۱۱۲۶۸۰۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

میلیچ: وفاداری‌ام به استقلال را نشان داده‌ام

مدافع کروات استقلال بعد از پایان جلسه‌اش با مدیران این تیم در خصوص اتفاقاتی که حول ماجرای ادامه همکاری‌اش وجود دارد به صحبت پرداخت.

ورزش سه: هروویه میلیچ پس از حضور در باشگاه استقلال تهران درخصوص جلسه با احمد مددی گفت: قرار بود با آقای مددی ملاقات داشته باشم یکسری وعده هایی داده شد و باید ببینم که طی روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. برایم سخت است که بگویم چه اتفاقاتی در جلسه افتاد و صبر کنید که ببینید چه می شود. اگر باشگاه آن چیزی که گفته باشد را پیگیری کند و انجام بدهد.

مدافع چپ کروات استقلال در واکنش به اینکه هواداران امیدوار به ادامه همکاری او با این تیم گفت: درست است که ایرانی نیستم اما نه تنها در حرف بلکه وفاداری و علاقه به باشگاه و هوادار را به تعداد دفعات زیادی در عمل اثبات کردم. یک بحث حرف است و یک بحث عمل است؛ من در عمل اثبات کردم. من خودم یک هوادار متعصب بودم و هواداران را درک می کنم؛ در کرواسی به تیمم یک هوادار برای فوتبال بودم و به همین خاطر خودم را به جای هواداران می‌گذارم. من طرفدار تیم هایدوک اسپلیک بودم.

میلیچ در ادامه صحبت‌هایش گفت: از همان روز اول که عشق و علاقه طرفداران را دیدم را حس کردم و مشکلی که دیدم این است مدتی هست که جام نبرده اند اما این طرفداران خیلی خاص هستند. وجود تمام مشکلات این اندازه صبور بودند و همچنان باشگاه را حمایت می‌کنند. فرق هوادار با مدیر، مربی و بازیکن این است که لوگوی روی لباس بازیکنان عوض می‌شود،‌ کمتر بازیکنی پیدا می شود که در دوران بازیگری تنها در یک تیم باشد اما هوادار برای هواداری یک تیم به دنیا می آید و با همین تیم از دنیا می رود.

اراده باشگاه را برای ادامه همکاری چه اندازه جدی می‌بینید؟ میلیچ در پاسخ به این سوال گفت: جدا از بحث آقای مددی که نمی‌خواهم اتهام بزنم و چیز خوب یا بد بگویم. می خواهم درباره آقای عبدیان صحبت کنم که چه اندازه هوای من را داشتند و پیگیر کارهای من بودند، هر حرفی را زدند عمل کردند. از این موضوع ناراحت شدم که در فضای مجازی به ایشان اتهام می زنند و به سمت او حمله کردند. در مورد خودم باید بگویم که هواداران بدانند که آقای عبدیان خیلی پیگیری کردند و خوشحال باشند که کسی مانند ایشان را در باشگاه دارند. ایشان نیازی ندارند که در این باشگاه باشند اما مانند یک هوادار پیگیر امور هستند و حمایت می‌کنم.

میلیچ درباره شرایط تیم ملی فوتبال کرواسی و مسابقات یورو ۲۰۲۰ گفت: اول باید درباره تیم ملی ایران تبریک بگویم به دوست خوبم آقای اسکوچیچ که نتایج خوبی کسب کرده‌اند و شش پیروزی پشت سر هم بوده است. امیدوارم که ادامه دار باشد. درباره تیم ملی کرواسی هم باید بگویم پس از اینکه در فینال به فرانسه باختیم، توقع از این تیم بیشتر شد و بالا رفت. اولین بازی با انگلیس است و این تیم کرواسی با تیم جام جهانی تفاوت دارد و بازیکنان جوانی به آن اضافه شدند اما امیدوارم که موفق باشند. کشورمان ۴ میلیون جمعیت دارد و در جهان حدود ۸ میلیون نفر هستیم اما خیلی به کشورمان افتخار می‌کنیم. درست است که کشور کوچکی داریم اما بازیکنان و مربیان خاص و بزرگی داریم که کشورمان را به جهان معرفی کرده‌‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر ماهه این پسر

    • بدون نام

      خداوکیلی بین بازیکنای استقلال یکی از متعصب ترین بازیکناست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج