوده است. ما رابطه‌ای خیلی نزدیک و صمیمی با هم داریم. هر موقع خوب عمل کنم زیزو به من می‌‌گوید و هر وقت هم که خوب بازی نکنم، او باز به خود من این را می‌گوید و فرقی نمی‌کند که در تمرین باشد یا در مسابقه.

وی افزود: به خاطر همین چیزهاست که همیشه برای زیدان احترام زیادی قائل بوده‌ام، او همیشه با من خیلی روراست بوده است. همین در زمین به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد. زیرو سرمربی من است اما در عین حال او همانند برادر بزرگم است. زیدان همیشه از من حمایت کرده، حالا چه خوب عمل کرده باشم، چه بد. او هر سال به طور مدام باعث پیشرفت من شده است.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید همچنین درباره آینده حرفه‌ای زیزو خاطرنشان کرد: تاکنون زیدان مربی رئال بوده است، اینطور نیست؟ به نظر من که او رئال مادرید را ترک نخواهد کرد. زیزو قرار نیست رئال را ترک کند، خواهید دید. اگر زیدان خودش بخواهد از رئال برود که هیچ اما در حال حاضر، من رئال مادریدِ بدون زیدان را تصور نمی‌کنم.

کریم بنزمای ۳۳ ساله هفته پیش پس از نزدیک به ۶ سال به طور رسمی توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت شد تا این تیم را در مسابقات یورو ۲۰۲۰ همراهی کند. او از ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ در پی افشای ماجرای دست داشتن‌ در پرونده اخاذی از متئو والبوئنا دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشد و در این مدت شانس حضور در تورنمنت‌هایی همچون یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج