جاباما
۱۱۲۵۳۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هشدار علم‌الهدی درباره عدم انتخاب فرد دین‌دار

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بابیان اینکه دین‌داری ملاکی درست برای پذیرش مسئولیت سیاست است گفت: برادران و خواهران بدانید اگر بنا شد برای اداره کشور به دنبال فردی بروید که دیندار نیست، دچار مشکلات بسیاری خواهید شد، اما اگر شرط اول را دین‌داری فرد قرار بدهید.

انتخاب: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بابیان اینکه دین‌داری ملاکی درست برای پذیرش مسئولیت سیاست است گفت: برادران و خواهران بدانید اگر بنا شد برای اداره کشور به دنبال فردی بروید که دیندار نیست، دچار مشکلات بسیاری خواهید شد، اما اگر شرط اول را دین‌داری فرد قرار بدهید.

هشدار علم‌الهدی درباره عدم انتخاب فرد دین‌دار

علم‌الهدی:

* بدانید جامعه پیشرفت خواهد کرد زیرا فردی که دین دارد به فکر کودکان بی‌بضاعت و یتیم است ، فردی که دین دارد در مقابل مستضعفان احساس مسئولیت می‌کند و می‌داند باید جهادی کار کند و به دیگران توجه کند.اگر بنا شد که مردم تصور کنند که فرد دیندار به درد اداره جامعه نمی‌خورد و نیازمند فردی است که در فلان دانشگاه خارجی درس‌خوانده باشد و دین ملاک نیست ، این مردم در استخدام شهوت و لذت دیگری درمی‌آیند، بنابراین ما باید با نگاه و مطالعه سیره سیاسی امام صادق علیه‌السلام اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم.

* ما بایستی عبرت بگیریم و در زندگی به‌درستی تصمیم بگیریم . نمی‌شود کنار بکشیم و به دنبال معیارهای سیاست درست اسلامی نرویم. به دنبال فردی برویم که به دین‌داری او مطمئن هستیم.

* دشمن وقتی دید که امام صادق علیه‌السلام این‌گونه با او مبارزه می‌کند با فتنه‌های مختلف خواستند ایشان را گوشه‌گیر کنند و دست مردم را از ایشان کوتاه کنند که موفق نشدند و درنهایت منصور دوانقی ملعون در خانه امام ششم علیه‌السلام را آتش زد و ایشان را با زهر به شهادت رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج