۱۱۲۲۵۷۴
۱۴۹ نظر
۷۱۳۸
۱۴۹ نظر
۷۱۳۸
پ

یک جوان چینی، علیه آبروی دختران ایرانی؟

گزارش همدلی از پیامد فعالیت‌های مجرمانه یک تبعه خارجی در انتشار ویدئوهای مخفیانه از اتباع ایرانی را بخوانید.

گزارش همدلی از پیامد فعالیت‌های مجرمانه یک تبعه خارجی در انتشار ویدئوهای مخفیانه از اتباع ایرانی را بخوانید.

یک شهروند چینی مقیم ایران با انتشار عکس‌ها و ویدئوهایی از دختران ایرانی در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد. او که به‌نظر می‌رسد یک سالی هست در ایران زندگی می‌کند، در ملاقات‌هایی که معمولاً در مکان‌های عمومی مانند پارک، رستوران و حتی در تاکسی با این دختران داشته، عکس‌ها و ویدئوهای پنهانی از آن‌ها ضبط می‌کرده و در یوتیوب و حساب اینستاگرامی خودش منتشر می‌کرده است، موضوعی که با دست‌به‌دست شدن این تصاویر سبب واکنش‌های زیادی در فضای مجازی شد.

یک جوان چینی، علیه آبروی دختران ایرانی؟

مهمان‌نوازی دردسرساز

اگرچه با شیوع ویروس کرونا رفت‌وآمد توریست در بیشتر نقاط جهان و البته در ایران محدود شده است، اما در روزهایی که این ویروس جهان‌گیر نشده بود، مسافران زیادی از سراسر کشورهای دنیا به‌ایران می‌آمدند. در خیلی از مواقع یکی از رفتارهای مرسوم شهروندان ایرانی با مهمانان خارجی این بود که به‌سرعت با آن‌ها دوست می‌شدند. گاهی این دوستی سبب می‌شد فلسفه وجودی توریست در یک کشور زیر سوال برود. چراکه مسافران خارجی با پرداخت هزینه‌های اقامت و تردد در شهر، استفاده از رستوران‌ها و سایر هزینه‌های اقامتی در کشوری که مهمان آن هستند اصطلاحاً ارز خرج می‌کنند و این سبب می‌شود چرخ‌های صنعت گردشگری همچنان بچرخد.

اما این معادله گاهی در ایران نقض می‌شود طوری‌که برخی ایرانی‌ها حتی مسافران خارجی را به خانه خود دعوت می‌کنند، هزینه غذای او را پرداخت می‌کنند و در مواردی تبدیل به ماشین گردشگری برای یک توریست می‌شوند. آن‌ها معمولاً این اقدام را با گزاره‌ای به‌نام مهمان‌نوازی توجیه می‌کنند. با این وجود چنین اقداماتی اگرچه کمکی به گردشگری نمی‌کند حتی ممکن است منجر به موردی شود که این آقای چینی در یک ماه گذشته درست کرده است.

ضبط تصاویر مخفیانه

طرح دوستی با یک توریست و انجام ملاقات‌ها در رستوران و سایر مکان‌ها سبب می‌شد این شهروند چینی از میزبانان خود که اکثراً هم خانم‌های جوان بودند عکس‌ها و ویدئوهای مخفیانه بگیرد و آن‌ها را در صفحات شخصی خود در اینستاگرام و یوتیوب بارگذاری کند. آن‌طورکه برخی در فضای مجازی نوشتند او در زیر پست‌های خودش مدعی بوده که میزبانان ایرانی او را به‌راحتی به خانه‌های‌شان دعوت و از او پذیرایی می‌کردند. در برخی از این ویدئوها هم هدیه‌هایی میان او و میزبانان ایرانی‌اش رد و بدل می‌شده که حتی گاهی به‌نظر می‌رسد برخی دختران زیر سن قانونی هستند. با این وجود از روزی که آهسته آهسته تعداد ویدئوهای بیشتری در فضای مجازی بارگذاری شد برخی از این دختران با مشاهده تصاویر خود نسبت به آن واکنش نشان دادند.

یک جوان چینی، علیه آبروی دختران ایرانی؟

در یک مورد دختری که در شیراز مترجم زبان چینی است در استوری صفحه اینستاگرام خودش نوشته که «من یک‌بار پارسال این آقا را در کیش دیدم، چون ایشان چینی بود و من هم مترجم زبان چینی هستم به هم سلام کردیم و از این طریق آشنا شدیم، بعد به من گفتند که قصد دارند به شیراز بیایند. وقتی عید به شیراز آمد با دوستانم به ملاقات او رفتیم و آن‌جا مخفیانه از ما فیلم گرفت. سری آخر هم در یک هتل او را ملاقات کردم.»

این مترجم زبان چینی در ادامه استوری‌های خود نوشته که «بابت انجام کاری به تهران رفته بودم و در یک‌هاستلی(اقامتگاه) اقامت داشتم، این دوستان هم آن‌جا بودند، شب‌ها بعد از کار در حیاط می‌نشستیم و گپ می‌زدیم. یک شب با یک شخص چینی دیگه(شیائویو) و او(وِین) داشتیم گپ می‌زدیم درحالی که شیائویو داشت از من فیلم می‌گرفت. گاهی هم فکر می‌کردم او(وِین) دارد با گوشی خودش کار می‌کند تا ‌‌این‌که دیشب (بعد از دیدن ویدئو در یوتیوب) فهمیدم از من یواشکی فیلم می‌گرفتند.» اما با انتشار هرچه بیشتر این تصاویر رفته رفته دخترانی که خودشان را در صفحه یوتیوب می‌دیدند با نوشتن پیام‌ها به زبان انگلیسی از او درخواست می‌کردند که آن ویدئوهای ضبط شده مخفیانه را پاک کند، اقدامی که به‌نظر می‌رسد از طرف او تا مدت زیادی انجام نشد.

البته این مترجم زبان چینی در صفحه اینستاگرام خودش نوشته از آن‌جایی که شماره این توریست چینی را داشته به او چندین بار پیام داده و خواسته که ویدئو‌ها را پاک کند. او توضیح داده: «ولی من یک نفر نیستم، بیشتر از 200کلیپ در فضای مجازی بارگذاری کرده، اگر کسی از دوستان کلیپی ازش در یوتیوب پخش شده می‌توانم شماره این آقا را اگر ندارند به آن‌ها بدهم تا به او تذکر بدهند.» با این وجود این مترجم زبان چینی در انتهای استوری خود نکته جالبی را بیان کرده است، او نوشته که: «نمی‌دانم چرا این دوستان آنقدر راحت همه جا می‌توانند بچرخند و هرکاری می‌خواهند انجام دهند، ولی کسی با آن‌ها کاری ندارد.»

اگرچه به‌نظر می‌رسد به همت کاربران در فضای مجازی و انتشار مشخصات این توریست چینی و اقداماتی که او در ایران انجام داده و همچنین احتمالاً دست‌به‌دست شدن شماره تلفن او بخش زیادی از ویدئوها حالا پاک شده، اما نکته مهم این است که این شهروند چینی در ایران دست به اقدام مجرمانه و خلاف قانون زده است. شناسایی و پیدا کردن چنین فردی که به‌نظر می‌رسد همچنان در ایران اقامت دارد برای پلیس نباید کار چندان سختی باشد.

از همین منظر بسیاری از کاربران در فضای مجازی درخواست دارند این فرد چینی تحت تعقیب قرار بگیرد و برای اقدام خلاف قانونی که انجام داده مجازات شود. درهمین‌باره به‌گزارش سایت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در قانون جرایم رایانه‌ای آمده که چنین اقدامی می‌تواند شامل مجازات حبس و جریمه نقدی شود.

یک جوان چینی، علیه آبروی دختران ایرانی؟

در ماده 17 این قانون نوشته شده «هر کس به‌وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا دسترس دیگران قرار دهد، به‌نحوی که منجر به‌ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (5.000.000) ریال تا چهل میلیون (40.000.000) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.»

همچنین در ادامه واکنش‌ها به اقدام این فرد چینی گفته شده او تعدادی از این تصاویر را در برخی از اپلیکیشن‌های چینی بارگذاری کرده که بازدیدهای میلیونی داشته است. البته با مراجعه به آدرس صفحه اینستاگرام او متوجه می‌شویم تصاویر و ویدئوها را پاک کرده است، گویا دامنه‌دار شدن واکنش‌ها در فضای مجازی نقش زیادی برای حذف ویدئوها داشته است.

البته پست آخر او که در تاریخ 8می سال 2021 از جزیره کیش بارگذاری شده نشان می‌دهد به احتمال زیاد او همچنان در ایران است و شاید اقدام به‌موقع پلیس بتواند سبب دستگیری وی شود. درهمین رابطه سرهنگ خسروی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا از تشکیل پرونده‌ای در خصوص ادعای یکی از اتباع خارجی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داد.

او به رسانه‌ها گفته که «پرونده‌ای به‌صورت مشترک در دو پلیس تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است و به‌محض مشخص شدن ابعاد ماجرا مراتب به‌سرعت اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران قلبم

      روزنامه کیهان کجایی دقیقا کجایی
      چرا لال شدی الان کجایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دخترها مجرم اند چون با فرد بیگانه رابطه غیر شرعی داشتند و باید شلاق بخورند.مرد بیگانه هم باید اخراج بشه

      • فامیل دور

        اگه بدون اجازه ازشون فیلم گرفته و پخش کرده با توجه به قوانین ایران دچار جرم شده اما به نظر نمیاد سواستفاده ای از اون دخترا چه جنسی چه غیرجنسی کرده باشه..نهایتا یه فیلم گرفته و پخش کرده اگه فقط همین باشه نباید مشکلی برای خانمای داخل فیلم ایجاد شه..

      • بدون نام

        بدون اجازه بوده باشه که تو دوربین نگاه نمی کردند تازه در اون صورت هم جرم مرد بیگانه جرم دخترها رو پاک نمی کنه

      • بدون نام

        غیرت رو برای زنان با حیا خرج می کنیم

      • بدون نام

        نتیجه خوش رقصی برای چین

      • بدون نام

        آبرو؟ چقدم که آبرومندید البته کلا مفاهیم تغییر کرده کسانی از واژه های غیرت و آبرو استفاده می کنند که آدم شاخ در میاره

      • بدون نام

        یادش بخیر آن زمانی که ایرانی و ناموس و غیرت با هم عجین بودند!

      • بدون نام

        درسته طرف خارجیه، ولی خودشون خواستن کسی که زورشون نکرده

      • بدون نام

        چون چینی کاریش ندارن سیاست دیگه

      • بدون نام

        متاسفم برای مسئولین سیاستمدارا

      • رضا

        اون شهروند چینی حق داره
        چون چندین میلیارد تو سند25ساله به ایران پول دادند
        پس میتونند طبق پولی که دادند آش بخورند

        ماهم توقرن 21 هستیم وخوشبختانه تواین قرن حرف از غیرت و تعصب،قدیمی و دِموده و اصلا بی کلاسیست

      • بدون نام

        اشکال از خود دخترهاست برید ببینید چند تا دختر دبیرستانی با مردهایی که جای بابا و بابابزرگ و بابای بابابزرگهاشونه دوستند! اشکال از تربیت ننه باباهاشونه!

      • بدون نام

        این چینیا نه قیافه دارن نه تیپ

      • بدون نام

        تفکر داعشی همه جا هست.اینایی که میگن دخترا مجرمن خودشون با مرد چینی فرقی ندارن چون در هر صورت بی اخلاقن

      • شهرام

        الان این چه ربطی به کیهان داشت دقیقا؟
        شماها که تابلوی آزادی بیان و عمل را بر فرق سر مبارکتون نصب کردین و برخورد با ناهنجاری ها رو نقض حقوق بشر در ایران بیان می فرمایین ، جواب بدین

      • بدون نام

        ۱۰:۱۷
        چرا نمیفهمی یا نمیخوای بفهمی یا از اون عقده ای هایی شدی که همیشه زنها مثصر میدونند
        طرف میگه سلام علیک کردیم مخفیانه عکس گرفته

      • بدون نام

        مخفیانه کدومه؟؟ لنز دوربین جلوی صورتشونه، اینها دیگه لابد خیلی خنگ بودن

    • بدون نام

      ایراد از نادونی دخترای ایرانیه ... فکر میکنند طرف اگه خارجی باشه باکلاستره ... بابا خنگا چین خارج محسوب نمیشه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یغنی با مرد امریکایی بودند افتخار می کردید؟ بابا با غیرتها :))

      • یاسمن

        بدون نام ۱۰.۱۸ عالی گفتی :)

      • بدون نام

        دخترای زیر سن قانونی چه آزاد شدن. والا من با 32 سال سن نمی رم هتل پیش یه خارجی که نمی شناسمش!!!!!یا خونم نمیارمش.

      • بدون نام

        خودگویی وخود خندی، عجب مرد هنرمندی

      • الف

        امریکایبی بعید میدونم از این گری گوری بازیها در بیاره
        ولی ببین تو چهل سال کار به کجا میکشه چینیاز ایرانی سر میشه خدایا شکرت

      • بدون نام

        امریکاییها سلطان این گری گوری بازیهان! یوتیوب رو ببین چند تا مرد امریکایی اومدند ایران و با زنهای سهل الوصول عکس گرفتند و برنامه داشتند!

      • بدون نام

        ایرانیهای متکبر تو مالزی هم دقیقا مردم اون کشور رو تحقیر می کنند بابت ظاهرشون در حالیکه خودشون محتاج زندگی در مالزی اند نه برعکس.

    • بدون نام

      یعنی یه چینی رو دستگیر کنن؟؟
      من که بعید میدونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنا بر قانون ایران اون دخترها که رابطه غیر شرعی برقرار کردند باید شلاق بخورند

      • سعید

        فی قلوبهم مرض

      • بدون نام

        دستگیرش میکنن، بعد هم دارش میزنن، میشه دارچین

    • بدون نام

      چینی های لعنتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه اون چینیه کامنتت رو منفی زده

      • بدون نام

        اون همه جوانان غربی با دخترهای ایرانی چی؟ جمع کنید این نمایشهای مضحکو. با این نمایشها سیاستهای ایران عوض نمیشه.

      • بدون نام

        خود دخترها خواستند ایراد از دخترهاتونه

      • بدون نام

        دختر جوان با جوان بیگانه چه مهمان نوازی ای می تونه داشته باشه ؟؟ اون هم با این وضعیت نامناسب؟

      • بدون نام

        هیچ تعرضی صورت نگرفته زنها خودشون خواستند

      • بدون نام

        نمی دونم چرا همه چیزو سیاسی می کنید دخترها با میل خودشون با این مرد بودند زیر سن هم نبودند چون در ایران قانون زیر هیجده سال نداریم اگه بی قانونی بوده هم بودن این زنها با مرد نامحرم و غیر مسلمان بوده پس مجرم اصلی خودشون هستند

      • بدون نام

        این دخترها رو باید دستگیر کنند و بنا بر قانون شلاق بخورند که رابطه غیرمشروع با مرد اجنبی داشتند

      • سعید

        دخترهای بی حیا زیاد شدن ربطی به سیاست نداره

      • بدون نام

        حتی اگه خود دخترا خواستن، این صورت مسئله روپاک نمیکنه، که زمینه برای چینی ها فراهم شده واونا به راحتی وبی دردسر حرمسرا توی مملکت باز کردند. به راحتی بااین مسئله برخورد میشه.

      • بدون نام

        خانمهای ایرانی یاد بگیرن یکم مراقب خودشون باشن، ولنگاری به معنی آزادی نیست

    • بدون نام

      مقصرخوددختراهستن که به بیگانه اطمینان میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته اشتباه دخترا کار بد چینی رو تایید نمیکنه و باید پیگیری بشه

      • بدون نام

        وقتی پول ملی بی ارزش میشه طرف با 50 دلا که هیچی نیست میتونه راحت در ایران به رابطه جنسی اقدام کنه و بره به دنیا هم بگه که اینها 50 دلاری هستند 50 دلار میشه 1 میلیون تومن برا ایران ارزشمنده برا اونا نه! پس بالا بردن ارزش پول ملی مهمه
        پول که بی ارزش بشه همه چیز از دست میره

      • بدون نام

        یعنی دخترا به خودی اعتماد کنند؟ پس فقر و فحشا از نظر شما توی مملکت نادیده گرفته شده. به راحتی بااین مسئله برخورد میشه شاید غرضی دارید وقصد لاپوشونی دارید وگرنه تقصیر گردن دخترا نمیانداختین

    • نامnaser

      ابهت وارزش ایران وایرانی چقدرپایین اومده ،پول ملی ارزش پاسپورت درحدصفر وجدیداهم باج دادن به چین وروسیه وبازی باابروی ایرانیها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی چپ و راست قراردادهای نگین با این ها بسته می شه ....

    • بدون نام

      چرا عاقل کند کاری که با آرد پشیمانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا برترین ها میگوید جوان چینی..اگر یک ایرانی بود الان خفاشی جنایتکاری چیزی بهش میبستید چون چینیه جرات ندارید...

    • بدون نام

      جرات ندارن به چینی حرفی بزنند خوب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تجاوزی صورت نگرفته دخترهاتون کاملا راضی بودند

      • بدون نام

        مگه شما از این خاک نیستی که میگی دخترا تون، شما مال کجایی، نکنه اهل مملکت دیگه ای هستی

      • بدون نام

        بعضی افغانها خوبن خداییش ولی چینی جمات بی مذهبن و کمنیست

    • بدون نام

      چرا دستگیر و مجازات نشده؟؟؟ چون چینی هستن؟؟؟ تا کی باج دادن

      پاسخ ها

      • محمد محمدی

        حالا اگه یه جوان ایرانی بود اینقدر دور ورش نمیپلکیدند

      • بدون نام

        دخترها باید دستگیر بشن که عمل غیر شرعی انجام دادند قوانین ایران با قوانین ال ای فرق داره

    • بدون نام

      چون چینی هر غلطی میخوان میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقده ای،با اون قیافش

    • بدون نام

      رفیق اصولگراهست

    • امیر

      چینی های لعنتی نداریم. باید بگیم بلا نسبت بلا نسبت بعضی ها ... دختران خارجی ندیده و یا خودباخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلیل این خود باختگی چیه باغیرت

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      چینی ،افغانی و...بیچارمون کردن و دست از سرمون برنمیدارن و عین کنه چسبیدن به ما و برنمیگردن به خراب شده خودشون

    • HAMID

      من نمیدونم چرا خبرهای واقعی را وارونه و مصلحتی مینویسید. چرا فاجعه جامعه را که فساد به خاطر معشیت هست را مسولان بیغیرت ما نمیخواهند درک کنند . تا کی مخفی کاری؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلاخره میخوان یه جوردیگه سرتونوگرم کنن
        درصورتیکه بملت ربطی نداره زیراکه اون دخترهاخواسته یاناخواسته خانواده دارن.ومیتونن ازخودشون دفاع کنن..

      • بدون نام

        چینی های مزخرف بترسند از روزی که غیرت ایرانی هارو بفهمند مقصر دولت تدبیر وامید این بلای خانمان سوز رو به جان ملت انداخته

    • ایرانی

      برای خودم سوال است چرا ایرانی اینقدر ساده بدبخت هست با خارجی سری دوس میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همه فساد به دلیل اقتصاد داغونی هست که بوجودش آوردن به دلیل دزدیهای و اختلاس های میلیاردی هست

      • بدون نام

        دلیلش بی اعتنایی مسئولین هست که در فکر پر کردن جیبشون هستن وملت رورها کردن، این مطلب تازگی نداره

    • بدون نام

      حالا نجابت پسر ایرانی رو فهمیدید ؟

    • بدون نام

      هویت که از دست بره همینه.الان یک عده میگن قضاوت نکنین به خودشون مربوطه!! کلاتو بزار بالاتر عامو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه این بدبختی سر مردم آوردن به ککشون حساب کردن این هم بذار رو بقیه

    • بدون نام

      بچه هم دارن؟

    • س

      جریمه کمر چینی رو میشکن ۵۰۰هزار تومن برای ۲۰۰ تاکلیپ

    • حامی

      برای کشور دوست و همسایشونه
      باهاش کاری ندارن
      جریمه بشه یا زندانی چین هم به ایران واکسن نمیده

    • بدون نام

      مردهای‌ایرانی‌اجاز‌به‌بیگانگان‌نمی‌دهد‌که‌چینی‌ها‌همچین‌.....غلطی‌درخاک‌شهید‌پرورایران‌انجام‌داد‌بر‌خود‌شدید‌باید.انجام‌گیرد

    • بدون نام

      اینم از دست جون جونی ایران خدا لعنت کنه چین اشغال خورو

    • سید مهدی حسینی

      این چینی های چشم تنگ همشون شبیه هم هستن و پیدا کردنش محاله

      پاسخ ها

      • محمد

        خخخ

    • بی نام

      مگه میشه چینیها که عزیز دردونه و رییس مقامات هستن تذکر بگیرن تازه بهشون تشویقم میدن

    • وطنم

      ایا یک پسرایرانی می‌تونه بادخترای جینی اینکار روبکنه پدرش در میارن. اولا دخترا نباید اعتمادکننددوم قانون این فرد مجازاتش کنه، تکرار نشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم قانون؟!!!
        قانونی که ایران رو 25 سال به چینی ها بخشید؟!!!

    • بدون نام

      یه وقت دست به چینی نزنید میشکنه بدبخت میشین!!!

    • بدون نام

      استایل روشن فکری میگیرید بعد می‌بینید تابلو شدید شد تقصیر چینی ها، اونا مشکلی با این عکس فیلم ندارن فکر کردن شما هم همینید ...

    • مسعود

      عمرا اینا کاری کنن چون طرف چینیه!! اینقدر لفتش میدن تا خارج بشه

    • ایران

      مرغ چینی غازه.....

    • ahmad

      تازه این اولشه 24 سال دیگش مونده.

    • ل،خ

      بازم خودتونو واسه چین بکشین هر چی دارین لقمه کنید دهن چین وروسیه بزارین حقتونه

    • بدون نام

      باز هم خوبه روی صورت دخترها رو پوشونده ولی در واقع دخترهای ایرانی رو تحقیر کرده

    • بدون نام

      این عقب مانده چیه دیگه .

    • انصـاری خـزرج

      چ مجـازاتـی!! بـا ایـن جـریمـه ڪه تعییـن ڪردیـد شخـص چینـی در جـا مثـل ابـ خـوردن ۱۰ بـرابـرش رو هـم میـده.

    • بدون نام

      مقصراصلی پدرومادر دخترها هستند چون خوب تربیت نکردند یعنی چی دختر مجرد توکیش باشه اونم با یه مرد چینی واقعا خانواده باید فکری بحال ولنگاری بچشون بکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه هم زیر ۱۸ سال

      • بدون نام

        چرا چرت میگی مرد حسابی، به اصل قضیه چرا نگاه نمیکنید؟ غلط کرده یه چینی به ناموس ایرانی نگاه کنه، اگه خواهر خودتونم بود همچین حرف میزدید؟

    • بدون نام

      مجازات رو توجه فرمودید 500هزارتومان تا 4میلیون تومان !!!واقعا چه قانونی!!!!؟؟؟

    • بدون نام

      خود کرده را تدبیر نیست ...

    • بدون نام

      خود دخترا با افتخار باهاش عکس گرفتن بعد شما میگید با آبروشون بازی کرده دختری که سرش و گذاشته رو شونه این چینیه و لبخند زنان عکس گرفته مقصر نیست ؟!

    • ایرانی

      مقصر دخترا هستند مرد چینی گناهی نداره

    • بدون نام

      تازه اولشه ...........

      پاسخ ها

      • حمیده

        تازه وارد شدن .الان صاحب همه چیز هستن

    • بدون نام

      کامنت ها خیبی باحاله به جای اینکه به چینی گیر بدن گیر دادن به اون دخترا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای چی به چینی گیر بدن بی عقل ؟ مگه تجاوز کرده بهشون

    • رضا م . ن

      حضور چینی ها به عنوان گردشگر مثل یک مشتری می ماند برای گردشگری ایران نباید آن قدر صمیمی شوند که به جای آن که او دلارهایش را خرج کند ایرانی ها برایش هزینه کنند در این صورت بودنش در ایران هیچ فایده گردشگری ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مشکل ما وادادگی جلوی اجنبی ست

    • رضا م . ن

      باید دستگیر شود و به نفع گردشگری جریمه شود . قابل توجه مدعی العموم دادستان محترم به نحوی هم بازخورد آن رسانه ای شود .

    • بدون نام

      سالها دل طلب جام جم از ما می کرد
      آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد
      گوهری کز از صدف کون و مکان بیرون است طلب از گمشدگان لب دریا می کرد.

    • بدون نام

      واقعا متاسفم براشون باید زودتر دستگیرش کنند

    • بدون نام

      مقصر اصلی دخترا هستند که با یه مرد غریبه‌ای روی خوش نشان داده‌اند

    • بدون نام

      پلیس رسیدگی کند،چینی یاغربی،خلاف کرده!برخوردشود!

    • سفیدکوه

      این کارها تازه شروع شده موقعی که کشوررو دودستی تا۲۵ سال به چین بدهند وای به حال از این

    • منوچهرشونم

      چرافقط خانمهاحس مهمان نوازی داشتن؟؟

    • منوچهرشونم

      شرق گداهاچراسکوت کردن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غربی بود خوب بود لابد

    • خوبه

      این نشون میده دخترای ایرانی به شدت غریب پرستن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر و پسر نداره
        همه شماها خودکش اجنبی پرست هستید

    • بدون نام

      اومدن کلاس بزارن ک با خارجی دوستن
      شمام برید کشوری دیگه میشید خارجی
      هر بیاد ایران چون ازیه کشور دیگست کلاس داره

    • بدون نام

      دخترهای ایرانی خیلی بی اخلاق شدن و ازادانه هرکاری بخوان انجام میدن و دلیلش خانواده هایی هست که هیچ نظارتی روی بچه هاشون ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه رو جمع نبندید دخترهایی هم هستن که با حجاب و باحیا و زیبا در جامعه که آدم لذت می‌برد

    • ارسلان

      واقعا برای دخترامون متاسفم هستم . کلا از نژاد پرستی خوشم نمیاد . اما واقع رابطه عاطفانه با خارجی رو به ایرانی ترجیح میدید ؟ اونم چینی ها ؟ من که چین چند بار رفتم اصلا دوست ندارم بهشون نزدیک شم به خاطر تغذیه مزخرفی که دارند بوی عرق خیلی بدی دارند و اینکه از لحاظ قیافه ای هم که ایرانی ها خیلی خوشتیپ تر و خوشگل تر از اونا هستند . بی انصاف نباشید لطفاً . هیچی هموطن نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختران ایران آرزوی مهاجرت به خارج و دارن بخاطر همین هر خارجی ببینن آویزونش میشن

      • بدون نام

        مردهای ایرانی از لحاظ اخلاق زیر صفرند

    • بدون نام

      عکس نگیر از دختر ایرانی اصلا نزدیکشونم نشو حتی فکرشم خطرناکه

    • بدون نام

      خب چین ریس ماست نباشه ما میمیری نیمی از کشور برای چینه نباید حرف بزنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

    • ناشناس

      اگه ما بودیم الان اعدام شده بودیم

    • بدون نام

      دخترای هول دست و پاشون و گم کردن چسبیدن به یارو حالا که داره تابلو میشه به تکاپو افتادن، آخه این چیه اینجوری بهش چسبیدین؟؟؟

    • بی نام

      چون فرد چینی است مهم نیست دوست و برادر چین!!!!

    • عبدالرحمن

      بهر حال کاپیتولاسیون چینی بهتر از آمریکائیه!! دوست و برادر چین کمونیست بودائی!

    • بدون نام

      جالبه خانم مترجم از کیش تا شیراز تا تهران آویزون این چینی بوده وهر جا میرفته خیلی اتفاقی!!!آقای چینی رو میدیده .عجیب نیست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی گفتی ههههه

    • بدون نام

      دختراي ايراني غريب پرستن حتي از كشورهاي در پيت

    • بدون نام

      اگه سری به خزوخیلهای اینستابزنید ،حساب کار دستتون میاد!

    • سجی

      این چینی های لعنتی ...

    • علی

      مقصر دخترهای ایرانی هستن که به اون رو دادن

    • شهرام مولوی

      تازه اول شروع مشکلاتمون با این چینی هاست

    • بدون نام

      هنوز اولش بزار بیان جزیره ای را که ماله خودشان میدانند اونجا ساکن شوندفقط آمریکا حق نداره رفت آمد کنه بقیه ازادن.

    • بدون نام

      چون چینیه کاریش ندارن ینی نمیتونن کاریش داشته باشن

    • بدون نام

      ای داد که چه ها در مورد کاپیتولاسیون آمریکایی نشنیدیم احتمالا چند سال دیگه در مورد چینیش میشنویم

    • بدون نام

      علتش فقره هر خارجی که بیا د بخاطر دلار میریزند دورش .مگه عراقی ها نبودند حالا نوبت چینی .

    • بدون نام

      به خاطر کمبود تردد توریست بعضی ها به محض دیدن یک توریست (البته این توریست نباید از کشورهای همسایه باشه و یا رنگ چهره تیره) فورا دست و پای خود را گم میکنند و اینگونه به اصطلاح وا میدهند من خودم به شخصه رفتار دخترا رو مقابل توریست مخصوصا مو بور دیدم بزار رک بگیم یعنی همش تقصیر توریست ها ست؟

    • بدون نام

      شک ندارم که یارو جزو آغازاده های اوناس

    • هم ولایتی

      مقصر خودتونید سریع اعتماد میکنی

    • اریو

      اگه این دخترا آبرو حایشون میشد با یه چینی انقدر گرم و بی حجاب بگو و بخند نمیکردن

    • بدون نام

      قطعاااااا فیلم ها مشکلی داشته که پهششون کرده مثلا نزدیکی بیش از حد راحتی و...
      وگرنه مثال همون خانم مترجم که اگر راست گفته باشن در حد راهنمایی و مترجمی بوده چرا باید از پخش شدن فیلم نگران شده باشه
      کرم از خوده درخته

    • بدون نام

      کرم از دخترای ایرانیه که هرکیو میبینن دست و پاشون شُل میشه

    • نیما

      مناسفانه هنوز تو بعضی کانال های یوتیوب هست .لطفا از پلیس بخاین این مردک رو تحت فشار بزار ویدیو تو کانال های دیگه پاک بشه.

    • بدون نام

      دمش گرم
      فساد دختران ایرانی

    • بدون نام

      پسرا خیلی حواستون باشه با کی دارین ازدواج میکنید
      من که بابت همین مسائل جرأت ندارم سمت دختری برای ازدواج برم
      اگر خانم مترجم آتویی دست این آقا نداده باشن و در حد مترجم کارشونو کرده باشن چرا ترس از پخش شدن فیلمش داره؟؟؟؟

    • mcccvbv0

      وقتی مملکت بشه کشور دوم چینی ها همین میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج