اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۵۱۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مهاجرانی: بازی با بحرین مثل فینال است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد، مهدی طارمی و سردار آزمون در دیدار مقابل بحرین عملکردی به مراتب بهتر از دیدار قبلی داشته باشند.

تسنیم نوشت: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد، مهدی طارمی و سردار آزمون در دیدار مقابل بحرین عملکردی به مراتب بهتر از دیدار قبلی داشته باشند.

حشمت مهاجرانی در مورد بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که فردا برگزار خواهد شد، گفت: مسئله مهم در مورد بازی با بحرین این است که کادر فنی تیم ملی ایران، به خوبی حریف را برای بازیکنان آنالیز کند. نمی‌دانم در حال حاضر آنالیزور تیم ملی چه کسی است و آیا خود اسکوچیچ حریفان را آنالیز می‌کند یا اینکه تیم ملی آنالیزور دارد، ولی اعتقاد من این است که آنالیز کردن بحرین برای بازی فردا مسئله بسیار مهمی است. به هر حال کادر فنی باید برای استفاده از نقاط ضعف و قوت حریف و همچنین تاکتیک و ترکیب تیم، بهترین تصمیم را بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در بازی قبلی برابر هنگ‌کنگ از لحاظ هماهنگی تیمی شرایط خوبی نداشتیم و گل اولی که قلی‌زاده زد، ممکن است هر ۱۰ سال یک بار تکرار شود و گل وحید امیری هم بعد از برخورد توپ به بازیکن حریف وارد دروازه شد. در این بازی مهدی طارمی و سردار آزمون هم به‌عنوان دو مهره تعیین‌کننده، تحرک خوبی نداشتند و روز خوی را پشت سر نگذاشتند. امیدوارم عملکرد آنها در بازی با بحرین، مانند بازی قبلی نباشند. ما شاید برای گردش توپ و رساندن آن به محوطه جریمه حریف مشکل نداشته باشیم، ولی مسئله مهم این است که برای گل زدن و استفاده از موقعیت‌ها برنامه داشته باشیم.

مهاجرانی در پاسخ به این پرسش که «آیا به شکست دادن بحرین در بازی فردا امیدوار هستید؟»، گفت: من قبلاً هم گفتم که در تمامی نقاط زمین نسبت به بحرین و عراق برتری داریم، ولی مهم این است که با ذهنی روشن با آنها روب‌رو شویم و اجازه ندهیم که خودشان را به ما تحمیل کنند. بازی با بحرین مثل یک فینال بزرگ برای ما اهمیت دارد و این مسابقه نقش مهمی در صعود ما به جام جهانی خواهد داشت. امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج