۱۱۲۵۶۳۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

حیدری: عراق را هم مثل بحرین می‌بریم

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص پیروزی تیم ملی مقابل بحرین صحبت‌هایی را مطرح کرد.

میزان: طهمورث حیدری درباره پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین در چارچوب انتخابی جام جهانی اظهار داشت: واقعاً همین انتظار را از تیم‌ملی داشتیم. خوشبختانه بچه‌های تیم ملی با غیرت بازی کردند و نشان دادند که سطح شان از تمام تیم‌های گروه بالاتر است. همین که ما بحرین را با این اختلاف بردیم و بالاخره در منامه به پیروزی رسیدیم نشان می‌دهد که بازیکنان با غیرتی داریم.

وی ادامه داد: مسئله مهم این است که ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به بحرین بزنیم و این نشان می‌دهد که کاملاً روی بازی تسلط داشتیم. پیروزی بر بحرین یک اتفاق بزرگ بود که من این موفقیت را به بازیکنان، کادرفنی، عزیزی خادم و اعضای هیئت رئیسه و البته مردم کشورمان تبریک می‌گویم.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه مسیر تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی در منامه گفت: ما مسلماً کامبوج را شکست می‌دهیم و مطمئن باشید که با حفظ همین روند عراق را هم مثل بحرین می‌بریم و با امتیازی خوب به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود می‌کنیم. امیدوارم که همین روحیه و همین سطح فنی بچه‌ها برای مرحله بعد هم حفظ شود.

حیدری در خصوص برخی انتقاد‌ها و توهین‌های عجیبی که در فضای مجازی از طرف بعضی‌ها به اسکوچیچ شده خاطرنشان کرد: تیم ما در بازی مقابل بحرین در نیمه دوم متحول شد و این در شرایطی است که نیمه دوم نیمه مربیان است. به نظر من اسکوچیچ ثابت کرد که توانایی هدایت و اداره تیم ملی را دارد.

وی ادامه داد: الان شرایط طوری است که همه باید با هم همدل باشیم و به خاطر منافع ملی هم که شده دست از برخی صحبت‌ها برداریم. همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند و افتخارش برای همه ما باشد. اگر می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم باید دست از جوسازی برداریم حتی اگر نواقصی هم وجود دارد باید به مسئولش تذکر داده شود تا نواقص برطرف شود نه اینکه بخواهیم جو سازی کنیم.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره شرایط بدی که تیم ملی در بحرین دارد گفت: همه می‌دانیم که با دادن میزبانی به بحرین ظلم بزرگی به ما شد، اما با این وجود بچه‌ها با روحیه عالی کار می‌کنند و برخی کارشکنی‌ها روی روند کاری آن‌ها تاثیری ندارد. در مجموع زمین و شرایط برگزاری مسابقات در بحرین در شأن تیم کشورمان و کلاً مسابقات انتخابی جام جهانی نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      غرور برای هرچیزی یک سم هست و نباید حریف رو دست کم گرفت

    • بدون نام

      انشاالله به امید خدا دعای مردم بدرقه راهتان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج