گلایه شکوری از پرونده‌های عجیبِ پرسپولیس
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی_ fموبایل
دندانپزشکی تاج_f موبایل
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
ادیب_1
اپیلاسیون نانا 3
ادیب_3
لاله زار مال_3
لاله زار مال_4
اپیلاسیون نانا 4
ادیب_4
لاله زار مال_2
ادیب_2
اپیلاسیون نانا 2
دکتر نداف کرمانی_ f
دندانپزشکی تاج_f
۱۱۲۳۸۲۰
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
۹۰۵
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از در و دیوار پروند‌ه‌های عجیب و غریب سر ما می‌ریزد، اما پیش‌ّبینی منابع مالی برای پرداخت طلب کالدرون دشوار است.

فارس: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از در و دیوار پروند‌ه‌های عجیب و غریب سر ما می‌ریزد، اما پیش‌ّبینی منابع مالی برای پرداخت طلب کالدرون دشوار است.

ابراهیم شکوری درباره رد اعتراض باشگاه پرسپولیس در پرونده گابریل کالدرون توسط دادگاه CAS اظهار داشت: متاسفانه در این دوره 8 ماهه‌ای که در پرسپولیس بودیم، از در و دیوار پرونده‌های مختلف سر باشگاه می‌ریزد و درباره اینکه چرا چنین اتفاقاتی می‌افتد، نمی دانیم چه بگوییم.

وی افزود: فشار بسیار عجیب مالی روی پرسپولیس است و هواداران ما درک می‌کنند در شرایطی که کلیه فضای درآمدی‌ باشگاه در اختیار کارگزار است، علاوه بر هزینه‌های زیاد تیم باید هر روز برخی ‌هزینه‌های جانبی پرسپولیس که مربوط به پرونده‌های مختلف است هم متقبل شویم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر کادر مدیریتی بتواند در این شرایط خود تیم را اداره کند هم کار بزرگی انجام داده اما هر روز بدهی‌هایی که از گذشته به جا مانده و مقداری هم عجیب و غریب است جلو می‌بریم.

شکوری درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با وکیل گابریل کالدرون برای گرفتن تخفیف و مهلت جدید مذاکره‌ای انجام می‌دهد، عنوان کرد: قطعا امور حقوقی و بین ‌الملل باشگاه دنبال پیگیری موضوع است اما رای قطعی است و باشگاه باید این مبلغ را پرداخت کند.

وی ادامه داد: واقعا مردم بهتر از ما می‌دانند در این شرایط سخت پرونده بودیمیر، اینیگو و ... چگونه پرداخت شده است. متاسفانه در این وضعیت سه میلیون دلار درآمد باشگاه هم در AFC باقی مانده و همین موضوع کار ما را سخت تر کرده اما دلگرمی ما به هواداران است و امیدواریم به ما کمک کنند تا بتوانیم این مسیر را جلو ببریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا منابع مالی برای پرداخت طلب کالدرون پیش‌بینی شده است، گفت: باید به دنبال تامین منابع باشیم اما پیش‌بینی این منابع کار سختی است. اکنون پاداش آسیایی ما وصول نشده است. پرداخت قرارداد بازیکنان و مربیان، هزینه‌های جاری و جانبی روزانه باشگاه مثل پرواز، هتل و هزاران هزینه دیگر هم وجود دارد.

شکوری خاطرنشان کرد: در کنار این مسائل باید مبالغ پرونده های عجیب و غریبی که از همه جا سمت باشگاه پرسپولیس می‌آید، پرداخت کنیم. فقط امیدواریم هواداران کنارمان باشند و به ما دلگرمی بدهند زیرا این تیم متعلق به خودشان است.

وی درباره پیگیری و اعتراض مجدد باشگاه پرسپولیس نسبت به پرونده سوشا مکانی گفت: واحد و معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس مشغول پیگیری این پرونده از مراجع ذی صلاح است و اگر نتیجه‌ای حاصل شود در اولین فرصت مردم را مطلع می‌کنیم.

سخنگوی پرسپولیس درباره اتمام زمان تعهد سه ماهه این باشگاه به کمیته وضعیت برای پرداخت طلب مکانی در تاریخ 18 خرداد عنوان کرد: این پرونده را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم اتفاق خوبی برای باشگاه بیفتد.

شکوری درباره محکوم شدن پرسپولیس به پرداخت 17 هزار و 500 دلار و محروم شدن از حضور تماشاگران در یک بازی خانگی به دلیل شکایت هندی‌ها بابت پست جنجالی که در صفحه اینستاگرام این باشگاه منتشر شد، توضیح داد: براساس قراردادی که در گذشته بین باشگاه پرسپولیس با شرکت کارگزار منعقد شده و طبق آن کلیه فضای مجازی باشگاه در اختیار کارگزار قرار داشت، جبران کلیه ضرر و زیان ها و جریمه‌هایی که توسط AFC برای پرسپولیس اعمال شده شامل جریمه مالی، از بین رفتن درآمدهای میزبانی مثل بلیت فروشی و ... برعهده کارگزار است.

وی با اشاره به عذرخواهی پرسپولیس از هندی‌ها توضیح داد: ما کار حرفه ای انجام دادیم اما بازهم این رای صادر شد و چندان نمی توان درباره آن صحبت کرد. اگر امکان تجدیدنظرخواهی وجود داشته باشد این کار را انجام می‌دهیم اما شرایط فوتبال در دنیا حرفه‌ای شده و این رای علیه پرسپولیس صادر شد. اکنون باید دنبال پرداخت این جریمه و ضرر باشیم که ان شالله کارگزار این کار را انجام می‌دهد.

سخنگوی پرسپولیس درباره اینکه اگر در زمان اتمام پاندمی کرونا و برگزاری‌ بازی های پرسپولیس در تهران قرارداد این باشگاه با کارگزار به اتمام رسیده باشد، در آن صورت چگونه می‌خواهند درآمدهایی که به دلیل غیبت تماشاگران در ورزشگاه از دست می‌رود از کارگزار بگیرند، گفت: طبق نامه ای که واحد حقوقی باشگاه به کارگزار ارسال کرده قطعا مسائل حقوقی پیگیری و دنبال می شود.

شکوری افزود: بحث مبلغ جریمه را قطعا کارگزار پرداخت می‌کند. درباره محروم شدن تماشاگران از ورود به ورزشگاه بحث‌های حقوقی وجود دارد اما پرسپولیس اجازه نمی دهد هیچ حقی از باشگاه و هودارانش ضایع شود.

نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شرکت هوش و دانش سپهر_1
گروه تولیدی نیلوفر_1
سفیر بار ساقدوش_1
شرکت هوش و دانش سپهر_3
گروه تولیدی نیلوفر_3
سفیر بار ساقدوش_3
سفیر بار ساقدوش_4
شرکت هوش و دانش سپهر_4
گروه تولیدی نیلوفر_4
گروه تولیدی نیلوفر_2
سفیر بار ساقدوش_2
شرکت هوش و دانش سپهر_2
دندانپزشکی تاج _ فوترموبایل2
تنورستان_فوتر موبایل
قالیشویی ثمین_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
دکتر لاجوردی_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
پارسیان طب - فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
روشا فارمسی_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
ترجمه زندگی_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
دکتر آزاد خواه_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
آیلین_تزریق چربی موبایل
روانشناسی مرهم_ فوتر موبایل
دکتر صالحی_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
نیکان فارمدمهر_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
دکتر لاجوردی_فوتر
آیلین_تزریق چربی
قالیشویی نوین_فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی ثمین_فوتر
پارسیان طب - فوتر
شفا_فوتر
روشا فارمسی_فوتر
روانشناسی مرهم_ فوتر
دکتر آزاد خواه_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
دکتر صالحی_فوتر
اورانوس_فوتر2
ترجمه زندگی_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
تنورستان_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
دندانپزشکی تاج _ فوتر2
نیکان فارمدمهر_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر